Îmbunătățeşti vizibilitatea site-ului în Google. Deși instrumentele de căutare, cum ar fi Yahoo și Bing, au propriile lor metode de indexare a paginilor, în general, dacă le urmezi, îți vei îmbunătăți prezenţa pe fiecare. Acestea fiind spuse, Google este de departe cel mai folosit motor de căutare din România, potrivit GS StatCounter, cota de piata Google în căutarile online pe luna ianuarie şi februarie 2022, în Romania, se ridică la peste 98%.
SEO Gratuit
Câteva orientări sănătoase în SEO
Planifică o strategie
Site-ul dvs. trebuie să facă două lucruri. În primul rând, trebuie să fie conceput pentru a face ceea ce doriți să facă, în al doilea rând, trebuie să servească clienților dvs. ceea ce au nevoie.
Prin urmare, trebuie să vă clarificați următoarele puncte în minte: Care este scopul site-ului? Ce vreau să obțin cu el? Cum contribuie la atingerea obiectivelor companiei? La cine vreau să ajung? Ce doresc să facă grupul țintă? Te-ai înscrie la newsletter-ul tău? Ţi-ai cumpăra produsele sau serviciile? Ai rezerva o întâlnire? Ce fac concurenții pentru a atinge aceleași obiective? Cum îmi atrag clienții? Ce instrumente de marketing voi folosi pentru acest lucru? Social media? Marketing digital de conținut? Marketing web cum ar fi PPC (plata pe click)? SEO organic?
Găzduire sigură
Găzduirea este de obicei foarte ieftină. Deși este tentant să iei cea mai ieftină opțiune, din asta nu vei avea câştig de cauză, obții ceea ce plătești. Găzduirea ieftină înseamnă adesea că vei partaja serverele pe care rulează site-ul web. Dacă trebuie să partajezi servere cu alte site-uri, există șansa ca site-ul să devină lent sau chiar să fie offline. Dacă asta se întâmplă o dată, nu este un dezastru. Dar dacă se întâmplă mai des, atât Google, cât și vizitatorii vor avea încredere mai puțină. Și asta va afecta traficul și poziția site-ului în rezultatele organice Google. Aminteşte-ţi, de asemenea, că site-urile cu o viteză mai mare de încărcare a paginilor sunt mai predispuse la un nivel mai mare în SERP-uri, deoarece viteza de încărcare a paginii este un factor important pentru Google. Așadar, asigură-te că ai un website fiabil şi firma ta de găzduire web oferă servicii pe măsură, puteţi verifica asta de AICI. Îţi recomandăm să nu mergi niciodată pe cea mai ieftină opțiune.
Urmărire utilizatori
Este posibil ca site-ul web să arate bine, dar cine îl vizitează? Este extrem de important să vă analizaţi site-ului web.
După o analiză concretă vei afla: Numărul de vizitatori de pe site. Cel mai popular conținut. Sursele de vizitatori. Cuvintele cheie pe care oamenii le introduc pentru a-ți găsi site-ul. Rata de respingere. Cât timp stau oamenii pe fiecare dintre paginile dvs. Ratele de conversie. Utilizarea acestor informații te va ajuta să îţi îmbunătățeşti site-ul.
Vă recomandăm să lucrați cu Google Analytics și Google Search Console.
Structura simplificată
Oferiți o structură clară care face site-ul web uşor de utilizat. Urmăți „regula cu trei clicuri”. În general, un client se așteaptă la trei clicuri față de informațiile pe care le caută. Cu fiecare clic al mouse-ului, un segment al publicului va părăsi pagina. Deci, meniul dvs. nu ar trebui să fie prea complex. În acest fel, un vizitator poate verifica cu ușurință unde se află pe site cuvintele cheie.
Cuvinte cheie
După ce ai formulat strategia, poți începe construirea site-ului. Dispune să ofere utilizatorului informații relevante clare. Aceasta ar putea fi text, imagini sau videoclipuri. Dar totul trebuie să se bazeze pe cuvintele cheie potrivite. Astfel Google determină categoria site-ului. Cum functioneazã? Un utilizator web caută informații pe Google. El sau ea folosește anumite cuvinte cheie pentru a face acest lucru. „Servicii curăţenie ieftine în apropiere de strada Onosifor Ghibu Sibiu” sau „torturi de naștere pentru copii Cluj Napoca” sau „cazare pensiune cu piscină Transalpina”. În primul rând, Google analizează ce pagini web folosesc acele cuvinte specifice. Apoi, Google evaluează ce pagină este cel mai probabil capabilă să răspundă la întrebare. Google livrează mai întâi aceste pagini în rezultatele browserului. Așadar, dacă doreşti ca pagina web să atragă clientul potrivit, este esențial să utilizezi cuvintele pe care vizitatorii le vor folosi. Pentru a face acest lucru, trebuie să găsiți răspunsurile la următoarele întrebări: Ce cuvinte specifice folosește publicul țintă pentru a găsi informații? Ce informații caută?
Coţinut original
Imaginile și videoclipurile sunt importante pentru vizitatorii. Ele fac textul de pe site mai ușor de înțeles și, prin urmare, mai ușor de citit. Atenție: Google consideră conținutul cel mai important lucru, deoarece Google poate „citi” text mai bine decât alte forme de conținut. (Acesta este motivul pentru care ar trebui să vă asigurați că dați descrieri bogate în cuvinte cheie pentru conținut video și imagine). În general, ar trebui să furnizezi informații unice și relevante sub formă de text. Foloseşte cuvintele cheie și sinonimele referitoare la cuvinte cheie.
Schimb de link-uri
Dacă ai respectat sfaturile până acum, ai făcut deja multă muncă. Cele mai performante pagini web au link-uri de ieșire și de intrare. Niciun site de succes nu va funcționa fără acest tip de interacțiune. Web-ul este exact acela: interconectat. Așadar, trimite vizitatori la alt conținut relevant de pe website. Și încurajează alte site-uri să se refere la propriul website. Dacă informațiile sunt suficient de interesante pentru a fi conectate, Google va vedea fiecare schimb de link-uri ca un vot de aprobare și va pune site-ul mai sus în rezultatele căutării. Construirea profilului de legături se numește „schimb de link-uri”. Este foarte important să te asiguri că site-ul web este prezent într-o rețea de site-uri cu domeniu de activitate asemănător.
Social media devine din ce în ce mai importantă în optimizarea motoarelor de căutare. De exemplu, o recenzie a afacerii pe Google My Business se va afișa automat în rezultatele browserului. În mod ideal, vei include butoane de partajare socială, astfel încât oamenii să poată partaja pagina sau blogul pe platforme sociale precum Facebook, Twitter sau LinkedIn.
Ai nevoie de ajutor? Solicită o analiză gratuită a site-ului. Trimite-ne un email la contact@seocherry.ro sau scrieţi la WhatsApp 0751 882 384. Acum avem peste 5 ani de experiență în marketing online, schimb de link și conversie. Ne bucurăm să îţi împărtășim acest lucru.
Solicită oferta gratuită AICI. Așteptăm cu nerăbdare să te putem ajuta.