Am alcătuit o listă definitivă cu cele mai interesante și provocatoare statistici locale SEO, statistici SEO mobile, informații despre marketingul de conținut și privim cu nerăbdare cum tehnologia va influența SEO în 2024 și nu numai.
Dacă nu eşti sigur cum poți implementa eficient o strategie SEO pentru afacerea sau site-ul tău web. Nu-ți face griji, nu ești singurul.
Statistici generale SEO
1. Google este (de departe) cel mai popular motor de căutare. Începând cu 2024, Google reprezintă peste 79% din totalul traficului de căutare pe desktop, urmat de Bing la 7,27%, Baidu 6,55%, Yahoo 5,06%. Restul de 2,2% din traficul de căutare este răspândit în rândul ASK.com, AOL și alți jucători mai mici.
2. 50% din toate interogările de căutare organică includ încă patru cuvinte. Acest punct este deosebit de important pentru site-urile web care nu folosesc la maxim cuvintele cheie longtail. Nu numai că cuvintele cheie cu linii lungi sunt importante pentru traficul web, dar au o rată de conversie mai mare decât anchetele generale de căutare.
3. Conținutul de calitate și Link Building sunt cheia succesului SEO. Conform mai multor surse autoritare, combinația de conținut de înaltă calitate și crearea de link-uri este cea mai eficientă cale de clasare a conținutului în motoarele de căutare. Când sunt combinate, crearea de link-uri și conținut bun au potențialul de a catapulta traficul web.
4. 61% dintre marketeri consideră că SEO este cheia succesului online. Avantajele continue ale optimizării motoarelor de căutare sunt motivul pentru SEO fiind clasat drept cel mai eficient mod de a crește gradul de conștientizare, traficul și creșterea online.
5. 56% dintre întreprinderi alocă mai puțin de o pătrime din bugetul lor de marketing pentru construirea de link-uri. La fel ca orice alte aspecte ale afacerii, cu construirea link-urilor, obții exact ceea ce pui. Companiile în ton cu importanța SEO înțeleg că a ajunge la partea de sus (și a rămâne acolo) a paginilor de rezultate ale motorului de căutare necesită o investiție semnificativă timp, bani și răbdare. Este important să recunoaștem că, spre deosebire de publicitatea PPC, SEO va continua să funcționeze în permanență pentru a atrage conducerea către afacerile cu mult timp după ce s-a încheiat campania.
6. Întreprinderile cu o strategie de marketing alocă în medie 41% din bugetul lor către SEO . Atrase de beneficiile reziduale și permanente ale unei strategii SEO, întreprinderile cheltuiesc mai mult ca niciodată pentru a-și spori expunerea prin căutare organică. Se estimează că acest număr va crește la peste 45% în 2024.
7. Cuvintele cheie Longtail încurajează rata de clic mai mare (CTR) Acest fapt de căutare relevă că căutările de cuvinte cheie longtail se bucură de un CTR cu 3-5% mai mare în rezultatele căutării organice decât titlurile de căutare organică cu 1 sau 2 cuvinte în titlu.
8. 70% din clicurile obținute în rezultatele căutării Google merg la cele ecologice, 30% accesând AdWords. Deși marketingul PPC joacă un rol important într-o strategie de marketing holistică, nu se poate pune la îndoială eficiența rezultatelor căutării organice. În ciuda celor mai bune eforturi Google, utilizatorii sunt încă foarte conștienți de ceea ce este un „plătit” și ce este o listă organică în rezultatele căutării. Statisticile SEO ca aceasta constituie un argument puternic pentru alocarea mai multor resurse către SEO într-un buget de marketing.
9. Afacerile cu recenzii online sunt de încredere de 73% dintre consumatori. Recenziile sociale prin intermediul companiei mele Google, Facebook, Yelp și alte platforme de evaluare peer to peer sunt o modalitate extrem de eficientă de a stimula încrederea utilizatorilor și de a genera conversii. Companiile care au afișat link-uri către recenzii direct pe site-ul lor web folosind schemă de schemă sunt chiar mai susceptibile să încurajeze utilizatorii să facă o achiziție.
