Servicii Optimizare SEO
Marketing
Creare Site
Consultanţă Gratuită
WhatsApp 0751882384
L-D 10:00-15:00

54 Statistici SEO care vor avea impact asupra afacerii în 2022

Am alc─âtuit o list─â definitiv─â cu cele mai interesante ╚Öi provocatoare statistici locale SEO, statistici SEO mobile, informa╚Ťii despre marketingul de con╚Ťinut ╚Öi privim cu ner─âbdare cum tehnologia va influen╚Ťa SEO ├«n 2022 ╚Öi nu numai.
54 Statistici Seo Care Vor Avea Impact
54 Statistici SEO care vor avea impact

Dac─â nu e┼čti sigur cum po╚Ťi implementa eficient o strategie SEO pentru afacerea sau site-ul t─âu web. Nu-╚Ťi face griji, nu e╚Öti singurul.

Statistici generale SEO

1. Google este (de departe) cel mai popular motor de c─âutare.┬á├Äncep├ónd cu 2022, Google reprezint─â peste 79% din totalul traficului de c─âutare pe desktop, urmat de Bing la 7,27%, Baidu 6,55%, Yahoo 5,06%.┬áRestul de 2,2% din traficul de c─âutare este r─âsp├óndit ├«n r├óndul ASK.com, AOL ╚Öi al╚Ťi juc─âtori mai mici.

2. 50% din toate interog─ârile de c─âutare organic─â includ ├«nc─â patru cuvinte. Acest punct este deosebit de important pentru site-urile web care nu folosesc la maxim cuvintele cheie longtail. Nu numai c─â cuvintele cheie cu linii lungi sunt importante pentru traficul web, dar au o rat─â de conversie mai mare dec├ót anchetele generale de c─âutare.

3. Con╚Ťinutul de calitate ╚Öi Link Building sunt cheia succesului SEO. Conform mai multor surse autoritare, combina╚Ťia de con╚Ťinut de ├«nalt─â calitate ╚Öi crearea de link-uri este cea mai eficient─â cale de clasare a con╚Ťinutului ├«n motoarele de c─âutare. C├ónd sunt combinate, crearea de link-uri ╚Öi con╚Ťinut bun au poten╚Ťialul de a catapulta traficul web.

4. 61% dintre marketeri consider─â c─â SEO este cheia succesului online. Avantajele continue ale optimiz─ârii motoarelor de c─âutare sunt motivul pentru SEO fiind clasat drept cel mai eficient mod de a cre╚Öte gradul de con╚Ötientizare, traficul ╚Öi cre╚Öterea online.

5. 56% dintre ├«ntreprinderi aloc─â mai pu╚Ťin de o p─âtrime din bugetul lor de marketing pentru construirea de link-uri. La fel ca orice alte aspecte ale afacerii, cu construirea link-urilor, ob╚Ťii exact ceea ce pui. Companiile ├«n ton cu importan╚Ťa SEO ├«n╚Ťeleg c─â a ajunge la partea de sus (╚Öi a r─âm├óne acolo) a paginilor de rezultate ale motorului de c─âutare necesit─â o investi╚Ťie semnificativ─â timp, bani ╚Öi r─âbdare. Este important s─â recunoa╚Ötem c─â, spre deosebire de publicitatea PPC, SEO va continua s─â func╚Ťioneze ├«n permanen╚Ť─â pentru a atrage conducerea c─âtre afacerile cu mult timp dup─â ce s-a ├«ncheiat campania.

6. Întreprinderile cu o strategie de marketing alocă în medie 41% din bugetul lor către SEO . Atrase de beneficiile reziduale și permanente ale unei strategii SEO, întreprinderile cheltuiesc mai mult ca niciodată pentru a-și spori expunerea prin căutare organică. Se estimează că acest număr va crește la peste 45% în 2022.

7. Cuvintele cheie Longtail ├«ncurajeaz─â rata de clic mai mare (CTR) Acest fapt de c─âutare relev─â c─â c─âut─ârile de cuvinte cheie longtail se bucur─â de un CTR cu 3-5% mai mare ├«n rezultatele c─âut─ârii organice dec├ót titlurile de c─âutare organic─â cu 1 sau 2 cuvinte ├«n titlu.

8. 70% din clicurile ob╚Ťinute ├«n rezultatele c─âut─ârii Google merg la cele ecologice, 30% acces├ónd AdWords. De╚Öi marketingul PPC joac─â un rol important ├«ntr-o strategie de marketing holistic─â, nu se poate pune la ├«ndoial─â eficien╚Ťa rezultatelor c─âut─ârii organice. ├Än ciuda celor mai bune eforturi Google, utilizatorii sunt ├«nc─â foarte con╚Ötien╚Ťi de ceea ce este un ÔÇ×pl─âtitÔÇŁ ╚Öi ce este o list─â organic─â ├«n rezultatele c─âut─ârii. Statisticile SEO ca aceasta constituie un argument puternic pentru alocarea mai multor resurse c─âtre SEO ├«ntr-un buget de marketing.

