Cuvinte Cheie Potrivite pentru Hoteluri. Vrei să ai un impact major asupra succesului hotelului tău? Atunci cercetarea cuvintelor cheie este esențială. Iată 2 pașii simpli ce trebuie urmați pentru a găsi cuvintele cheie potrivite: identificarea cuvintelor cheie și utilizarea instrumentelor SEO.
Cuvinte Cheie Potrivite pentru Hoteluri
- Elemente esențiale pentru orice site hotelier
- Campanii Inteligente și Data Analytics pentru hoteluri
- Ce poți face atunci când nu ai rezervări la hotel?
1. Utilizează instrumente de cercetare pentru cuvintelor cheie
Există o mulțime de instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie. Aici, la SEO Cherry, ne place să folosim mai multe instrumente atunci când începem faza de cercetare. Unele dintre instrumentele pe care le folosim sunt:
- Moz Keyword Explorer (versiunea gratuită pentru un număr limitat de căutări)
- Rank Tracker (licență premium pentru agenții contra-cost)
- Google Keyword Planner (gratis, dacă aveți un cont Google Ads)
Instrumente gratuite pentru cercetatea cuvintelor cheie
SERP-uri în Google:
- Căutări asemănătoare (variații ale cuvintelor cheie din bara de căutare Google)
- Întreabări (întrebări referitoare la subiect)
- Fraze recomandate (răspunsurile din partea de sus a paginii Google)
Alte instrumente utile gratuite:
- AnswerThePublic (pentru întrebări pe care le-ar putea adresa oamenii)
- Google Trends (tendințe pentru cuvintele cheie)
Vrei să începi cercetarea cuvintelor cheie pentru a-ți îmbunătăți strategia SEO pentru hotel în 2024? Atunci, începe cu termeni cunoscuți, cum ar fi „hoteluri în [nume de oraș]” sau „[numele orașului] hoteluri”.
Identifică locațiile, atracțiile și evenimentele majore din apropierea hotelului tău, precum „hoteluri lângă [numele evenimentului]” sau „hoteluri în apropierea [obiectivului turistic]”.
De asemenea, stabilește ce îl diferențiază pe hotelul tău de alții. De exemplu, dacă hotelul tău oferă apartamente cu 2 dormitoare sau unități de cazare care acceptă animale de companie, poți alege „apartamente cu 2 dormitoare în [numele orașului]” sau „hoteluri care acceptă animale de companie în [numele orașului]”. De asemenea, identifică cuvinte cheie legate de facilitățile hotelului tău, cum ar fi „hoteluri cu [facilități]”.
Acestea sunt doar câteva dintre cuvintele cheie pe care le poți utiliza pentru a-ți optimiza site-ul. Începe prin a introduce aceste variații în instrumente precum Google Keyword Planner, Rank Tracker și Moz Keyword Explorer pentru a evalua nivelul de competiție și volumul de căutare, precum și variantele de cuvinte cheie la care poate nu te-ai gândit.
Vrei să optimizezi site-ul unui hotel mai vechi? Atunci, review-ul contului Google Search Console este esențial. Aici, vei putea identifica cuvintele cheie pentru care site-ul tău deja se clasează organic și generează trafic. Astfel, vei avea rapid o bază a ceea ce funcționează deja pentru site-ul tău și vei putea să planifici optimizarea ulterioară.
2. Intenția de căutare
Când avem o listă de cuvinte cheie pentru hotel, trebuie să ne gândim ce tip de conținut am putea crea pentru acele cuvinte cheie. Dacă nu poți îndeplini intenția de căutare, probabil nu ar trebui să vizezi acele cuvinte.
Cineva care folosește intenția „hoteluri în [numele orașului]” într-o căutare Google se află probabil la începutul etapei de conversie. Ei compară prețurile, citesc recenzii, văd ce se află în apropiere, etc. și poate că nu sunt încă gata să își rezerve camera. Acești termeni sunt potriviți pentru un site OTA sau Blog de călătorii care creează conținut pentru mai multe proprietăți.
Cu toate acestea, cineva care caută pe Google „apartament cu 2 dormitoare în [numele orașului]” este mai aproape de sfârșitul etapei de conversie. Este o persoană care a identificat locația și ar dori mai multe informații despre hotelurile care au apartamente cu 2 dormitoare. Aceasta este întenția care ar trebui să creeze un conținut atrăgător (text, imagini și video) despre apartamentele cu 2 dormitoare pentru a atrage acest trafic către site.
Pune-te în locul căutătorului. La ce etapă de conversie se află? Este esențial să înțelegi etapa – de la conștientizare până la achiziție, deoarece acest lucru va fi un factor determinant pentru cuvintele cheie pe care le selectezi și modul în care prezinți conținutul.