10. 97% dintre consumatori cercetează o companie prin internet. Consumatorii au acces la mai multe informații ca oricând. Acest fapt SEO evidențiază importanța de a avea o abundență de informații despre companie disponibile online pentru potențialii clienți. Faceți mai ușor pentru piața țintă să afle despre compania , oferind informații despre compania și povestea prin intermediul site-ului web.
11. 65% dintre marketerii digitali recunosc că crearea de legături este cel mai dificil aspect al SEO. Optimizarea motoarelor de căutare este în continuă evoluție. Google devine mai sofisticat în a înțelege originea linkurilor și cât de multă valoare trebuie să le plasezi. Link building-ul este considerat cel mai dificil și imprevizibil aspect al SEO. Google schimbă în mod constant greutatea pe care o dă linkurilor. În 2024, marketerii trebuie să se asigure că construiesc legături curate, durabile, care vor rămâne sigure și neafectate prin viitoarele actualizări ale algoritmului Google.
12. 34% dintre companii alocă mai mult de 1.000 de dolari pe lună pentru eforturile lor de consolidare a legăturilor. Ești îngrijorat de câți bani și efort depun concurenții în strategia de optimizare a motorului de căutare? Ultimele cercetări sugerează că companiile cheltuiesc mai mult de 1.000 USD USD pe lună pentru crearea de link-uri pentru a-și stimula și menține poziția în paginile cu rezultatele motorului de căutare. Cu o conștientizare din ce în ce mai mare a SEO, întreprinderile care se află în vârful motoarelor de căutare lucrează din greu pentru a-și apăra poziția adăugând noi linkuri relevante pe site-urile lor în fiecare lună.
Statistici locale SEO 2024
Ajungerea în vârful SERP-urilor a fost considerată cândva un vis pentru țările mici și mijlocii. Într-un peisaj care a fost dominat de jucători mari, cu bugete și mai mari, Google a găsit o modalitate de a oferi întreprinderilor mai mici șansa de a capta un public local și foarte lucrativ. În iulie 2014, Google a dezvăluit prima iterație a actualizării lor Pigeon, care le-a oferit întreprinderilor locale șansa de a concura cu rivalii lor mai consacrați la nivel local. Actualizarea a însemnat că Google a început să acorde preferință întreprinderilor care se aflau aproape de utilizator.
Actualizarea SEO Pigeon Google a oferit întreprinderilor locale o linie de viață într-un peisaj SEO din ce în ce mai competitiv. De atunci, întreprinderile locale au prosperat în rezultatele motoarelor de căutare locale. Iată câteva dintre cele mai importante statistici locale SEO pentru 2024.
13. 72% dintre utilizatorii care au efectuat o căutare Google au vizitat un magazin la 8 km de unde au căutat. SEO local este un mod extrem de eficient de a conduce trafic motivat către afacerea. Profitați la maximum de Compania mea Google și implementați o strategie SEO locală pentru a vă asigura că veți fi văzuți de clienții din zonă.
14. 46% din toate căutările Google prezintă o intenție locală. Cele mai recente statistici SEO locale arată că aproape jumătate din toate căutările care au loc pe Google prezintă o intenție locală de SEO. Google pune mai mult accent pe furnizarea de rezultate locale care oferă o soluție imediată pentru clienți. Companiile care neglijează un SEO local complet vor continua să scadă.
15. 28% din căutările care includ intenția locală vor duce la o achiziție. Un alt fapt de optimizare a motorului de căutare care are nevoie de puține explicații. Pentru întreprinderile de toate dimensiunile, nu poate fi supraevaluată importanța unei strategii SEO locale .
16. 56% din întreprinderile locale nu și-au revendicat înregistrarea pe Compania mea pe Google. Întreprinderile care nu și-au revendicat sau au configurat listarea gratuită a GMB-urilor lipsesc unul dintre cele mai fundamentale aspecte ale unei strategii SEO eficiente locale. Având în vedere că GMB este unul dintre primele lucruri pe care utilizatorii le vor vedea atunci când caută o companie pe Google, este vital ca afacerea să fie listată, verificată și gestionată.