9. Afacerile cu recenzii online sunt de ├«ncredere de 73% dintre consumatori. Recenziile sociale prin intermediul companiei mele Google, Facebook, Yelp ╚Öi alte platforme de evaluare peer to peer sunt o modalitate extrem de eficient─â de a stimula ├«ncrederea utilizatorilor ╚Öi de a genera conversii. Companiile care au afi╚Öat link-uri c─âtre recenzii direct pe site-ul lor web folosind schem─â de schem─â sunt chiar mai susceptibile s─â ├«ncurajeze utilizatorii s─â fac─â o achizi╚Ťie.

10. 97% dintre consumatori cerceteaz─â o companie prin internet. Consumatorii au acces la mai multe informa╚Ťii ca oric├ónd. Acest fapt SEO eviden╚Ťiaz─â importan╚Ťa de a avea o abunden╚Ť─â de informa╚Ťii despre companie disponibile online pentru poten╚Ťialii clien╚Ťi. Face╚Ťi mai u╚Öor pentru pia╚Ťa ╚Ťint─â s─â afle despre compania , oferind informa╚Ťii despre compania ╚Öi povestea prin intermediul site-ului web.

11. 65% dintre marketerii digitali recunosc c─â crearea de leg─âturi este cel mai dificil aspect al SEO.┬áOptimizarea motoarelor de c─âutare este ├«n continu─â evolu╚Ťie.┬áGoogle devine mai sofisticat ├«n a ├«n╚Ťelege originea linkurilor ╚Öi c├ót de mult─â valoare trebuie s─â le plasezi.┬áLink building-ul este considerat cel mai dificil ╚Öi imprevizibil aspect al SEO.┬áGoogle schimb─â ├«n mod constant greutatea pe care o d─â linkurilor.┬á├Än 2022, marketerii trebuie s─â se asigure c─â construiesc leg─âturi curate, durabile, care vor r─âm├óne sigure ╚Öi neafectate prin viitoarele actualiz─âri ale algoritmului Google.

12. 34% dintre companii aloc─â mai mult de 1.000 de dolari pe lun─â pentru eforturile lor de consolidare a leg─âturilor. E╚Öti ├«ngrijorat de c├ó╚Ťi bani ╚Öi efort depun concuren╚Ťii ├«n strategia de optimizare a motorului de c─âutare? Ultimele cercet─âri sugereaz─â c─â companiile cheltuiesc mai mult de 1.000 USD USD pe lun─â pentru crearea de link-uri pentru a-╚Öi stimula ╚Öi men╚Ťine pozi╚Ťia ├«n paginile cu rezultatele motorului de c─âutare. Cu o con╚Ötientizare din ce ├«n ce mai mare a SEO, ├«ntreprinderile care se afl─â ├«n v├órful motoarelor de c─âutare lucreaz─â din greu pentru a-╚Öi ap─âra pozi╚Ťia ad─âug├ónd noi linkuri relevante pe site-urile lor ├«n fiecare lun─â.

Statistici locale SEO 2022

Ajungerea ├«n v├órful SERP-urilor a fost considerat─â c├óndva un vis pentru ╚Ť─ârile mici ╚Öi mijlocii. ├Äntr-un peisaj care a fost dominat de juc─âtori mari, cu bugete ╚Öi mai mari, Google a g─âsit o modalitate de a oferi ├«ntreprinderilor mai mici ╚Öansa de a capta un public local ╚Öi foarte lucrativ. ├Än iulie 2014, Google a dezv─âluit prima itera╚Ťie a actualiz─ârii lor Pigeon, care le-a oferit ├«ntreprinderilor locale ╚Öansa de a concura cu rivalii lor mai consacra╚Ťi la nivel local. Actualizarea a ├«nsemnat c─â Google a ├«nceput s─â acorde preferin╚Ť─â ├«ntreprinderilor care se aflau aproape de utilizator.

Actualizarea SEO Pigeon Google a oferit ├«ntreprinderilor locale o linie de via╚Ť─â ├«ntr-un peisaj SEO din ce ├«n ce mai competitiv.┬áDe atunci, ├«ntreprinderile locale au prosperat ├«n rezultatele motoarelor de c─âutare locale.┬áIat─â c├óteva dintre cele mai importante statistici locale SEO pentru 2022.

54 Statistici Seo Care Vor Avea Impact
54 Statistici SEO care vor avea impact

13. 72% dintre utilizatorii care au efectuat o c─âutare Google au vizitat un magazin la 8 km de unde au c─âutat. SEO local este un mod extrem de eficient de a conduce trafic motivat c─âtre afacerea. Profita╚Ťi la maximum de Compania mea Google ╚Öi implementa╚Ťi o strategie SEO local─â pentru a v─â asigura c─â ve╚Ťi fi v─âzu╚Ťi de clien╚Ťii din zon─â.

