Cum să-ți crești afacerea în 2024. Modul de a-ți promova afacerea s-a schimbat dramatic în ultimul deceniu. De departe, cea mai semnificativă schimbare a fost în cheltuielile cu publicitatea digitală.
Cum să-ți crești afacerea în 2024
- Servicii Web Design
- 6 Pași Pentru Optimizarea Site-ului in Google
- 11 Sfaturi Local SEO Pentru 2024
- Practici recomandate pentru configurarea pixelului Facebook
Un raport de cercetare realizat de Zenith ne arată că cheltuielile publicitare pe internet din SUA au crescut cu 12,4% în 2020, la peste 135 de miliarde de dolari, ceea ce reprezintă 53% din totalul cheltuielile publicitare. Aceasta înseamnă că mai mult de jumătate din toate cheltuielile pentru publicitate s-au mutat acum pe medii online.
Și odată cu COVID-19 ne-am schimbat modul în care trăim și lucrăm, lumea este mult mai concentrată pe mediul online. Din acest motiv, capacitatea de a atrage mai mulți clienți din online a crescut.
Avem un 2024 la orizont, moment minunat pentru a valorifica tendințele în creștere a afacerii. Marketingul de conținut, marketingul video și marketingul pe rețelele sociale pot fi toate utilizate ca parte a promovării online.
În acest articol, vom analiza cele mai populare platforme de publicitate și cum să-ți promovezi afacerea în 2024.
Cum să-ți promovezi afacerea în 2024
Plată pe click (anunțuri Google)
Google este o mașină de publicitate. Poate părea că oferă informații și instrumente utile (Google Docs, Gmail, Calendare etc.), dar oferă toate aceste lucruri interesante pentru a se asigura că le vedeți anunțurile. 85% din veniturile Google provin din platforma Google Ads.
Creșterea popularității reclamelor Google în ultimii zece ani a fost uluitoare. În 2019, au existat peste 160 de miliarde de căutări lunare pe Google. Companiile câștigă în medie 2 USD pentru fiecare 1 USD pe care îl cheltuiesc pe reclamele Google.
Unul dintre avantajele uriașe ale publicității cu plata pe clic este faptul că plătești doar pentru click. Indiferent dacă sunteți o afacere mai mare sau mică, poți profita de avantajele care le oferta motorul de căutare. Este o strategie excelentă de marketing cu costuri reduse și o modalitate eficientă de a atrage clienți potențiali.
Reclame pe rețelele sociale
Publicitatea este motorul care conduce toate rețelele sociale. LinkedIn a început să ofere reclame plătite încă din 2005, iar Facebook a lansat reclame în 2007, Twitter a adăugat reclame în 2010, iar Instagram a introdus reclame pe platformă în 2013. Chiar și TikTok a început să adauge reclame pe platforma socială extrem de populară.
Lumea s-a obișnuit cu ideea de a vedea reclame în fluxul lor de rețele sociale. Odată cu inventarea unor instrumente precum formularele de clienți potențiali, platforma de socializare Facebook a crescut modalitățile prin care agențiile de publicitate pot ajunge la avatarul de client. Rețelele sociale sunt excelente atât pentru brand awareness, cât și pentru promovarea afacerii. În prezent, există moduri diferite de a-ți promova afacerea pe Facebook
Pentru cei care doresc să facă publicitate pe Facebook, costul mediu pe achiziție (CPA) pe Facebook este rezonabil. Un studiu din 2018 de la Wordstream a arătat că suma CPA medie în toate industriile a fost de 18,68 USD pe Facebook (comparativ cu CPA de 48,96 USD pe Google Ads).
Marketing prin e-mail
Acum 15 ani, când primeai un e-mail, il deschideai rapid. Astăzi, șansele de a deschide toate e-mailurile au scăzut. În timp ce ratele de deschidere pentru e-mailuri au scăzut considerabil în ultimii zece ani, în 2019, rata medie de deschidere a fost 22%.