17. 78% din căutările orientate către locație vor conduce la o conversie offline . Îmbunătățirea imediată înseamnă că cărămizile și întreprinderile de mortar sunt încă vii și bine. Conform celor mai recente date SEO, 78% utilizatori care efectuează o căutare care include informații despre locație vor efectua atunci tranzacția într-un magazin fizic. Chiar și pentru întreprinderile care prosperă la vânzări în cărămizi și locații de mortar, este esențial să ai o strategie SEO în loc, care să îți expună afacerea către potențialii clienți.
18. 82% dintre companii nu și-au revendicat înregistrarea pe Bing Business. Conform celor mai recente statistici SEO, Bing reprezintă 7,27% din totalul căutărilor web. În timp ce acest număr este redus de Google, întreprinderile care nu și-au luat timpul pentru a-și configura și optimiza listarea Bing Business, neglijează mai mult de 7% din cota lor de piață potențială. Pentru unele nișe, procentul de utilizatori care își accesează activitatea prin Bing ar putea fi considerabil mai mare.
Tendințe mobile SEO 2024
Site-urile mobile care încă nu sunt convinse sunt importante pentru succesul SEO? Începând cu 2024, căutarea mobilă este cea mai obișnuită modalitate prin care utilizatorii interacționează cu Google (și cu internetul în ansamblu). Clasamentele de căutare mobilă sunt mai importante ca niciodată, ceea ce înseamnă că site-ul web trebuie să fie intuitiv, ușor de utilizat și, mai ales, să ofere o experiență mobilă perfectă pentru utilizatori. Iată cele mai importante statistici SEO mobile pentru a-ți pune capul în 2024.
19. 30% din căutările Google de pe un dispozitiv mobil includ o locație. Ultimele statistici SEO au relevat faptul că aproape 1/3 din toate căutările care provin de pe un dispozitiv mobil specifică o locație. Acest fapt SEO surprinzător evidențiază importanța unei strategii SEO locale care vizează traficul local, foarte profitabil.
20. 92% dintre utilizatorii de telefoane mobile vor accesa internetul de pe dispozitivul mobil. Nu este surprinzător, numărul persoanelor care accesează internetul de pe telefonul mobil este în creștere. Infrastructura și dispozitivele mobile îmbunătățite au deschis calea pentru dispozitivele mobile să devină cel mai popular mod de acces la informații. Numărul de utilizatori de smartphone-uri la nivel global este proiectat la 3 miliarde până în 2024.
21. 69% dintre utilizatorii de dispozitive mobile spun că au mai multe șanse să cumpere de la un site web care se adresează ușor la întrebările lor. Această statistică SEO nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni. Site-urile care abordează întrebările utilizatorilor și oferă acces ușor de pe dispozitivele mobile sunt mult mai susceptibile să obțină o conversie decât cele care nu.
22. Timpul de încărcare pentru un dispozitiv mobil este de 5 secunde. Când vine vorba de SEO, viteza contează. Ultimele date SEO compilate în 2024 dezvăluie că site-urile mobile care necesită o încărcare mai mare de 5 secunde au o rată de sesiune mobilă cu 70% mai mică decât cele care se încarcă în mai puțin de cinci secunde. Potrivit Google, o întârziere de o secundă poate însemna o scădere de 20% a conversiei. Dacă tot eşti pe gardul de a vă optimiza site-ul pentru viteză, aceasta este una dintre acele statistici SEO pe care nu le puteți ignora.
23. 57% dintre utilizatori nu ar recomanda o afacere cu un site web mobil prost proiectat. Utilizatorii au mai multe opțiuni ca niciodată, ceea ce înseamnă că își pot permite să fie mai pictoriți ca niciodată. Potrivit Google, utilizatorii care nu sunt capabili să citească sau să răsfoiască conținut eficient și fără efort pe dispozitivul lor mobil sunt susceptibili să abandoneze pagina. Nu numai că site-urile web vor pierde acel utilizator, ci și riscul ca utilizatorii să-și avertizeze colegii împotriva utilizării site-ului lor în viitor.
