Campanii de promovare PPC care cresc vânzările şi angajează noi clienți
- Extinde piața comercială a afacerii
- Îmbunătățeşte rata de conversie
- Crește oportunitățile de vânzare
- Reduce costul pe conversie
Ce este campania PPC?
În ziua de azi progresele în tehnologia publicității a dat naștere la diverse strategii care facilitează dezvoltarea afacerii. PPC – Pay per Click sau Plata pe Click – este un mecanism de plată pe rezultat, mai exact, de plata pentru fiecare click pe reclama unui advertiser, click care duce vizitatorul către un site, o pagină specifică de destinaţie (landing page), o pagină în social media sau un canal de YouTube pe care advertiserul doreşte să le promoveze.
PPC este o strategie de marketing eficientă pentru toate site-urile
Traficul de site-urile web este cel mai important factor atunci când vorbim despre marketing digital. Numărul de vizite pe care le primește un site web este una dintre cele mai bune măsuri ale performanței unui site. PPC îţi permite să cumperi, practic, clienți calificați, plătind pentru fiecare click pe anunțurile publicate. Cu toate acestea, derularea unei campanii PPC necesită un pic de experienţă. Campaniile PPC de succes necesită experiență și expertiză pentru o gestionare eficientă.
Optimizare SEO vs Promovare PPC – Care va funcționa mai bine pentru afacerea ta?
Afacerea ta poate beneficia de ambele strategii de marketing. Echipa noastră are experiență atât în construirea traficului organic, cât și în publicitate plătită. Iată mai jos câțiva factori de luat în considerare atunci când decizi strategiile de marketing digital pentru afacerea ta:
- Limita de timp – Dacă eşti în căutarea unor rezultate rapide, poți încerca promovarea PPC. Îmbunătățirile optimizării SEO organice sunt şi ele importante, dar ai nevoie de mult mai mult timp pentru a vedea rezultatele.
- Longevitatea rezultatelor – În timp ce rezultatele promovării PPC sunt rapide, în același timp au o valoare pe termen scurt. Rezultatele optimizării SEO sunt de obicei mai durabile.
- Cost – Obținerea traficului prin promovarea PPC poate fi mai costisitoare decât optimizarea SEO, în funcție de industria în care activezi și de cuvintele cheie pentru care licitezi.