Aceste valori trebuie întotdeauna considerate estimări brute, nu reguli constante.
Valorile generale acceptate, care sunt considerate „bune”, depind de nișă, dar pentru site-urile web locale, următoarele numere sunt adesea citate de SEO ca acceptabile:
Pentru site-urile web care sunt în nișe mai competitive:
Fluxul de încredere / Rangul de domeniu / Autoritatea domeniului nu sunt noul PageRank
Niciunul dintre aceste numere nu provine de la Google și tot ceea ce măsoară este calitatea backlink-urilor către un site web. Google consideră legăturile ca un factor de clasare, dar nu este singurul factor. Un site care are un TF de 15 și un CF de 22, dar care are 5 ani de clicuri din motorul de căutare pentru termeni relevanți, va depăși un site web cu un TF de 25 și CF de 40, care este de aproximativ un an și jumătate. În plus, puterea de calcul pe care o dețin aceste companii ar fi asemănătoare cu un Uzi, în timp ce Google utilizează un AK47. Niciunul dintre ei nu are capacitatea de a colecta cantitatea de informații pe care Google o are despre un site web și, prin urmare, niciuna nu vă va putea oferi o imagine completă a competitivității unui site web.
Există o mulțime de dezinformări care zboară pe internet când vine vorba de SEO.
În cele din urmă, faceți un site web bun, cu conținut bun, deveniți membru al comunităților online și cunoașteți influențarii de pe piața dvs. În mod ideal, nu veți avea nevoie de aceste valori pentru a spune influența pe care o are un site web.