14. 46% din toate c─âut─ârile Google prezint─â o inten╚Ťie local─â. Cele mai recente statistici SEO locale arat─â c─â aproape jum─âtate din toate c─âut─ârile care au loc pe Google prezint─â o inten╚Ťie local─â de SEO. Google pune mai mult accent pe furnizarea de rezultate locale care ofer─â o solu╚Ťie imediat─â pentru clien╚Ťi. Companiile care neglijeaz─â un SEO local complet vor continua s─â scad─â.

15. 28% din c─âut─ârile care includ inten╚Ťia local─â vor duce la o achizi╚Ťie. Un alt fapt de optimizare a motorului de c─âutare care are nevoie de pu╚Ťine explica╚Ťii. Pentru ├«ntreprinderile de toate dimensiunile, nu poate fi supraevaluat─â importan╚Ťa unei strategii SEO locale .

16. 56% din ├«ntreprinderile locale nu ╚Öi-au revendicat ├«nregistrarea pe Compania mea pe Google. ├Äntreprinderile care nu ╚Öi-au revendicat sau au configurat listarea gratuit─â a GMB-urilor lipsesc unul dintre cele mai fundamentale aspecte ale unei strategii SEO eficiente locale. Av├ónd ├«n vedere c─â GMB este unul dintre primele lucruri pe care utilizatorii le vor vedea atunci c├ónd caut─â o companie pe Google, este vital ca afacerea s─â fie listat─â, verificat─â ╚Öi gestionat─â.

17. 78% din c─âut─ârile orientate c─âtre loca╚Ťie vor conduce la o conversie offline . ├Ämbun─ât─â╚Ťirea imediat─â ├«nseamn─â c─â c─âr─âmizile ╚Öi ├«ntreprinderile de mortar sunt ├«nc─â vii ╚Öi bine. Conform celor mai recente date SEO, 78% utilizatori care efectueaz─â o c─âutare care include informa╚Ťii despre loca╚Ťie vor efectua atunci tranzac╚Ťia ├«ntr-un magazin fizic. Chiar ╚Öi pentru ├«ntreprinderile care prosper─â la v├ónz─âri ├«n c─âr─âmizi ╚Öi loca╚Ťii de mortar, este esen╚Ťial s─â ai o strategie SEO ├«n loc, care s─â ├«╚Ťi expun─â afacerea c─âtre poten╚Ťialii clien╚Ťi.

18. 82% dintre companii nu ╚Öi-au revendicat ├«nregistrarea pe Bing Business. Conform celor mai recente statistici SEO, Bing reprezint─â 7,27% din totalul c─âut─ârilor web. ├Än timp ce acest num─âr este redus de Google, ├«ntreprinderile care nu ╚Öi-au luat timpul pentru a-╚Öi configura ╚Öi optimiza listarea Bing Business, neglijeaz─â mai mult de 7% din cota lor de pia╚Ť─â poten╚Ťial─â. Pentru unele ni╚Öe, procentul de utilizatori care ├«╚Öi acceseaz─â activitatea prin Bing ar putea fi considerabil mai mare.

Tendin╚Ťe mobile SEO 2022

Site-urile mobile care ├«nc─â nu sunt convinse sunt importante pentru succesul SEO?┬á├Äncep├ónd cu 2022, c─âutarea mobil─â este cea mai obi╚Önuit─â modalitate prin care utilizatorii interac╚Ťioneaz─â cu Google (╚Öi cu internetul ├«n ansamblu).┬áClasamentele de c─âutare mobil─â sunt mai importante ca niciodat─â, ceea ce ├«nseamn─â c─â site-ul web trebuie s─â fie intuitiv, u╚Öor de utilizat ╚Öi, mai ales, s─â ofere o experien╚Ť─â mobil─â perfect─â pentru utilizatori.┬áIat─â cele mai importante statistici SEO mobile pentru a-╚Ťi pune capul ├«n 2022.

19. 30% din c─âut─ârile Google de pe un dispozitiv mobil includ o loca╚Ťie. Ultimele statistici SEO au relevat faptul c─â aproape 1/3 din toate c─âut─ârile care provin de pe un dispozitiv mobil specific─â o loca╚Ťie. Acest fapt SEO surprinz─âtor eviden╚Ťiaz─â importan╚Ťa unei strategii SEO locale care vizeaz─â traficul local, foarte profitabil.

20. 92% dintre utilizatorii de telefoane mobile vor accesa internetul de pe dispozitivul mobil.┬áNu este surprinz─âtor, num─ârul persoanelor care acceseaz─â internetul de pe telefonul mobil este ├«n cre╚Ötere.┬áInfrastructura ╚Öi dispozitivele mobile ├«mbun─ât─â╚Ťite au deschis calea pentru dispozitivele mobile s─â devin─â cel mai popular mod de acces la informa╚Ťii.┬áNum─ârul de utilizatori de smartphone-uri la nivel global este proiectat la 3 miliarde p├ón─â ├«n 2022.

