Vrei să creşti audienţa Facebook? Vrei ca mai mulți oameni să comenteze, să reacționeze, să salveze și să distribuie postările tale de pe Facebook?
În acest articol, veți găsi șapte sfaturi pe care le puteți folosi pentru a vă îmbunătăți audienţa pe Facebook.
Creşte audienţa Facebook
- Servicii Optimizare SEO Cherry | Solicita oferta gratuit
- Servicii Social Media
- Cele mai bune idei de marketing hotelier
- Marketing Hotelier şi Creare Site Hotel
De ce este atât de importantă audienţa Facebook?
Utilizatorii Facebook pot interacționa cu conținutul în mai multe moduri pe platformă și fiecare are avantaje unice pentru paginile de afaceri.
Deși algoritmul Facebook este complex, știm că cu cât obțineți mai multe reacţii într-o postare, cu atât este mai probabil ca Facebook să afișeze această postare mai multor persoane. Și cu cât mai mulți oameni văd conținutul, cu atât vor avea mai multe șanse să reacţioneze.
Postările care conțin subiecte în trend la acel moment sunt recompensate de algoritmul din news feed al rețelei Facebook. Așadar, o companie trebuie să își înscrie în lista de taskuri și identificarea subiectelor de care publicul său țintă este interesat sau despre care discută.
În acest exemplu, Casa Dives a folosit o sărbătoare naţională pentru a crea o audienţă mai mare.
🇷🇴 Escapadă gourmet la Casa Dives! Hai în Alba Iulia de 1 Decembrie! 🧳 Vacanţă la ţară în Comuna Pianu, slow food,…
Publicată de Casa Dives – Transylvania pe Sâmbătă, 10 octombrie 2020
Prin postarea de conținut cu referire la sărbători naţionale sau religioase se naște ocazia de a interacționa cu consumatorii prin adresarea de întrebări sau răspunsuri la comentarii. În același timp, este recomandat să se evite polemicile sau temele controversate care pot conduce la reacții negative sau agresive.
1. Postări care încurajează la răspunsuri
Dacă doriți comentarii la postările de pe Facebook, trebuie să le oferiți oamenilor un motiv să comenteze. Adresarea de întrebări este o chemare directă la acțiune și conduce la un angajament înalt cu conținutul. Apelarea la întrebări relevante pentru publicul țintă, care oferă siguranța unor răspunsuri din partea lui va crește rapid audienţa.
Întrebările nu numai că pot provoca reacţii, ci și vă pot ajuta să vă conectați cu avatarul clientului ideal.
2. Postări care pun clienții în lumina reflectoarelor
Când vine vorba de social media, oamenii postează de obicei conținut care este în cea mai bună lumină posibilă. Împărtășesc doar anumite părți din viața lor și aspiră întotdeauna să fie la fel ca oamenii pe care îi urmăresc.
În momentul în care o afacere își pune clienții în lumina reflectoarelor, aceasta câștigă încredere, credibilitate și admirație. Evidențiaţi postările clienților reali care s-au fotografiat în timp ce utilizau produsul sau serviciul oferit reprezintă cea mai bună metodă.
Aceste postări atrag mai mulți potențiali clienți pentru afacere și stimulează alți membri ai grupului țintă să facă același lucru.
3. Repostarea imaginilor virale
Postarea de imagini virale pe pagină este o opțiune excelentă dacă firma nu mai are idei de postări pe Facebook. Acest tip de conținut este destul de ușor de găsit și pot consta în meme-uri, poze haioase, citate, etc.
O firmă trebuie doar să identifice fotografiile relevante pentru industria în care activează și să o reposteze, engagement-ul fiind asigurat.
4. Crearea de conținut special conceput pentru ca publicul să salveze sau distribuie postarea
Crearea de conținut special conceput pentru ca publicul să salveze sau distribuie postarea poate determina angajarea nu numai a publicului respectiv, ci și a prietenilor lor. Dacă conținutul este distribuit sau salvat, acesta poate apărea în fiecare an în amintirile lor de pe Facebook și poate continua să atragă atenția.
Oamenilor le place să salveze postări precum rețete și tutoriale de instruire la care ar putea dori să le urmărească mai târziu. Dacă consideră că aceste postări ar fi de ajutor prietenilor și familiei lor, le vor împărtăși adesea sau vor eticheta oamenii în comentarii.