3. Concurență cuvintelor cheie
Înțelegerea concurenței pentru un cuvânt cheie specific te poate ajuta să decizi dacă ai șanse să te clasezi. Termenii mai generali, cum ar fi „hoteluri din Delta Dunării„, au, în mod obișnuit, mult mai multă concurență. O simplă căutare pe Google arată că site-urile care se luptă pentru acele cuvinte cheie sunt site-uri mari, cu o autoritate mare.
Frazele mai lungi din care fac parte cuvinte cheie sunt folosite pentru hotel sau o pensiune. Aceste fraze pot fi singura șansă a site-ului de a fura rezervările de la Booking.com sau Expedia.com.
Știai că: Moz oferă o extensie gratuită de browser numită MozBar, care poate ajuta în continuare la identificarea autorității domeniului și poate oferi o indicație mai bună despre cum arată competiția pentru site-urile web care se clasează in Google.
4. Maparea cuvintelor cheie
Este momentul să aplici ceea ce ai învățat în timpul cercetării! Ar trebui să ai o listă de cuvinte cheie pentru hotel, cu un volum mare de căutare și concurență scăzută, perfecte pentru a fi utilizate pe site-ul tău.
Alege un cuvânt cheie principal și câteva variante apropiate și folosește-l în titlului, descrieri, antetul paginii și textul alt al imaginii. Asigură-te că aplici și cuvintele cheie comune găsite pe site-urile clasate deja pentru acel cuvânt cheie, utilizând un instrument de browser precum SEO Minion sau MozBar.
Este important să te poziționezi în locul celor care caută și să îndeplinești intenția lor de căutare prin utilizarea cuvintelor cheie potrivite. Gândește-te la acest pas ca la crearea unui puzzle, fiecare piesă contribuind la imaginea finală a site-ului optimizat pentru SEO!
Marketing Manager – Altomi Gabriel
5. Transformă cuvintele cheie în conținut relevant și atractiv
Când descoperi cuvinte cheie cu volum mare de căutare și concurență redusă, începe să creezi conținut care să satisfacă nevoile utilizatorilor. De exemplu, dacă vezi că „hoteluri în apropierea [nume locație]” are concurență scăzută, poți crea o pagină care să evidențieze apropierea ta de acea locație, să ofere direcții și informații despre evenimente viitoare.
Verifică și dacă un fragment apare în rezultatele căutării pentru cuvântul cheie selectat. Dacă da, prezintă conținutul într-un mod strategic. De exemplu, când cauți „Pensiune cu ciubăr în Sibiu„, „Hotel în Bușteni” sau „Tratament Balnear Geoagiu Băi” primul rezultat este un fragment în format de listă. Așadar, prezintă conținutul tău sub formă de listă pentru a avea șansa de a fi afișat ca fragment recomandat pentru acel cuvânt cheie.
6. Testarea cuvintelor cheie
Dacă vrei să evaluezi performanța unui cuvânt cheie pentru un site de marketing hotelier, poți începe prin testarea acestuia în Google Ads. Creează o campanie cu potrivire exactă pentru cuvântul cheie selectat și trimite-o către pagina optimizată. Dacă performanța este profitabilă, atunci optimizarea pentru acel cuvânt cheie va fi, de asemenea, profitabilă.
Dacă nu ai bugetul pentru o campanie Google Ads, poți folosi costul-pe-clic (CPC) pentru a evalua profitabilitatea cuvântului cheie. În general, cu cât este mai mare CPC-ul, cu atât este mai profitabilă cuvântul cheie.
Rezumat Cuvinte Cheie Potrivite pentru Hoteluri
Ești pe cale să optimizezi site-ul hotelului și cuvintele cheie pe care le alegi sunt esențiale pentru succesul din mediul online. Trebuie să fii conștient de concurența pentru fiecare cuvânt cheie și să te adaptezi în funcție de fiecare situație. Dacă încerci să te clasezi pentru un cuvânt cheie foarte competitiv, nu te aștepta să vezi site-ul tău pe prima pagină peste noapte.
Este important să înțelegi și intenția utilizatorului. Folosești cercetare a cuvintelor cheie și funcțiile SERP pentru a te ajuta să decizi pentru ce cuvinte cheie să optezi.
Când apelăm la cercetarea: Cuvintele cheie potrivite pentru hoteluri pot fi o sarcină descurajantă. Dacă ai nevoie de ajutor pentru selectarea cuvintelor cheie potrivite pentru site-ul web al unui hotel, contactează SEO Cherry pentru o evaluare gratuită.