21. 69% dintre utilizatorii de dispozitive mobile spun c─â au mai multe ╚Öanse s─â cumpere de la un site web care se adreseaz─â u╚Öor la ├«ntreb─ârile lor. Aceast─â statistic─â SEO nu ar trebui s─â fie o surpriz─â pentru nimeni. Site-urile care abordeaz─â ├«ntreb─ârile utilizatorilor ╚Öi ofer─â acces u╚Öor de pe dispozitivele mobile sunt mult mai susceptibile s─â ob╚Ťin─â o conversie dec├ót cele care nu.

22. Timpul de ├«nc─ârcare pentru un dispozitiv mobil este de 5 secunde.┬áC├ónd vine vorba de SEO, viteza conteaz─â.┬áUltimele date SEO compilate ├«n 2022 dezv─âluie c─â site-urile mobile care necesit─â o ├«nc─ârcare mai mare de 5 secunde au o rat─â de sesiune mobil─â cu 70% mai mic─â dec├ót cele care se ├«ncarc─â ├«n mai pu╚Ťin de cinci secunde.┬áPotrivit Google, o ├«nt├órziere de o secund─â poate ├«nsemna o sc─âdere de 20% a conversiei.┬áDac─â tot e┼čti pe gardul de a v─â optimiza site-ul pentru vitez─â, aceasta este una dintre acele statistici SEO pe care nu le pute╚Ťi ignora.

23. 57% dintre utilizatori nu ar recomanda o afacere cu un site web mobil prost proiectat. Utilizatorii au mai multe op╚Ťiuni ca niciodat─â, ceea ce ├«nseamn─â c─â ├«╚Öi pot permite s─â fie mai pictori╚Ťi ca niciodat─â. Potrivit Google, utilizatorii care nu sunt capabili s─â citeasc─â sau s─â r─âsfoiasc─â con╚Ťinut eficient ╚Öi f─âr─â efort pe dispozitivul lor mobil sunt susceptibili s─â abandoneze pagina. Nu numai c─â site-urile web vor pierde acel utilizator, ci ╚Öi riscul ca utilizatorii s─â-╚Öi avertizeze colegii ├«mpotriva utiliz─ârii site-ului lor ├«n viitor.

24. Peste 30% din toate c─âut─ârile mobile au fost f─âcute chiar ├«nainte de a vizita un magazin.┬áStatisticile SEO pentru 2022 dezv─âluie c─â aproape o treime dintre utilizatori au vizitat un magazin dup─â ce au finalizat o c─âutare de pe telefonul lor mobil.┬áAceast─â statistic─â SEO eviden╚Ťiaz─â importan╚Ťa vizibilit─â╚Ťii afacerii ├«n rezultatele c─âut─ârii organice atunci c├ónd ├«ncerca╚Ťi s─â atrage╚Ťi noi clien╚Ťi.┬áAcest fapt eviden╚Ťiaz─â, de asemenea, c─â ├«ntreprinderile de c─âr─âmid─â ╚Öi mortar joac─â ├«nc─â un rol important ├«n economia de cump─ârare, precum ╚Öi importan╚Ťa de a avea o prezen╚Ť─â puternic─â online – chiar dac─â majoritatea v├ónz─ârilor vin ├«n continuare pe un magazin fizic.

25. 43% dintre utilizatori vor face o c─âutare online de pe smartphone-ul lor atunci c├ónd sunt ├«n magazin. Cele mai recente statistici SEO arat─â c─â clien╚Ťii nu ├«╚Öi au ╚Öansele atunci c├ónd vine vorba de a cheltui bani la c─âr─âmizi ╚Öi loca╚Ťii de mortar. Consumatorii au mai multe op╚Ťiuni ca oric├ónd ╚Öi, prin urmare, aproape jum─âtate din to╚Ťi consumatorii ├«╚Öi folosesc smartphone-ul pentru a-╚Öi confirma comportamentul de cump─ârare chiar ╚Öi atunci c├ónd se afl─â ├«ntr-un magazin fizic care ├«╚Öi vinde produsul dorit. Expunerea afacerii la clien╚Ťi prin SEO poate fi vital─â p├ón─â ├«n momentul v├ónz─ârii.

26. 66% din timpul de navigare prin comer╚Ť electronic provine de la dispozitive mobile, ├«ns─â mai pu╚Ťin de 30% din v├ónz─âri provin de la dispozitive mobile. Dispozitivele mobile sunt din ce ├«n ce mai utilizate pentru a naviga ├«n magazinele online; cu toate acestea, utilizatorii sunt ├«nc─â precaut c├ónd vine momentul s─â fac─â o v├ónzare. U╚Öur─âtatea accesului ╚Öi vizibilitatea sporit─â ├«nseamn─â c─â dispozitivele mobile sunt ├«nc─â dep─â╚Öite de desktop ╚Öi laptop-uri atunci c├ónd vine momentul s─â cump─âra╚Ťi.

