SEO Cherry, agențe SEO bazată pe Data Analytics pentru hoteluri, pensiuni sau unități de cazare, a lansat un studiu de caz privind Campaniile Inteligente. În urma unor campanii de succes cu Suru Hotel & Restaurant, Casa Dives – Transylvania și Aida Hotel Spa & Tratament. Cu o prezență pe platforme precum Google, TripAdvisor, Tik Tok sau Facebook, hotelurile pot genera mai multe rezervări directe prin Campaniile Inteligente și pot depășii pozițiile agențiilor de turism sau a site-urilor de rezervari online. În studiul de caz, SEO Cherry se demonstrează că hotelurile sau pensiunile pot domina prima pagină a rezultatelor motorului de căutare (SERP) printr-o campanie de căutare inteligentă bazată pe MetaCăutare, combinată cu o campanie de Plată Per Click. În plus, Campania Inteligentă poate genera randament cu peste 200% cu același buget de publicitate.
Campanii Inteligente și Data Analytics pentru hoteluri
- Wix SEO: Ghid Pentru 2022
- Ce poți face atunci când nu ai rezervări la hotel?
- Remarketing și Retargeting pentru Hotel
Fiecare client din studiu a avut anterior campanii inteligente, strategii de licitare slabe și instrumente de management ineficiente, toate acestea ducând la creșterea rezervărilor OTA și la performanța scăzută a rezervărilor directe. Specialiștii media plătiți de la SEO Cherry au dezvoltat o nouă strategie folosind platforme bazate pe inteligență artificială pentru a genera rezervări directe pentru clienți prin MetaCăutare. În primele luni ale campaniei, toți clienții au înregistrat performanțe record și au redus dependența de OTA.
Motoarele de MetaCăutare pentru hoteluri, cum ar fi Google Hotel Ads, Facebook Ads sau TripAdvisor sunt instrumente fundamentale pentru a găsi noi oaspeți și pentru a genera rezervări directe. Campaniile SEO Cherry se bazează pe o strategie de tarifare diferită și stimulente care încurajează rezervările directe. În cadrul agenției am integrat o componentă de licitare bazată pe inteligență artificială pentru a îmbunătăți performanța și a permite noi oportunități pentru viitorii turiști. Am folosit o nouă strategie de licitare pentru a crea campanii optimizate individual. Campaniile includ:
- Strategii de licitare mai inteligente care vizează clienții care nu au finalizat procesul de rezervare
- Gestionarea campaniilor bazată pe inteligență artificială pentru a găsi oportunități
- Prețuri transparente și corecte pentru a reduce costurile de management
- Data Anlaytics și raportare îmbunătățită pentru mai multe informații
- Alocare fluidă a bugetului pentru a maximiza rentabilitatea cheltuielilor publicitare cu metasearch
- Costuri reduse de management bazate pe strategii automatizate
Casa Dives – Transylvania a generat o creștere de 226% a campaniei Google Hotel Ads în decurs de două luni de la implementarea strategiei SEO Cherry. Suru Hotel & Restaurant a reușit să genereze o rentabilitate medie de 1.024% a cheltuielilor publicitare în Google Hotel Ads și o creștere considerabilă în vizualizările din TripAdvisor. În plus, oaspeții care au rezervat prin Google Hotel Ads au avut o rată de anulare semnificativ mai mică, ceea ce a contribuit la îmbunătățirea gradului de ocupare și la creșterea veniturilor pe cameră.
„Prețurile Campaniilor Inteligente sunt adesea cea mai bună opțiune pentru a converti potențiali clienți”, a spus Altomi Gabriel, COO al SEO Cherry. „Prin atragerea clienților pe tot parcursul procesului de rezervare, o campanie de inteligentă se poate lăuda cu o rentabilitate a cheltuielilor publicitare care concurează cu cele mai bune reclame PPC, E-mail marketing sau alte eforturi pentru promovarea hotelului.”
Despre SEO Cherry
Oferim servicii SEO și ne extindem în zona Pay Per Click, Social Media, Data Analytics și Web Design. Cu peste 13 de ani de experiență în marketing hoteluri, SEO Cherry folosește Data Analytics pentru a descoperi informații și a dezvolta strategii care îmbunătățesc semnificativ rezultatele clienților și reduc dependența de OTA-uri.