Elemente esențiale pentru orice site hotelier. Să recunoaștem, horeca este o piață destul de mare și hotelul tău probabil se confruntă cu o concurență destul de serioasă. De aceea, în era modernă a marketingului hotelier, este esențial să utilizezi fiecare instrument disponibil la capacitatea sa maximă, cum ar fi site-ul hotelului, de exemplu. Asigurându-te că site-ul tău are câteva elemente esențiale (…) dacă urmărești tot articolul poți lua măsuri rapide pentru a obține maximum din prezența ta online.
Elemente esențiale pentru orice site hotelier
- Campanii Inteligente și Data Analytics pentru hoteluri
- Ce poți face atunci când nu ai rezervări la hotel?
- Remarketing și Retargeting pentru Hotel
1. Fotografii de calitate și recente
Casa Dives – Transylvania prezintă proprietatea sa cu fotografii impresionante. Am auzit toți expresia „conținutul este regele”, este adevărat și pentru site-urile hoteliere; conținutul de calitate poate atrage vizitatori noi și poate face ca oaspeții să revină. Dar am auzit și expresia „o imagine buna, valoareză mai mult decât o mie de cuvinte”, și această zicală este adevărată, mai ales în horeca. Având fotografii impresionante o să oferi o primă impresie bună asupra potențialilor clienți. Aceasta nu este o realizare ușoară, dar investind inteligent în fotografii de calitate este cea mai bună modalitate de a face hotelul sau pensiune să prospere.
2. Call to action (îndemnul la acțiune)
Chiar dacă atragi un milion de vizitatori pe site, acest lucru nu va fi de folos dacă nu reușești să-i convertești în rezervări. Cel mai bun mod de a face această conversie este prin intermediul unei acțiuni de chemare; pentru hoteluri sau pensiuni, aceasta vine de obicei sub forma unui formular „Rezervă acum„. Acest lucru va permite oaspeților să verifice disponibilitatea hotelului și să intre în procesul de rezervare, prin urmare, este absolut imperativ ca acest formular să fie concis și ușor de utilizat. Asigură-te că reduci numărul câmpuri obligatorii pentru a reduce șansele de abandon.
3. Informațiile de contact
Este surprinzător câte site-uri nu evidențiază ceva atât de fundamental precum informațiile de contact. Având informații precum Numărul de telefon, WhatsApp, Facebook, Chat Bot sau o Adresa de email accesibile, poate fi de ajutor atunci când un potențial oaspete are probleme în a naviga pe site. În plus, aceste informații trebuie să fie vizibile și pentru utilizatorii de dispozitive mobile, deoarece utilizatorii Mobile sunt peste media utilizatorilor Desktop sau Tablet. Trebuie să ne asigurăm că un oaspete poate apela Recepția sau poate primi indicații către proprietate printr-un singur click.
4. Dotări și servicii
Suru Hotel & Restaurant prezintă în mod vizibil pe pagina principală ceea ce poate să ofere pentru cazați.
Cazare Hotel Bușteni: Una din cele mai cerute experiențe din aceste zile: o îmbinare între parfumul unei stațiuni, hotel de lux, și delicii gourmet. Rezervă din timp
Cea mai bună modalitate de a atrage atenția vizitatorilor este să prezentați în mod realist ce oferă proprietatea. Unele persoane ar putea fi în căutarea unor conforturi casual pentru a se simți ca acasă, în timp ce alte persoane ar putea dori să obțină mai multe activități și distracție din sejurul lor. Asigură-te că prezinți dotările și serviciile într-un mod atractiv pentru ambele tipuri de clienți. De asemenea, ei probabil vor compara proprietatea cu altele, prin urmare este foarte important să evidențiați aspectele care vă diferențiază de restul.
5. Prezența social media
Astăzi, este aproape insuficient să aveți un website fără o prezență pe Social Media. In 2024 este recomandat să aveți cont pe YouTube, TikTok, Instagram, Facebook, Pinterest sau chiar LinkedIn. Site-urile Social Media pot fi o modalitate foarte bună de a răspunde la întrebările și problemele oaspeților. În plus, crearea unei comunități de fani este una dintre cele mai bune modalități de a implica clienții anteriori și de a-i transforma în susținători loiali ai brand-ului. Asigură-te că ai link-urile către profiluri Social Media vizibile, astfel încât oaspetii să poată deveni urmăritori.
Urmând aceste indicații, îți putem garanta că obți cele mai bune rezultate pentru hotelul sau pensiune.
Care sunt elemente care diferențiază site-ul de restul? Sau, dacă nu ști, contactează SEO Cherry!