27. 88% dintre clien╚Ťi vor suna sau vor vizita un magazin ├«n termen de 24 de ore de la efectuarea c─âut─ârii de pe un dispozitiv mobil. Aceast─â statistic─â SEO eviden╚Ťiaz─â faptul c─â ├«ntreprinderile care se fac vizibile prin SEO ╚Öi optimizarea mobil─â local─â vor fi, ├«n cele mai multe cazuri, afacerea care prime╚Öte o anchet─â de la un poten╚Ťial client. Imposibilitatea de a implementa o strategie SEO eficient─â local─â este o modalitate sigur─â de a v─â asigura c─â afacerea va lipsi de la poten╚Ťialii clien╚Ťi.

54 Statistici Seo Care Vor Avea Impact
54 Statistici SEO care vor avea impact

28. 60% din toate c─âut─ârile Google se efectueaz─â printr-un dispozitiv mobil.┬á╚śtim c─â traficul mobil a eclipsat traficul desktop ├«n 2016, dar cele mai recente statistici SEO dezv─âluie, de asemenea, c─â mai mult de jum─âtate din toate c─âut─ârile Google provin de pe un dispozitiv mobil.┬áPrin compara╚Ťie, ├«n 2014, doar 34% din toate c─âut─ârile Google proveneau de la un dispozitiv mobil.┬áCre╚Öterea smartphone-ului, a datelor mobile ╚Öi a UX-urilor mobile ├«mbun─ât─â╚Ťite pot fi atribuite cre╚Öterii dramatice a c─âut─ârilor mobile Google ├«n 2022.

29. 51% dintre consumatori au încredere într-un site optimizat pentru căutarea mobilă. Google a dezvăluit în 2018 că prima indexare mobilă ar înlocui prima indexare pe desktop în 2022. Ultimele statistici ale consumatorilor dezvăluie că acum un site web mobil mobil este acum mai important ca niciodată, utilizatorii punând un accent mai mare pe site-urile web optimizate pentru căutare și utilizare pe un dispozitiv mobil.

30. ├Än 2022, telefonul mobil trebuie s─â eclipseze desktop pentru v├ónz─ârile online.┬áNu cu mult timp ├«n urm─â, dispozitivele mobile nu f─âceau dec├ót o frac╚Ťiune din totalul v├ónz─ârilor online.┬áUtilizarea din ce ├«n ce mai mare a dispozitivelor mobile ╚Öi optimizarea utilizabilit─â╚Ťii mobile de pe site-urile de comer╚Ť electronic ├«nseamn─â c─â utilizatorii sunt a╚Ötepta╚Ťi s─â favorizeze dispozitivele mobile p├ón─â ├«n 2022. Statisticile dezv─âluie c─â ├«ntreprinderile cu un site web gata de telefonie mobil─â sunt mult mai probabil s─â aib─â succes online ├«n 2022.

Social Media SEO Statistici

31. Link-urile de socializare nu sunt acelea╚Öi cu backlink-urile . ├Än ciuda importan╚Ťei de a avea o prezen╚Ť─â puternic─â pe cele mai populare platforme de social media, Google a confirmat c─â link-urile de pe Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest ╚Öi alte platforme populare de social media nu au aceea╚Öi greutate ca un backlink tradi╚Ťional.

32. Motoarele de c─âutare sunt de 10 ori mai eficiente dec├ót media social─â la conducerea traficului c─âtre site-urile de cump─âr─âturi. Marketingul ├«n re╚Ťelele de socializare este cel mai tare ├«n momentul de fa┼ú─â, dar SEO este cel mai eficient mod de a conduce trafic cu conversii mari. Cele mai recente statistici ale motoarelor de c─âutare dezv─âluie c─â, c─âutarea, este cea mai dominant─â surs─â de trafic pentru site-urile de cump─âr─âturi. Pentru companiile de comer╚Ť electronic, aceast─â statistic─â SEO eviden╚Ťiaz─â importan╚Ťa existen╚Ťei unei strategii de optimizare a motoarelor de c─âutare. Asta ├«nseamn─â ad─âugarea de titluri de pagini, descrieri, tag-uri H, meta-descrieri, backlinks, optimizarea vitezei site-ului ╚Öi efectuarea unei cercet─âri minu╚Ťioase a cuvintelor cheie.

Statistici de marketing de con╚Ťinut 2022

33. Actualizarea con╚Ťinutului existent cu imagini proaspete ╚Öi con╚Ťinut scris poate cre╚Öte traficul organic cu 111,3%. Munca grea nu se opre╚Öte odat─â ce ap─âsa╚Ťi pe butonul de publicare pe o postare sau dac─â seta╚Ťi o nou─â pagin─â ├«n direct. Republicarea ╚Öi actualizarea con╚Ťinutului existent este una dintre cele mai eficiente strategii SEO pentru cre╚Öterea nivelului de acoperire organic.

34. Con╚Ťinutul este ├«nc─â rege ├«n SEO.┬áVechea zical─â sun─â ├«n continuare ├«n ultimele statistici de marketing de c─âutare.┬áConform celor mai recente informa╚Ťii, 57% dintre exper╚Ťii SEO claseaz─â crearea de con╚Ťinut ╚Öi marketingul de con╚Ťinut drept cea mai bun─â modalitate de a conduce cele mai bune rezultate ├«n marketingul de c─âutare.┬áConform acelea╚Öi statistici SEO, marketingul social ╚Öi backlinks-ul claseaz─â drept locurile #2 ╚Öi #3 mai eficiente ├«n a cre╚Öte traficul din 2022.

