Tendințe și sfaturi SEO pentru hoteluri. Dacă nu ai făcut-o încă, mai ai timp să-ți pregătești strategia SEO pentru hotelul tău în 2024. Odată cu apariția tehnologiilor noi, schimbările în comportamentul clienților, trendurile și strategiile SEO pentru hoteluri trebuie să evolueze în mod constant.
Asigură-te că în 2024 implementezi următoarele tendințe și sfaturi SEO pentru hoteluri:
1. Să folosim ChatGPT sau să nu folosim ChatGPT?
Conținut generat de AI a devenit vedetă în lumea SEO. Împreună cu Google și Bing, care s-au alăturat mișcării alături de creatorii de conținut AI, lucrurile evolueză într-un ritm amețitor.
Oare sunt alegerea perfectă pentru marketerii digitali din industria hotelieră, care vor să-și îmbunătățească clasamentul organic?
Google a menționat deja că site-urile web care „utilizează automatizarea – inclusiv AI – pentru a genera conținut cu intenția principală de a manipula clasarea în căutării” încalcă politicile lor anti-spam. Prin urmare, dacă obiectivul tău este doar să fii indexat de Google, ar trebui să ocolești conținutul generat de inteligența artificială.
Cu toate acestea, există diferite metode prin care poți folosi AI, Chat GPT este una din ele, noi la SEO Cherry îl folosim pentru a descoperi idei sau subiecte noi.
Folosirea generatoarelor de conținut AI pentru brainstorming, schițări de subiecte și creativitate inspiratoare ar putea economisi timp util pentru agențiile de marketing hotelier. Generarea de etichete și meta descrieri sunt, de asemenea, utilizări solide ale instrumentelor de conținut AI. Google a declarat chiar că descrierile nu reprezintă o încălcare a regulamentului .
Desigur, dacă utilizezi generatoarele de conținut AI cu prudență. ChatGPT este programat special pentru a prezice următorul cuvânt dintr-o propoziție, nu pentru a fi exact. Verifică întotdeauna sursele de două ori și trei ori pentru a te asigura că orice conținut generat de AI este corect.
2. Site-uri web rapide: fii un erou în lumea digitală!
De când Google a anunțat că Core Web Vitals va deveni un factor organic de clasare, constatăm că multe site-uri web de hoteluri continuă să rămână în urmă față de abordarea vitezei paginii.
Deși ne dăm seama că poate fi dificil să jonglezi cu viteza site-ului, încercând, de asemenea, să oferi vizitatorilor o experiență de top prin intermediul pluginurilor, videoclipurilor și imaginilor, există o soluție care aduce beneficii majore pentru toți cei care accesează un site hotelier.
Ia legătura cu echipa noastră de Marketing Hotelier și Creare Site Hotel pentru mai multe informații și un Audit SEO gratuit.
3. Răspunde la toate întrebările
Ca orice cumpărător online, oaspeții au întrebări. Dar dacă nu le poți răspunde la întrebări, probabil că vor alege o opțiune care poate face asta. Întrebările frecvente (FAQs) sunt o componentă critică pentru eliminarea îndoielilor și asigurarea unui proces de rezervare online fără probleme.
Întrebări frecvente simple precum „care este politica de anulare?” și „la ce oră se face check-in?” ar trebui să fie deja disponibil și ușor de găsit pe site-ul tău. Dar, de asemenea, poți obține o detaliere foarte mare cu întrebările frecvente, mai ales dacă hotelul oferă servicii și facilități suplimentare, cum ar fi mese, sejururi prelungite, programe pentru copii etc..
Pentru a găsi acele întrebări frecvente, va trebui să faci propria cercetare. Următoarele surse sunt un loc excelent pentru a începe:
- Echipa de la recepție
- Echipa de curățenie
- Call center
- Echipa care servește la mese
- Echipa care se ocupă de activități
- Verificați tendințele în recenziile online
- Examinează raportul privind interogările din Google Search Console
- Introduce numele hotelului în Google sau Bing și verifică dacă există interogări „Întrebări Frecvente”
4. Scrie despre subiecte noi care fac deliciul călătorilor
Subiectele adiacente sunt acele teme care au legătură strânsă sau sunt relevante pentru ceea ce oferi tu ca afacere. În cazul hotelurilor, acestea includ lucrurile pe care tinerii exploratori le-ar putea căuta atunci când vizitează destinația ta, precum atracțiile care merită vizitate, experiențe culinare cool și evenimente sau festivaluri din apropiere.
Farmecul acestor subiecte este că poți să-ți aprofundezi cercetarea, ceea ce înseamnă că vei descoperi probabil o mulțime de noi idei de conținut. De exemplu, ai putea să dezvolți articole unice și captivante despre activități fun și inedite de făcut în Alba Iulia.
5. Nu posta doar conținut, promovează-l
Există un pas în plus pe care marketerii din domeniul hotelier trebuie să-l adauge strategiilor lor SEO în 2024: promovarea conținutului. Nu e suficient să aștepți după ce ai postat ultimul tău articol cool pe blog. Atrage cât mai multe reacții asupra textului tău publicat prin postări pe platforme sociale, buletine informative prin e-mail sau legături către alte site-uri.
6. Îmbunătățește-ți propriile poziții organice
Cu ecosistemul SERP organic al Google în continuă schimbare, este crucial să te asiguri că ești vizibil în cât mai multe căutări și în cât mai multe interogări posibile. Și dacă nu ești deja prezent în spațiul de metacăutare al hotelului sau în spațiul PPC, atunci ar fi bine să lucrezi la o strategie de căutare organică.
Utilizați fragmentele recomandate de la Google și caseta de „Căutări similare” pentru a crea conținut. Aceste caracteristici organice ale SERP pot ajuta la extinderea acoperirii site-ului și pot genera mai mult trafic organic.
7. Monitorizează toate accesările de pe site-ul hotelului
„Testează mereu” este o expresie folosită și în cadrul agenției SEO Cherry. Acesta este modul în care îmbunătățim performanța site-urilor web și campaniilor de marketing hotelier. Dar înainte de a testa ceva, ar trebui să ne monitorizăm toate accesările.
De la încasări până la monitorizarea cuvintelor, backlink-uri, campaniile social media, optimizare locală, articole de blog sunt doar câteva idei din ceea ce poți face în 2024. Și nu există un moment mai potrivit pentru a monitoriza traficul decât înainte de iulie 2024, când Google va sterge Universal Analytics și va trece complet la GA4.
2024 Tendințe și sfaturi SEO pentru hoteluri:
- Îmbunătățește-ți fluxul de lucru cu inteligența artificială
- Crește viteza site-ului tău
- Adaugă întrebări frecvente pe site-ul tău
- Creează conținut creativ
- Promovează-ți conținutul
- Îmbunătățește-ți prezența pe Google sau Bing
- Asigură-te că site-ul tău monitorizează accesările
- Solicită un audit SEO gratuit