În funcție de piața, trimiterea de e-mailuri către consumatori poate fi în continuare o opțiune viabilă. În special atunci când sunt incluse ca parte a unei strategii mai ample, campaniile prin e-mail pot ajuta la menținerea produselor și serviciilor în fața consumatorilor.
Comunicate de presă
De fiecare dată când afacerea ta face ceva demn de știri, este foarte ușor să trimiteți un comunicat de presă către motoarele de știri locale și regionale. Publicarea prin canale de știri înseamnă că mai mulți oameni văd știrea și vor fi probabil interesați să achiziționeze produsul/serviciul. Există mai multe platforme pe care le puteți utiliza pentru comunicatele de presă, cum ar fi White Press sau Comunicate De Presa.
Influencer Marketing
Dacă vrei să-ți promovezi compania cu ajutorul micro-influencerilor, cel mai la îndemână este să le oferi produsele sau serviciile tale în schimbul reclamei. În acest fel, ei îți cunosc oferta și ai costuri mici, fără să fie nevoie să faci o investiție financiară directă. Acest tip de colaborări sunt numite bartere.
Marketingul cu influenceri te poate ajuta atât să îți dezvoltați brandul, cât și să oferiți stimulente de vânzare. Potrivit unui studiu realizat de SproutSocial, prețul mediu pentru a utiliza un influencer pentru a promova un brand este de 271 USD pe post. Pentru influențatorii cu peste 100.000 de urmăritori, costul mediu a fost de 763 USD pe post.
Reclame podcast
Odată cu creșterea popularității podcas-urilor în ultimii zece ani, există o mulțime de oportunități pentru afacerea ta.
De obicei o afacerile care alege publicitatea prin podcast beneficiaza de un anunț îregistrat, pe care gazda podcastului o oferă în fiecare episod.
Beneficiul considerabil al publicității pe podcasturi este că publicul are mare încredere în persoana care citește promoția. Majoritatea ascultătorilor știu că podcasterul nu va face publicitate pentru produse sau servicii care nu se potrivesc publicului lor.
Recomandări
Una dintre cele mai ușoare modalități de a-ți crește afacerea este să ceri ajutor celor pe care îi cunoști. Contacteaza-ți prietenii, cunoștințele, foștii angajați, colegi și chiar și alte companii care au clienți care ar putea avea nevoie de serviciile tale. Explică-le că ai o afacere și întreabăi dacă îți pot folosii serviciile sau dacă vă pot sugera persoane care au nevoie de ceea ce vinzi.
Aceasta ar putea părea o abordare excesiv de simplificată, dar multe dintre cele mai bune oferte apar ca urmare a cunoașterii unei persoane care are nevoie de serviciile tale.
Google My Business
Fiecare firmă care dorește să fie găsită online ar trebui să creeze o pagină pe Google My Business. Paginile sunt gratuite și permit utilizatorilor locali să găsească o afacere în apropierea lor.
Conform cercetărilor realizate de Think With Google, 75% dintre persoanele care găsesc informații locale utile în rezultatele căutării au șanse mai mari să viziteze magazinele fizice.
Pe lângă informații, Google permite acum adăugarea de oferte. De obicei, acestea sunt promoții sau noutăți pentru a încuraja clienții să îți trecă pragul.
Dacă un client caută o afacere ca a ta în zona, un mic cupon cu o reducere ar putea fi suficient pentru a-l determina să sune sau să te viziteze.
Reclame video și publicitate
De la lansarea Youtube în 2005, platforma a crescut devenind cea mai populară platformă video din lume. Într-o lună medie, 80% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani urmăresc YouTube.
Youtube nu numai că oferă șansa de a face publicitate pe platformă, dar și formatul video este o modalitate excelentă de a face publicitate. Deținerea unui canal Youtube și adăugarea videoclipuri în afacerea ta vă poate ajuta, de asemenea, la optimizarea SEO.