35. Rezultatul mediu pe pagina 1 din Google con╚Ťine 1.890 de cuvinte de con╚Ťinut. Aceasta este una dintre statistici SEO care men╚Ťine marketingul de con╚Ťinut ├«n timpul nop╚Ťii. Conform celor mai recente cercet─âri SEO, rezultatul mediu pe pagina 1 a Google este de aproape 2.000 de cuvinte. Articolele detaliate ╚Öi paginile de destina╚Ťie ├«╚Ťi vor pozi╚Ťiona afacerea ca lider de industrie – nu ca adept. Nu orice pagin─â trebuie s─â fie lung─â, cu toate acestea, cercetarea concuren╚Ťilor ar trebui s─â ├«i ajute pe marketeri s─â descopere care post─âri necesit─â mai mult con╚Ťinut dec├ót altele pentru a se clasifica pe Google.

36. 72% dintre exper╚Ťii de marketing consider─â c─â relevan╚Ťa este cheia unei campanii SEO de succes. Exper╚Ťii de optimizare a motoarelor de c─âutare rareori sunt de acord cu cele mai eficiente tactici de marketing de c─âutare; cu toate acestea, aceasta este o statistic─â SEO la care aproape trei sferturi dintre ele pot fi de acord. Exper╚Ťii de marketing de c─âutare consider─â c─â con╚Ťinutul relevant ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öte poten╚Ťialul de clasare a c─âut─ârii ╚Öi este un mod eficient de a genera backlinks semnificative ╚Öi naturale.

37. Crearea de con╚Ťinut ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öte ratele de indexare cu mai mult de 434%. Google ador─â site-urile web actualizate regulat. Pentru a transmite aceast─â iubire ├«napoi c─âtre webmasteri care ├«╚Öi actualizeaz─â constant site-ul web, Google ├«╚Öi va clasifica con╚Ťinutul mai sus ╚Öi indexeaz─â mai rapid paginile. Ultimele statistici SEO despre bloguri arat─â c─â crearea de con╚Ťinut blog ├«n mod regulat va duce la rate de indexare cu 434% mai mari dec├ót site-urile care nu ├«╚Öi actualizeaz─â con╚Ťinutul ├«n mod regulat. Cheia unei campanii de marketing de con╚Ťinut de succes este crearea de con╚Ťinut care s─â adreseze ├«ntreb─ârile pe care utilizatori le pun. Func╚Ťia ÔÇ×interog─âriÔÇŁ a consolei de c─âutare Google este o modalitate extrem de eficient─â de a vedea modul ├«n care utilizatorii g─âsesc ╚Öi interac╚Ťioneaz─â cu con╚Ťinut organic pe un site web.

38. Mai pu╚Ťin de 40% dintre marketeri public─â con╚Ťinut o dat─â pe s─âpt─âm├ón─â. Aceast─â statistic─â SEO nepl─âcut─â relev─â faptul c─â, ├«n ciuda cunoa╚Öterii puterii marketingului de con╚Ťinut, doar 38% dintre marketeri posteaz─â con╚Ťinut o dat─â sau mai multe pe s─âpt─âm├ón─â. Marketerii ├«n╚Ťeleg ╚Öi recunosc poten╚Ťialul con╚Ťinutului pentru ├«mbun─ât─â╚Ťirea con╚Ötientiz─ârii ╚Öi atingerii m─ârcii, dar nu au resurse pentru a publica con╚Ťinutul ├«n mod constant. O campanie de c─âutare organic─â de succes ├«nseamn─â angajamentul de a publica con╚Ťinut relevant, de ├«nalt─â calitate, relevant. Marketingul de c─âutare de succes este un punct culminant de luni ╚Öi ani de munc─â ├«n desf─â╚Öurare.

Tendin╚Ťe SEO conduse de tehnologie

Tehnologia ╚Öi tendin╚Ťele de c─âutare emergente revolu╚Ťioneaz─â peisajul de optimizare a motorului de c─âutare. Accesul sporit la informa╚Ťii, utilizarea dispozitivelor mobile ╚Öi o re╚Ťea din ce ├«n ce mai mare de conectivitate ├«nseamn─â c─â utilizatorii sunt acum mai conecta╚Ťi ca niciodat─â. Deci, cum se schimb─â tehnologia ├«n modul ├«n care func╚Ťioneaz─â SEO? Am g─âsit cele mai interesante statistici SEO despre care trebuie s─â ╚Öti╚Ťi.

39. Peste 50% din utilizarea motoarelor de c─âutare va include o c─âutare vocal─â sau a imaginii p├ón─â ├«n 2022.┬áAceast─â statistic─â SEO surprinz─âtoare eviden╚Ťiaz─â tendin╚Ťa ├«n cre╚Ötere a c─âut─ârii vocale, deoarece dispozitivele AI precum SIRI Apple, Alexa Amazon ╚Öi Google Home joac─â un rol mai important ├«n modul ├«n care utilizatorii acceseaz─â informa╚Ťiile.