24. Peste 30% din toate căutările mobile au fost făcute chiar înainte de a vizita un magazin. Statisticile SEO pentru 2024 dezvăluie că aproape o treime dintre utilizatori au vizitat un magazin după ce au finalizat o căutare de pe telefonul lor mobil. Această statistică SEO evidențiază importanța vizibilității afacerii în rezultatele căutării organice atunci când încercați să atrageți noi clienți. Acest fapt evidențiază, de asemenea, că întreprinderile de cărămidă și mortar joacă încă un rol important în economia de cumpărare, precum și importanța de a avea o prezență puternică online – chiar dacă majoritatea vânzărilor vin în continuare pe un magazin fizic.
25. 43% dintre utilizatori vor face o căutare online de pe smartphone-ul lor atunci când sunt în magazin. Cele mai recente statistici SEO arată că clienții nu își au șansele atunci când vine vorba de a cheltui bani la cărămizi și locații de mortar. Consumatorii au mai multe opțiuni ca oricând și, prin urmare, aproape jumătate din toți consumatorii își folosesc smartphone-ul pentru a-și confirma comportamentul de cumpărare chiar și atunci când se află într-un magazin fizic care își vinde produsul dorit. Expunerea afacerii la clienți prin SEO poate fi vitală până în momentul vânzării.
26. 66% din timpul de navigare prin comerț electronic provine de la dispozitive mobile, însă mai puțin de 30% din vânzări provin de la dispozitive mobile. Dispozitivele mobile sunt din ce în ce mai utilizate pentru a naviga în magazinele online; cu toate acestea, utilizatorii sunt încă precaut când vine momentul să facă o vânzare. Ușurătatea accesului și vizibilitatea sporită înseamnă că dispozitivele mobile sunt încă depășite de desktop și laptop-uri atunci când vine momentul să cumpărați.
27. 88% dintre clienți vor suna sau vor vizita un magazin în termen de 24 de ore de la efectuarea căutării de pe un dispozitiv mobil. Această statistică SEO evidențiază faptul că întreprinderile care se fac vizibile prin SEO și optimizarea mobilă locală vor fi, în cele mai multe cazuri, afacerea care primește o anchetă de la un potențial client. Imposibilitatea de a implementa o strategie SEO eficientă locală este o modalitate sigură de a vă asigura că afacerea va lipsi de la potențialii clienți.
28. 60% din toate căutările Google se efectuează printr-un dispozitiv mobil. Știm că traficul mobil a eclipsat traficul desktop în 2016, dar cele mai recente statistici SEO dezvăluie, de asemenea, că mai mult de jumătate din toate căutările Google provin de pe un dispozitiv mobil. Prin comparație, în 2014, doar 34% din toate căutările Google proveneau de la un dispozitiv mobil. Creșterea smartphone-ului, a datelor mobile și a UX-urilor mobile îmbunătățite pot fi atribuite creșterii dramatice a căutărilor mobile Google în 2024.
29. 51% dintre consumatori au încredere într-un site optimizat pentru căutarea mobilă. Google a dezvăluit în 2018 că prima indexare mobilă ar înlocui prima indexare pe desktop în 2024. Ultimele statistici ale consumatorilor dezvăluie că acum un site web mobil mobil este acum mai important ca niciodată, utilizatorii punând un accent mai mare pe site-urile web optimizate pentru căutare și utilizare pe un dispozitiv mobil.
30. În 2024, telefonul mobil trebuie să eclipseze desktop pentru vânzările online. Nu cu mult timp în urmă, dispozitivele mobile nu făceau decât o fracțiune din totalul vânzărilor online. Utilizarea din ce în ce mai mare a dispozitivelor mobile și optimizarea utilizabilității mobile de pe site-urile de comerț electronic înseamnă că utilizatorii sunt așteptați să favorizeze dispozitivele mobile până în 2024. Statisticile dezvăluie că întreprinderile cu un site web gata de telefonie mobilă sunt mult mai probabil să aibă succes online în 2024.
Social Media SEO Statistici
31. Link-urile de socializare nu sunt aceleași cu backlink-urile . În ciuda importanței de a avea o prezență puternică pe cele mai populare platforme de social media, Google a confirmat că link-urile de pe Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest și alte platforme populare de social media nu au aceeași greutate ca un backlink tradițional.
