Un website mai bun pentru Google
Scopul analizei efectuate de specialiştii SEO din cadrul agenţiei este de a identifica problemele principale ale website-ului pentru care nu rankează corect în Google. Pornind de la rezultatele analizei, vom identifica situaţia actuală a site-ului şi vom putea elabora o strategie de optimizare care va avea rolul de a rezolva problemele identificate.
Audit SEO Tehnic
Când este momentul potrivit pentru un audit SEO?
- Când vrei să lansezi un website nou – un site de succes începe cu o platformă corect optimizată tehnic.
- Când faci redesign sau migrare – o migrare făcută incorect va duce, cel mai probabil, la scăderea traficului organic și pierderi de vizibilitate. Migrarea de website poate includ procese de rebranding (schimbarea domeniului), tranziția pe o variantă securizată a website-ului (https), schimbarea platformei (content management system – CMS).
- Când experimentezi o scădere neașteptată a traficului organic – Google a ajuns, în prezent, la ±3000 update-uri de algoritm anual, dintre care 2-3 sunt majore. O scădere în rankuri sau a traficului poate semnala că Google a schimbat ceva și website-ul tău nu mai corespunde cerințelor motorului de căutare.
- Când consideri că poți genera mai mult trafic pe website-ul tău actual – de fapt, aceasta este destinația principală a serviciului de audit tehnic SEO. Ne asigurăm că Google îți înțelege website-ul, pentru a obține mai mult din ceea ce ai construit deja.
Tool-uri Premium utilizate în Audit SEO Tehnic
Pentru a te propulsa în topul Google si folosim tools-uri premium!
Tool SEO Premium – În calitate de consultanți SEO, audităm și optimizăm numeroase website-uri, de la eCommerce la lead generation și de la site-uri de știri la site-uri de servicii. În ciuda diferențelor, toate au foarte multe în comun.
Indiferent de tehnologia pe care o folosești, îți garantăm că noi suntem agenția tehnică de SEO capabilă să optimizeze pentru toate motoarele de căutare și să te ajute să-ți optimizezi performanța în rezultatele organice.
Află motivele pentru care site-ul tău nu este pe prima pagină Google
- Dacă website-ul este responsive.
- Dacă website-ul coţine elementele de bază pentru SEO: Meta Title, Meta Description, Tag H1, Tag H2.
- Dacă există content descriptiv şi elementelele SEO se regăsesc în acel content.
- Dacă site-ul are pagini indexate şi dacă există probleme la indexare.
- Dacă este implementat tag-ul canonical.
- Viteza de încarcare.
- Optimizarea imaginilor.
- Dacă există erori 404.
- Dacă există sitemap pentru URL-uri.
- Dacă sunt implementate link-urile social media.
Audit SEO Tehnic
Audit SEO Tehnic
Auditul de seo tehnic ne trasează o serie de acțiuni și direcții în care putem ghida conținutul de pe blogul tău de afaceri.
Contactează-ne
Ce obţii?
-
Un e-mail sau un apel
-
O estimare pentru proiect
-
O mini-analiză a site-ului
-
O prezentare online