Postările care conțin subiecte în trend la acel moment sunt recompensate de algoritmul din news feed al rețelei Facebook. Așadar, o firmă trebuie să își înscrie în lista de taskuri și identificarea subiectelor de care publicul său țintă este interesat sau despre care discută.
5. Fotografii de la locul de muncă
Oamenii sunt curioși și adoră să vadă ce fac ceilalți în viața lor de zi cu zi. Crearea de conținut de la muncă pentru a arăta cum sunt preparate produsele sau pentru a oferi publicului o perspectivă asupra modului în care lucrați poate genera interacțiuni.
De asemenea, puteți utiliza acest tip de conținut pentru a împărtăși mai multe despre dvs. și despre valorile dvs. pentru a construi o conexiune mai bună cu avatarul de client. Cel mai probabil oamenii care rezonează cu povestea vor împărtășii cu dumneavoastră propriile experiențe.
Dacă mai sunt adăugate și câteva note personale sau elemente ale brandului, audienţa va atinge un nivel și mai înalt. Această idee de postare este în trend și din ce în ce mai utilizată.
6. Crează postări interactive
Când creați conținut, rețineți că motivul principal pentru care oamenii sunt pe rețelele sociale este să se „distreze” sau să se relaxeze. Deci, dacă puteți încorpora umorul în conținutul de pe Facebook, veți fi cu un pas înaintea concurenței.
Postarea de mai jos este distractivă, vorbește direct publicului acestei pagini. Oameni care în prezent fac şcoala online în timpul pandemiei și trebuie să-i determine pe copiii lor să folosească Zoom.
În această postare, Innocent evidențiază noul lor smoothie, parcă ar cere clienților părerea lor cu privire la un nou produs. Oferă oamenilor o modalitate ușoară de a se implica și, în același timp, își injectează umorul pe care utilizatorii Facebook îi apreciază.
7. Promovează afacerea Live pe Facebook
Accesul live pe Facebook vă oferă posibilitatea de a vorbi direct cu publicul în timp real și de a-i încuraja să aibă reacţii. De asemenea, îi puteți încuraja să-și invite prietenii să se uite și ei.
Acesta este un tren, pe care acum poți să-l prinzi sau nu dacă nu o faci. De obicei, un video live are un impact de minim 3 ori mai mare decât un video înregistrat. Probabil acesta este trendul numărul 1. Folosește-l acum. Postează videouri live, relevante pentru publicul tău.
Sfat Pro: Răspundeți la toate comentariile din postarea Facebook Live pentru a creşte audienţa și a continua conversația. Procedând astfel, nu numai că semnalizați algoritmului că postarea are conținut de calitate, dar întăriți și relația cu utilizatorii.
Utilizați Facebook Insights pentru a monitoriza pagina afacerii
Facebook Insights oferă o mulțime de date valoroase pentru evaluarea performanței conținutului. Rezumatul paginii vă oferă o scurtă prezentare generală a performanței pe o anumită perioadă de timp.
De asemenea, puteți arunca o privire şi la postări.
Insights vă ajută să aflați la ce a reacționat utilizatorii în trecut, astfel încât să puteți crea versiuni mai eficiente ale acestor postări și să reutilizați postarile cele mai performante. De asemenea, puteți învăța din conținutul care nu a produs angajamentul dorit.
În plus, Insights arată ce conținut are rezultate bune pentru paginile cu un public similar cu al dvs., care vă pot informa propria strategie de conținut.
Concluzie
Facebook are reputația de a fi o platformă „pay to play”. Dar dacă creați conținut care să faciliteze implicarea oamenilor și să le ofere un motiv, puteți obține rezultate excelente fără a cheltui bani pe reclame.
Facebook dorește ca oamenii să aibă o experiență extraordinară în aplicație, astfel încât algoritmul să difuzeze conținut care să ofere acest lucru. Când primiți comentarii, distribuiri și reacții, acesta semnalează algoritmului că postarea este atractivă, la rândul său, o va redistribui automat la mai multe persoane.
Asigurați-vă că urmăriţi periodic Statisticile, astfel încât să puteți vedea conținutul care funcționează și să învățați din ceea ce nu funcționează.