32. Motoarele de căutare sunt de 10 ori mai eficiente decât media socială la conducerea traficului către site-urile de cumpărături. Marketingul în rețelele de socializare este cel mai tare în momentul de faţă, dar SEO este cel mai eficient mod de a conduce trafic cu conversii mari. Cele mai recente statistici ale motoarelor de căutare dezvăluie că, căutarea, este cea mai dominantă sursă de trafic pentru site-urile de cumpărături. Pentru companiile de comerț electronic, această statistică SEO evidențiază importanța existenței unei strategii de optimizare a motoarelor de căutare. Asta înseamnă adăugarea de titluri de pagini, descrieri, tag-uri H, meta-descrieri, backlinks, optimizarea vitezei site-ului și efectuarea unei cercetări minuțioase a cuvintelor cheie.
Statistici de marketing de conținut 2024
33. Actualizarea conținutului existent cu imagini proaspete și conținut scris poate crește traficul organic cu 111,3%. Munca grea nu se oprește odată ce apăsați pe butonul de publicare pe o postare sau dacă setați o nouă pagină în direct. Republicarea și actualizarea conținutului existent este una dintre cele mai eficiente strategii SEO pentru creșterea nivelului de acoperire organic.
34. Conținutul este încă rege în SEO. Vechea zicală sună în continuare în ultimele statistici de marketing de căutare. Conform celor mai recente informații, 57% dintre experții SEO clasează crearea de conținut și marketingul de conținut drept cea mai bună modalitate de a conduce cele mai bune rezultate în marketingul de căutare. Conform aceleași statistici SEO, marketingul social și backlinks-ul clasează drept locurile #2 și #3 mai eficiente în a crește traficul din 2024.
35. Rezultatul mediu pe pagina 1 din Google conține 1.890 de cuvinte de conținut. Aceasta este una dintre statistici SEO care menține marketingul de conținut în timpul nopții. Conform celor mai recente cercetări SEO, rezultatul mediu pe pagina 1 a Google este de aproape 2.000 de cuvinte. Articolele detaliate și paginile de destinație îți vor poziționa afacerea ca lider de industrie – nu ca adept. Nu orice pagină trebuie să fie lungă, cu toate acestea, cercetarea concurenților ar trebui să îi ajute pe marketeri să descopere care postări necesită mai mult conținut decât altele pentru a se clasifica pe Google.
36. 72% dintre experții de marketing consideră că relevanța este cheia unei campanii SEO de succes. Experții de optimizare a motoarelor de căutare rareori sunt de acord cu cele mai eficiente tactici de marketing de căutare; cu toate acestea, aceasta este o statistică SEO la care aproape trei sferturi dintre ele pot fi de acord. Experții de marketing de căutare consideră că conținutul relevant îmbunătățește potențialul de clasare a căutării și este un mod eficient de a genera backlinks semnificative și naturale.
37. Crearea de conținut îmbunătățește ratele de indexare cu mai mult de 434%. Google adoră site-urile web actualizate regulat. Pentru a transmite această iubire înapoi către webmasteri care își actualizează constant site-ul web, Google își va clasifica conținutul mai sus și indexează mai rapid paginile. Ultimele statistici SEO despre bloguri arată că crearea de conținut blog în mod regulat va duce la rate de indexare cu 434% mai mari decât site-urile care nu își actualizează conținutul în mod regulat. Cheia unei campanii de marketing de conținut de succes este crearea de conținut care să adreseze întrebările pe care utilizatori le pun. Funcția „interogări” a consolei de căutare Google este o modalitate extrem de eficientă de a vedea modul în care utilizatorii găsesc și interacționează cu conținut organic pe un site web.
38. Mai puțin de 40% dintre marketeri publică conținut o dată pe săptămână. Această statistică SEO neplăcută relevă faptul că, în ciuda cunoașterii puterii marketingului de conținut, doar 38% dintre marketeri postează conținut o dată sau mai multe pe săptămână. Marketerii înțeleg și recunosc potențialul conținutului pentru îmbunătățirea conștientizării și atingerii mărcii, dar nu au resurse pentru a publica conținutul în mod constant. O campanie de căutare organică de succes înseamnă angajamentul de a publica conținut relevant, de înaltă calitate, relevant. Marketingul de căutare de succes este un punct culminant de luni și ani de muncă în desfășurare.
