Ce poți face atunci când nu ai rezervări la hotel? Folosirea canalelor de socializare te ajuta în mare măsură să te asiguri că hotelul este într-o poziție bună. Indiferent dacă ești un hotel independent, o pensiune sau ai un apartament de închiriat, aceste sfaturi și strategii ar trebui să te ajute și să te motiveze în procesul de creștere a numarului de rezervări.
Iată 6 moduri de a utiliza rețelele sociale pentru a crește numărul de rezervări
- Remarketing și Retargeting pentru Hotel
- Promovare Hotel înainte de deschidere
- 2022 Strategii de marketing pentru hoteluri
Răspunde la toate întrebările
Probabil că ai fost lovit cu o mulțime de întrebări noi pe canalele de socializare. Dacă nu ai făcut-o deja, acum este momentul perfect pentru a răspunde la postări sau mesaje. Include răspunsurile într-o postare fixată sau folosește-le într-o secțiune de întrebări frecvente de pe site.
Fixează o postare
Pentru a te asigura că oaspeții văd cele mai importante și actualizate informații de la hotel, fixați o postare în partea de sus a paginii de Facebook, Instagram sau Tik Tok. Postarea ar trebui să ne ofere detalii despre oferte sau pachete turistice.
Dacă ai făcut modificări informațiilor despre afacerea de pe Facebook sau alte rețele sociale, cum ar fi marcarea hotelului ca închis temporar, aceste informații ar trebui actualizate odată ce hotelul se redeschide.
Crează conținut captivant
Multe hoteluri au făcut o treabă fantastică în a-și angaja oaspeții prin evidențierea aspectelor unice ale proprietății lor sau oferind experiențe care lasă impresii pozitive, cum ar fi sfaturi despre activități, obiective turistice, sfaturi despre yoga, wellness, ciubăr sau jacuzzi.
Când numărul de rezervări revine la normal la normalitate, aceste postări ar trebui să devină o parte standard a strategiei tale de marketing pe rețelele sociale. Identificați postările care au strâns cel mai mult vizualizări și folosiți-le ca bază pentru conținut nou în viitor.
Conștientizarea mărcii
COVID-19 a avut un impact major asupra campaniilor de marketing plătite pentru hoteluri, multe dintre ele întrerupând cheltuielile publicitare pentru moment. Pandemia a dus, de asemenea, la creșterea traficului web, care probabil nu va încetini prea curând.
Având în vedere că mai mulți oameni petrec timp în online, acum este momentul să poți pune destinația de vacanță a locației tale în prim-plan și să ajungi la mai mulți oameni în limitele bugetului cu sume CPM mai mici. Când apelezi la ceste tipuri de campanie poți crea de asemnenea audiențe asemănătoare si audiențe bazate de interes (persoane care călătoresc frecvent, turism, vacanțe etc.). Această strategie probabil nu va duce la rezervări imediate.
Targetează persoanele din zona ta
Piața de drive va fi o componentă crucială a procesului de creștere al numarului de rezervări, iar valorificarea rețelelor sociale pentru a această piață nu face excepție. Mulți cred că călătorii se vor simții mai confortabil să conducă decât să zboare, chiar și după trecerea pandemiei.
Facebook face ca direcționarea piețelor să fie incredibil de ușoară. Verifică statisticile pentru a determina cele mai de succes piețe și includeți acele destinații în funcție de locația campaniei. Facebook permite să targetezi în funcție de județ și oraș.
Notă importantă : Pentru a targeta un public pe Facebook sau Instagram, audiența trebuie să includă cel puțin 5.000 de persoane.
Reinteracționează cu oaspeții anteriori și rezervările anulate
Verifică listele de e-mail pentru a viza oaspeții din trecut, indiferent dacă aceștia au rezervat sau au anulat rezervarea, ei sunt oaspeți anteriori care nu au rezervat anul acesta. Tot ce trebuie să faci este să încarci lista cu adresele de e-mail în contul tău Facebook Business Manager.
Pentru aceste persoane poți sa încerci o postare de tipul anulare gratuită, rambursabilă 100 %. Testează reclamele publicitare împărțind bucetul, nu cheltuii toată suma de bani pentru un singur anunț.
Perspectivă : Conform unui sondaj intern îți garantăm că este mai probabil ca oamenii să își rezerve sejurul dacă au flexibilitatea de a-și schimba datele rezervării fără penalități sau dacă primesc o reducere la sejururile viitoare.