Specialiştii în marketing hotelier trebuie să-și împartă timpul într-o varietate de domenii diferite. Adesea nu există ore suplimentare care să poată fi dedicate strategiilor de marketing.
Cu toate acestea, abordările de marketing hotelier trebuie actualizate și revizuite în permanență pentru ca proprietatea să rămână relevantă.
Idei de marketing hotelier
Găseşte timp pentru a studia ideile de marketing de mai jos, pentru a crește rezervările la hotel sau pensiune.
3 moduri eficiente pentru a face oaspeții să facă rezervări online:
1. Blogging
Cu ajutorul unul blog poţi să împărtășeşti povestea și să oferi oaspeților o perspectivă unică asupra hotelului sau pensiunii.
Pentru a profita la maximum de blog, asigură-te că:
- Trebuie sa ai acces la blog sau articole direct de pe prima pagina. Acest lucru te ajută să creșteți rezultatele motorului de căutare și să conduci trafic organic către pagina de rezervari online.
- Distribuirea postările noi, direct pe paginile de socializare (Facebook, Instagram sau Pinterest). Acest lucru mărește interacțiunea cu clienții și le oferă acestora posibilitatea de a partaja informații despre unitatea de cazare.
2. Recenzii
Gestionarea recenziilor online ar trebui să joace un rol esențial în strategia generală de marketing hotelier.
Ia în considerare solicitarea de recenzii de la oaspeții. Sub forma unui memento prin e-mail, fie printr-un program de stimulare, care recompensează oaspeții pentru că au lăsat feedback.
Recenziile trebuie monitorizate și gestionate continuu, deoarece turiştii viziteză frecvent site-urile de recenzii pentru a lua decizia finală cu privire la locul în care doresc să rămână atunci când călătoresc.
De fapt, cercetările recente arată că gestionarea eficientă a recenziilor este una dintre cele mai bune modalități de a crește rezervările la un hotel sau o pensiune.
3. Facebook
Pentru dezvoltarea paginii de Facebook trebuie să câștigi aprecieri organice de la clienții, precum și de la potențiali turişti.
Studiile au arătat că aprecierile organice sunt mai susceptibile să interacționeze cu marca unităţii de cazare și, prin urmare, sunt mai valoroase pentru prezența online.
Ar trebui să promovezi pagina de Facebook pe site-ul web și în toate e-mailurile pe care le trimiteți. Acest acest lucru reaminteste turiştilor că eşti activ pe această platformă de socializare. Utilizarea unui formular de rezervare online, care permite să accepți rezervări prin Facebook va îmbunătăți experiența de rezervare a oaspeților.
Postează frecvent conținut de înaltă calitate, cum ar fi videoclipuri și fotografii. Ia în considerare live-urile sau evenimentele pe Facebook dacă doreşti să introduci o nouă promoție, ofertă de sărbători sau chiar reducere intr-o anumită perioadă.
Cu cât brandul unităţii de cazare este mai activ pe Facebook, cu atât vei primi mai multe aprecieri organice.
Dacă ai nevoie de ajutor, SEO Cherry iţi stă la dispozitie. Îți dorești o creștere a numărului de rezervări cu cel puţin 33% și să beneficiezi de marketing profesional pentru hotel, centru spa, resort sau pensiunea ta? Vrei ca locaţia ta să fie pe prima pagina Google? Dacă răspunsul tău este DA! Atunci află mai multe informații de, Marketing Hotelier şi Creare Site Hotel, și nu rata studiul de caz de la final.