Tendințe SEO conduse de tehnologie
Tehnologia și tendințele de căutare emergente revoluționează peisajul de optimizare a motorului de căutare. Accesul sporit la informații, utilizarea dispozitivelor mobile și o rețea din ce în ce mai mare de conectivitate înseamnă că utilizatorii sunt acum mai conectați ca niciodată. Deci, cum se schimbă tehnologia în modul în care funcționează SEO? Am găsit cele mai interesante statistici SEO despre care trebuie să știți.
39. Peste 50% din utilizarea motoarelor de căutare va include o căutare vocală sau a imaginii până în 2024. Această statistică SEO surprinzătoare evidențiază tendința în creștere a căutării vocale, deoarece dispozitivele AI precum SIRI Apple, Alexa Amazon și Google Home joacă un rol mai important în modul în care utilizatorii accesează informațiile.
40. 51% din consumul de conținut provine din căutare organică. Dacă eşti pe gard despre implementarea unei strategii SEO, această statistică SEO ar trebui să vă spună tot ce trebuie să știți despre importanța unei strategii de marketing organic. Mai mult de jumătate din conținutul de pe web este accesat printr-o căutare organică.
41. 27% dintre utilizatori utilizează deja căutarea vocală pe Google. Statisticile SEO au arătat că utilizatorii sunt în trend către căutarea vocală în 2024. Multitudinea de asistenți virtuali de la Apple, Amazon, Samsung și Google (doar pentru a numi câțiva) înseamnă că căutarea vocală este acum simplă ca niciodată. Webmasterii și marketerii trebuie să pună un accent suplimentar pe această tendință emergentă prin optimizarea conținutului și a schemelor de schemă pentru căutarea vocală.
42. Recenziile pozitive au ca rezultat creșterea cu 91% a încrederii în tineri (18-34 ). Ultimele fapte SEO indică faptul că site-urile web care primesc recenzii pozitive pe platformele sociale, cum ar fi Facebook, Instagram, Yelp, TripAdvisor și Google My Business sunt cu 91% mai mari de încredere (și de utilizare) de către tineri. Această tendință de căutare dezvăluie cât de important este ca proprietarii de afaceri să monitorizeze și să analizeze recenzii pentru afacerea lor.
43. Conținutul video este de 5 ori mai probabil să conducă o conversie decât conţinutul scris. Este un fapt de multă vreme că conținutul video este o modalitate bună de a conduce conversia cu vizitatorii, însă acest fapt SEO surprinzător dezvăluie cât de important este conținutul video în 2024. Videoclipurile sunt o modalitate mai eficientă de a atrage și de a reține vizitatorii. Asigurarea că conținutul video este optimizat corespunzător pentru SEO, este, de asemenea, un factor important în performanța conținutului.
Mai multe statistici SEO puternice pentru 2024
Încă stai pe gard despre SEO? Aceste tendințe SEO importante dezvăluie cât de importantă este optimizarea motoarelor de căutare în 2024.
44. 92% din trafic merge la rezultatele de pe prima pagină a Google. Este un gând înspăimântător, dar subliniază cât de importantă este o strategie SEO pentru succesul afacerii tale. Peste 9 din 10 utilizatori vor selecta un rezultat din prima pagină a Google. Dacă eşti pe pagina 2 sau 3 din Google, șansele de a fi găsiți sunt extrem de mici.
45. 70% dintre utilizatori au încredere în informațiile pe care le găsesc online. Vă amintiți zilele de apel înainte de a vizita un magazin? Conform celor mai recente date, un uluitor 70% dintre utilizatori au încredere implicită în informațiile pe care le găsesc online atunci când vine vorba despre locația afacerii, orele de deschidere, stocul și disponibilitatea. Este mai important ca niciodată să vă asigurați că toate informațiile de afaceri sunt consecvente și actualizate.
