Cum să atragi generația tânără la hotel? În timp ce oamenii din Generația X pot avea un venit mai mare, datele arată că generațiile mai tinere au mai multe șanse să călătorească. Aceasta înseamnă că hotelierii trebuie să fie atenți la ceea ce îi poate convinge pe Millennials și Generația Z să călătorească. În cel mai recent studiu privind tendințele călătoriilor de agrement s-a constatat că pentru a atrage oaspeții mai tineri la hotel trebuie să gestionați eficient toate recenziile clienților.
Cum să atragi generația tânără la hotel
- Hotelurile TREBUIE să se Optimizeze pentru Google
- GA4 pentru hoteluri: Ghid pentru hotelieri
- 2025 Tendințe și sfaturi SEO pentru hoteluri
Călătorul modern nu va rezerva un sejur înainte de a căuta pe internet recenzii cu și despre hotel (…) gestionarea reputației este esențială pentru succes . Hotelierii ar trebui să adopte o abordare proactivă a recenziilor, atunci cand avem feedback ori de câte ori este nevoie, și să se implice activ la recenziile care justifică un răspuns.
Analizând mai în profunzime datele studiul privind tendințele în călătorii de agrement sa constatat că turiștii cu vârsta de sub 45 de ani (care au crescut cu internetul și probabil au copii mai mici) au mai multe șanse să aibă încredere în recenzii, atunci când iau o decizie de călătorie.
Ce influențează generația tânără să călătorească?
Marketingul pentru tinerii de astăzi necesită cunoștințe, creativitate și adaptabilitate. Într-un peisaj digital saturat, a te distinge este o provocare, chiar și pentru cei mai avizați. În era accesului rapid la informație, orice agenție de marketing hotelier trebuie să fie curajoasă și inovatoare.
Generațiile mai tinere caută conexiuni mai profunde prin experiențe, iar călătoriile sunt pe primul loc pe listă . Conform unui raport recent privind tendințele de călătorie în 2023 de la American Express Travel: 84% dintre respondenții generației Z și Millennial au fost de acord că ar prefera să ia o vacanță decât să cumpere un nou articol de lux.
Ce își dorește Generația Z de la cazările din România?
Generația Z tânjește la autenticitate prin experiențe semnificative (care pot fi partajate pe Social Media). Cu o rată a inflației vertiginoasă, călătorii mai tineri s-ar putea să nu aibă atât de mulți bani de cheltuit pentru călătorii, dar asta nu înseamnă că nu le acordă prioritate. Raportul Global Travel Trends 2023 de la American Express Travel a remarcat, de asemenea, că 46% dintre respondenții Gen-Z și Millennial plănuiesc să cheltuiască mai mulți bani pe experiențe precum călătorii, spre deosebire de bunuri, în 2024 – comparativ cu 37% dintre respondenți în general. Specialiştii în marketing hotelier ar trebui să folosească aceste cunoştinţe pentru a oferi valoare şi scop potenţialilor oaspeţi.
Crezi că ai înțeles generația Millennials? Înmulțește acea înțelegere cu zece și vei fi aproape de a înțelege Generația Z. Dacă alte generații par a fi o evoluție graduală, tranziția de la Millennials la Gen Z este ca o prăpastie. Noua generație rupe legăturile cu numeroase tradiții. – Fred Lalonde, co-fondator și CEO al Hopper, într-un articol recent Skift
Brandurile hoteliere de top își intensifică eforturile pentru a se alinia nevoilor Generației Y și Z. Spre exemplu, Canopy by Hilton vizează consumatorul preocupat de stilul de viață, în timp ce Moxy by Marriott, mai abordabilă ca preț, oferă o experiență inedită, începând cu check-in-ul direct la bar. În Romania, la Casa Dives – Varianta Boierească ne adresăm unei generații care caută mai mult decât un simplu loc de cazare, am creat experiențe tematice care te introduc în slow food și tradițiile locale.
Tendințele călătoriilor pentru Generația Z:
- Promovați experiențe culturale
- Puneți în prim-plan gastronomia locală și ingredientele proaspete
- Organizați excursii și activități
- Propuneți oferte avantajoase și introduceți programe de fidelizare
- Scoate în evidență feedback-ul pozitiv și cele mai bune recenzii
- Asigurați-vă că oaspeții au acces la o conexiune WiFi foarte bună
- Oferiți pachete și servicii pentru cei interesați de Wellness și SPA
- Promovați inițiative eco-friendly și practici sustenabile
Sfaturi pentru implicarea generației Z
Generația Z este esențială pentru viitorul industriei turistice din Romania. Acești tineri, plini de entuziasm și dornici de experiențe noi, reprezintă motorul călătoriilor de mâine. Pentru a-i atrage, e vital să fim prezenți acolo unde ei se informează și se inspiră. Chiar dacă unele platforme sociale nu sunt tradițional asociate cu marketingul hotelier, precum Instagram sau TikTok sau chiar TripAdvisor, ele oferă oportunități imense de a conecta cu această generație și de a obține rezultate impresionante. Fii acolo unde este Generația Z și construiește legături autentice cu ei.