40. 51% din consumul de con╚Ťinut provine din c─âutare organic─â. Dac─â e┼čti pe gard despre implementarea unei strategii SEO, aceast─â statistic─â SEO ar trebui s─â v─â spun─â tot ce trebuie s─â ╚Öti╚Ťi despre importan╚Ťa unei strategii de marketing organic. Mai mult de jum─âtate din con╚Ťinutul de pe web este accesat printr-o c─âutare organic─â.

41. 27% dintre utilizatori utilizeaz─â deja c─âutarea vocal─â pe Google.┬áStatisticile SEO au ar─âtat c─â utilizatorii sunt ├«n trend c─âtre c─âutarea vocal─â ├«n 2022. Multitudinea de asisten╚Ťi virtuali de la Apple, Amazon, Samsung ╚Öi Google (doar pentru a numi c├ó╚Ťiva) ├«nseamn─â c─â c─âutarea vocal─â este acum simpl─â ca niciodat─â.┬áWebmasterii ╚Öi marketerii trebuie s─â pun─â un accent suplimentar pe aceast─â tendin╚Ť─â emergent─â prin optimizarea con╚Ťinutului ╚Öi a schemelor de schem─â pentru c─âutarea vocal─â.

42. Recenziile pozitive au ca rezultat cre╚Öterea cu 91% a ├«ncrederii ├«n tineri (18-34 ). Ultimele fapte SEO indic─â faptul c─â site-urile web care primesc recenzii pozitive pe platformele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram, Yelp, TripAdvisor ╚Öi Google My Business sunt cu 91% mai mari de ├«ncredere (╚Öi de utilizare) de c─âtre tineri. Aceast─â tendin╚Ť─â de c─âutare dezv─âluie c├ót de important este ca proprietarii de afaceri s─â monitorizeze ╚Öi s─â analizeze recenzii pentru afacerea lor.

43. Con╚Ťinutul video este de 5 ori mai probabil s─â conduc─â o conversie dec├ót con┼úinutul scris.┬áEste un fapt de mult─â vreme c─â con╚Ťinutul video este o modalitate bun─â de a conduce conversia cu vizitatorii, ├«ns─â acest fapt SEO surprinz─âtor dezv─âluie c├ót de important este con╚Ťinutul video ├«n 2022. Videoclipurile sunt o modalitate mai eficient─â de a atrage ╚Öi de a re╚Ťine vizitatorii.┬áAsigurarea c─â con╚Ťinutul video este optimizat corespunz─âtor pentru SEO, este, de asemenea, un factor important ├«n performan╚Ťa con╚Ťinutului.

Mai multe statistici SEO puternice pentru 2022

├Änc─â stai pe gard despre SEO?┬áAceste tendin╚Ťe SEO importante dezv─âluie c├ót de important─â este optimizarea motoarelor de c─âutare ├«n 2022.

44. 92% din trafic merge la rezultatele de pe prima pagin─â a Google. Este un g├ónd ├«nsp─âim├ónt─âtor, dar subliniaz─â c├ót de important─â este o strategie SEO pentru succesul afacerii tale. Peste 9 din 10 utilizatori vor selecta un rezultat din prima pagin─â a Google. Dac─â e┼čti pe pagina 2 sau 3 din Google, ╚Öansele de a fi g─âsi╚Ťi sunt extrem de mici.

45. 70% dintre utilizatori au ├«ncredere ├«n informa╚Ťiile pe care le g─âsesc online. V─â aminti╚Ťi zilele de apel ├«nainte de a vizita un magazin? Conform celor mai recente date, un uluitor 70% dintre utilizatori au ├«ncredere implicit─â ├«n informa╚Ťiile pe care le g─âsesc online atunci c├ónd vine vorba despre loca╚Ťia afacerii, orele de deschidere, stocul ╚Öi disponibilitatea. Este mai important ca niciodat─â s─â v─â asigura╚Ťi c─â toate informa╚Ťiile de afaceri sunt consecvente ╚Öi actualizate.

46. ÔÇőÔÇő82% dintre persoanele care au implementat o strategie SEO au spus c─â aceasta a avut un efect pozitiv asupra afacerii lor. Din acest num─âr, 45% dintre proprietarii de afaceri intervieva╚Ťi au spus c─â eficien╚Ťa SEO cre╚Öte.

54 Statistici Seo Care Vor Avea Impact
54 Statistici SEO care vor avea impact

47. Companiile care combin─â SEO cu publicitatea PPC v─âd cu 25% mai multe clicuri ╚Öi cu 27% profituri mai mari ├«n compara╚Ťie cu cei care utilizeaz─â o abordare cu un singur canal. O strategie SEO bun─â ar trebui s─â mearg─â m├ón─â ├«n m├ón─â cu o campanie de marketing PPC. Av├ónd ├«n vedere c─â majoritatea strategiilor SEO vor implica crearea de pagini de destina╚Ťie extrem de specifice, este logic s─â reutiliz─âm acest con╚Ťinut ├«n campania Google AdWords sau Facebook Advertising.