46. 82% dintre persoanele care au implementat o strategie SEO au spus că aceasta a avut un efect pozitiv asupra afacerii lor. Din acest număr, 45% dintre proprietarii de afaceri intervievați au spus că eficiența SEO crește.
47. Companiile care combină SEO cu publicitatea PPC văd cu 25% mai multe clicuri și cu 27% profituri mai mari în comparație cu cei care utilizează o abordare cu un singur canal. O strategie SEO bună ar trebui să meargă mână în mână cu o campanie de marketing PPC. Având în vedere că majoritatea strategiilor SEO vor implica crearea de pagini de destinație extrem de specifice, este logic să reutilizăm acest conținut în campania Google AdWords sau Facebook Advertising.
48. SEO este de 5,66 ori mai eficient decât publicitatea plătită de căutare. Optimizarea motoarelor de căutare este încă considerată a fi cea mai eficientă strategie de marketing digital din acest motiv. Utilizatorii au mai multă încredere sau rezultatele căutării decât sunt ale reclamelor pe care Google le arată. Există un sentiment că companiile își pot cumpăra drumul către topul rezultatelor căutării, dar cele demne de afacerea sunt cele care își pot câștiga drumul până în top. În 2024, utilizatorii sunt de asemenea mai în acord cu rezultatele „plătite” și care sunt organice.
49. Poziția nr. 1 în Google se bucură de un CTR de 34,36%. Aceasta este o statistică SEO care ar trebui să conducă acasă importanța de a ajunge la numărul unu pe Google. Companiile din partea de sus a Google vor primi o rată de clic de peste o treime. Pe măsură ce mutați pagina 1 în pozițiile 2-9, rata de clic scade semnificativ.
50. Pagini cu videoclipuri au o probabilitate mai mare de 53% să fie afișate pe pagina 1 din Google . Încă nu eşti convins că aveți nevoie de videoclipuri în strategia SEO. Mai gandeste-te. Ultimele date sugerează că paginile web cu videoclipuri pe ele au un procent de 53% mai probabil să apară pe pagina unu din Google decât cele care nu. Deși conținutul video este important, este important ca videoclipul să nu inhibe experiența utilizatorului și ca paginile web să se poată încărca rapid.
51. 75% dintre utilizatori nu vor parcurge prima pagină pe Google. Încă nu eşti convins de puterea rezultatelor paginii 1 pe Google? Aceasta este una dintre cele mai istorice statistici SEO pentru oricine este blocat pe pagina 2 sau 3 a rezultatelor motorului de căutare. Clasamentele de pagină 1 nu sunt atractive numai pentru utilizatori, deoarece sunt priviți ca fiind mai de încredere, dar au și impresii semnificativ mai mari decât cele de pe paginile 2, 3 sau 4 din Google. Trei sferturi uimitoare din utilizatori recunosc că nu depășesc pagina 1 atunci când caută informații.
52. 21% dintre utilizatori vor vedea mai multe pagini în rezultatele căutării. Utilizatorii au la dispoziție o multitudine de informații atunci când vine momentul să ia o decizie. În 2024, mai multe informații sunt consumate și revizuite în procesul de luare a deciziilor. Utilizatorii sunt cel mai probabil să verifice mai multe surse în paginile cu rezultatele motorului de căutare atunci când nu pot găsi ceea ce căutau sau dacă doresc să afirme informații pe care le-au găsit.
53. Google procesează peste 5,5 miliarde de căutări în fiecare zi. Asta răspunde la multe întrebări! Ultimele statistici ale căutării dezvăluie că în 2018 Google a gestionat peste 5,5 miliarde de întrebări de căutare în fiecare zi. Acest număr a sărit semnificativ din 2010, când Google a tratat 1,9 miliarde de întrebări în fiecare zi. Creșterea enormă a traficului cu motoarele de căutare poate fi atribuită consumului sporit de internet și ușurinței accesului prin dispozitivele smartphone mobile.
54. Google gestionează peste 63.000 de solicitări de căutare în fiecare secundă. Această statistică căutare uluitoare arată cât de multe informații procesează Google în fiecare zi. Cu aproape 4 milioane de căutări pe minut și 2 trilioane în fiecare an, Google este de departe cel mai aglomerat site de pe web.