Videoclipul poate fi folosit pentru a promova, educa și menține o conexiune cu clienții existenți. De asemenea.
Optimizarea SEO
Desigur, toată lumea își dorește ca site-ul lor să fie pe prima pagina Google. Și cu puțin efort și concentrare, există încă o oportunitate semnificativă de a-ți crește vizibilitatea.
Dacă creezi un site care să răspundă la întrebările avatarului de client și îi oferi soluții la problemele acestuia, vei începe să atragi atenția. Cu cât mai mulți oameni dau click pe site-ul tău, cu atât va începe să se claseze mai bine pe Google. Dacă poți obține backlink-uri de la alte site-uri, acest lucru îți ajută site-ul să crească pe viitor.
Deși obținerea de trafic organic este gratuită din punct de vedere tehnic, poate dura câteva luni sau chiar peste 1 an optimizarea SEO. Continuă să creezi conținut scris și video pe care îl poți partaja prin intermediul rețelelor sociale și, în timp, interesul pentru afacerea ta va crește.
Televiziunea și radioul
Poate părea că, din cauza creșterii astronomice a marketingului digital, tipurile „vechi” de media, cum ar fi televiziunea sau radioul, nu merită să faceți publicitate. Odată cu creșterea serviciilor de streaming, cum ar fi Netflix, Hulu și Amazon Prime, televiziunile nu mai sunt la fel de populare ca înainte.
Mulți consumatori încă folosesc aceste medii și pot fi influențați de publicitate. De fapt, în primul trimestru al anului 2019, 92% dintre adulți au ascultat radioul cel puțin o dată pe săptămână, iar 92% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 35-65 de ani s-au uitat la televizor în direct cel puțin o dată pe săptămână .
Deși ar putea părea costisitor să faci publicitate la televizor sau la radio dacă alegi posturi locale, reclama poate fi utilă.
Ziare locale
Similar cu televiziunea și radioul, creșterea conținutului de pe web a înregistrat o scădere a ziarelor locale. Cu toate acestea, există încă o mulțime de oportunități în mass-media tipărită și canalele de corespondență directă.
Un studiu din 2017 al Institutului American de Presă a arătat că 58% dintre oameni se descriu ca fiind orientați în primul rând pe presa tipărită, iar 28% spun că sunt în mare parte pentru varianta digitală. În special, adulții cu vârsta de 65 de ani și peste care plătesc pentru știri au șanse de cinci ori mai mari să cumpere un ziar tipărit decât unul digital.
Webinarii online
Oferind un webinar introductiv, îți poți atrage publicul țintă și poți colecta informațiile de contact ale acestuia pentru următoarele înregistrări video.
Mai întâi, găsește avatarul tău de client și apoi, poți rula câteva reclame simple pentru a-ți promova evenimentele și pentru a determina publicul să se înscrie. Este posibil ca unele persoane să nu participe la evenimentul live, dar pot urmări în continuare înregistrarea ulterior.
Oamenii pe care îi înveți idei valoroase din afacerea ta au șanse mult mai mari să devină clienți.
Măsoară rentabilitatea investiției
Rețineți că, dacă plătești pentru publicitate, ar trebui să urmărești rentabilitatea investiției. Este grozav să câștigi o vizibilitate mai bună pentru brandul tău, dar dacă costul reclamei nu adaugă venituri companiei, s-ar putea să nu merite.
Gândește-te la clientul tău ideal și la felul în care îi place să consume reclama. Dacă există o nevoie specifică pe care o poți îndeplini este foarte probabil că aceștia o vor încerca. Dar, ca și în cazul tuturor aspectelor conducerii unei afaceri de succes, trebuie să ai răbdare și să continui să încerci noi metode de succes în promovarea afacerii.
Aceste 13 strategii ar trebui să îți ofere câteva idei despre cum să-ți crești afacerea în 2024.