48. SEO este de 5,66 ori mai eficient dec├ót publicitatea pl─âtit─â de c─âutare.┬áOptimizarea motoarelor de c─âutare este ├«nc─â considerat─â a fi cea mai eficient─â strategie de marketing digital din acest motiv.┬áUtilizatorii au mai mult─â ├«ncredere sau rezultatele c─âut─ârii dec├ót sunt ale reclamelor pe care Google le arat─â.┬áExist─â un sentiment c─â companiile ├«╚Öi pot cump─âra drumul c─âtre topul rezultatelor c─âut─ârii, dar cele demne de afacerea sunt cele care ├«╚Öi pot c├ó╚Ötiga drumul p├ón─â ├«n top.┬á├Än 2022, utilizatorii sunt de asemenea mai ├«n acord cu rezultatele ÔÇ×pl─âtiteÔÇŁ ╚Öi care sunt organice.

49. Pozi╚Ťia nr. 1 ├«n Google se bucur─â de un CTR de 34,36%. Aceasta este o statistic─â SEO care ar trebui s─â conduc─â acas─â importan╚Ťa de a ajunge la num─ârul unu pe Google. Companiile din partea de sus a Google vor primi o rat─â de clic de peste o treime. Pe m─âsur─â ce muta╚Ťi pagina 1 ├«n pozi╚Ťiile 2-9, rata de clic scade semnificativ.

50. Pagini cu videoclipuri au o probabilitate mai mare de 53% s─â fie afi╚Öate pe pagina 1 din Google . ├Änc─â nu e┼čti convins c─â ave╚Ťi nevoie de videoclipuri ├«n strategia SEO. Mai gandeste-te. Ultimele date sugereaz─â c─â paginile web cu videoclipuri pe ele au un procent de 53% mai probabil s─â apar─â pe pagina unu din Google dec├ót cele care nu. De╚Öi con╚Ťinutul video este important, este important ca videoclipul s─â nu inhibe experien╚Ťa utilizatorului ╚Öi ca paginile web s─â se poat─â ├«nc─ârca rapid.

51. 75% dintre utilizatori nu vor parcurge prima pagin─â pe Google. ├Änc─â nu e┼čti convins de puterea rezultatelor paginii 1 pe Google? Aceasta este una dintre cele mai istorice statistici SEO pentru oricine este blocat pe pagina 2 sau 3 a rezultatelor motorului de c─âutare. Clasamentele de pagin─â 1 nu sunt atractive numai pentru utilizatori, deoarece sunt privi╚Ťi ca fiind mai de ├«ncredere, dar au ╚Öi impresii semnificativ mai mari dec├ót cele de pe paginile 2, 3 sau 4 din Google. Trei sferturi uimitoare din utilizatori recunosc c─â nu dep─â╚Öesc pagina 1 atunci c├ónd caut─â informa╚Ťii.

52. 21% dintre utilizatori vor vedea mai multe pagini ├«n rezultatele c─âut─ârii.┬áUtilizatorii au la dispozi╚Ťie o multitudine de informa╚Ťii atunci c├ónd vine momentul s─â ia o decizie.┬á├Än 2022, mai multe informa╚Ťii sunt consumate ╚Öi revizuite ├«n procesul de luare a deciziilor.┬áUtilizatorii sunt cel mai probabil s─â verifice mai multe surse ├«n paginile cu rezultatele motorului de c─âutare atunci c├ónd nu pot g─âsi ceea ce c─âutau sau dac─â doresc s─â afirme informa╚Ťii pe care le-au g─âsit.

53. Google proceseaz─â peste 5,5 miliarde de c─âut─âri ├«n fiecare zi. Asta r─âspunde la multe ├«ntreb─âri! Ultimele statistici ale c─âut─ârii dezv─âluie c─â ├«n 2018 Google a gestionat peste 5,5 miliarde de ├«ntreb─âri de c─âutare ├«n fiecare zi. Acest num─âr a s─ârit semnificativ din 2010, c├ónd Google a tratat 1,9 miliarde de ├«ntreb─âri ├«n fiecare zi. Cre╚Öterea enorm─â a traficului cu motoarele de c─âutare poate fi atribuit─â consumului sporit de internet ╚Öi u╚Öurin╚Ťei accesului prin dispozitivele smartphone mobile.

54. Google gestioneaz─â peste 63.000 de solicit─âri de c─âutare ├«n fiecare secund─â. Aceast─â statistic─â c─âutare uluitoare arat─â c├ót de multe informa╚Ťii proceseaz─â Google ├«n fiecare zi. Cu aproape 4 milioane de c─âut─âri pe minut ╚Öi 2 trilioane ├«n fiecare an, Google este de departe cel mai aglomerat site de pe web.