Ghid SEO 2025: Hoteluri si Pensiuni

Seo Pentru Hoteluri

În această epocă digitală, a avea un site web este o necesitate pentru orice afacere, în special pentru hoteluri. Turiştii pot face rezervări de pe site-ul tău web? Dacă doreşti să ai rezervări, fără comisioane de sute de milioane pe an… ai nevoie de vizitatori din motoarele de căutare.

Ghid SEO 2025

Acum întrebarea este: Cum aduci vizitatorii din motoarele de căutare pe site-ul tău?

Raspuns: Prin clasarea cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare

Pentru a face acest lucru, trebuie să optimizezi site-ul hotelului în motoarelor de căutare (SEO).

Ce este SEO pentru hoteluri?

Optimizarea în motoarele de căutare a hotelului (SEO) este procesul de optimizare a site-ului web al unui hotel pentru a îmbunătăți clasamentul său în motoare de căutare (cum ar fi Google, Yahoo și Bing) sau pe pagini de rezultate (SERP). Te ajută să conduci trafic și vizitatorii pe site-ul hotelului.

În plus, consolidează prezența online a site-ului și îţi oferă mai multe rezervări fără niciun comision pe site-ul hotelului. Prin urmare, SEO a devenit o parte inseparabilă a marketingului digital hotelier.

În industria hotelieră, concurența este mare, SEO este una dintre modalitățile sigure de a face un pas în faţa concurenților. 

Din experiența și cunoștințele noastre dea lungul timpului, am scris 13 pași simpli pentru a începe SEO pentru hoteluri.

1. Definiți-vă publicul țintă

Acesta este pasul zero pentru realizarea SEO hotelier. Trebuie mai întâi să definiți publicul țintă, cine sunt, ce le place și tipurile lor de rezervări.

Permite-mi să îţi explic prin câteva exemple:

Tip de cazare Cel mai probabil publicul țintă
HotelCălători de aventură
ResortCălători de agrement
PensiuneCălători de relaxare
ApartamentCălători de afaceri
HostelCălători de buget

Atenţie: Acest exemplu se bazează pe observația și presupunerea noastră. 
Cu toate acestea, publicul țintă poate să fie diferit, în funcție de tipul de cazare.

După ce ai identificat audiența, trebuie să te gândeşti la ce opţiuni de cazare se gandeşte turistul ideal.

De exemplu:
Dacă hotelul se află intr-o stațiune, turistul ideal ar putea căuta termenii precum

  • Pensiune Poiana Braşov / Hoteluri Mamaia
  • Cel mai bun hotel din Vatra Dornei / Top resort din Delta Dunării etc…

Acestea se numesc cuvinte cheie. 

2. Începeți cercetarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie sunt una dintre componentele cruciale ale SEO. Sunt cuvintele și expresiile pe care turiştii le folosesc de fapt pentru a găsi hoteluri, resorturi sau pensiuni.

După cum am spus, enumerați toți termenii de căutare posibili pe care turistul le va introduce în bara de căutare. Unele dintre ele pot fi:

  • Hoteluri în Mamaia, Constanţa
  • Hoteluri ieftine în Braşov
  • Cele mai bune hoteluri din Maramureş
  • Pensiun pe Transalpina
  • Cazare în Transilvania

Există multe instrumente de cercetare a cuvintelor cheie disponibile precum Google Keyword Planner și Ubersuggest . Aceste instrumente sunt ușor de rulat. Tot ce trebuie să faci este să căutați tastând un cuvânt cheie (sau o listă de cuvinte cheie). 

Ia în considerare volumul de căutare

Volumul căutării este cantitatea de căutări pentru un anumit cuvânt cheie. Cuvinte cheie care au mai mult volum de căutare și o valoare CPC mai mare. Acestea sunt cuvintele cheie ideale pentru hotelul tău.

Cum poți găsi cuvinte cheie pe Google?

Un alt mod de a găsi cuvinte cheie înrudite pentru publicul vizat este din motorul de căutare în sine. Când începeți să tastați, Google îţi va sugera câțiva termeni în bara de căutare.

Cazare Transalpina Seo Pensiune

De asemenea, poţi enumera cuvinte cheie utilizate de concurenți.

Prin afisarea sursei paginii, de exemplu cu Google Chrome Ctrl+U, poţi să vizualizezi codul sursă al paginii si implicit titlu (caută eticheta ), cuvintele cheie (caută eticheta

Cuvinte Cheie Concurenti Hotel

3. Modifică titlul paginii (meta-titlu), meta descriere și URL

Titlul paginii web, meta-descrierea și adresa URL joacă un rol important în SEO-ul site-ului web al hotelului. Mai mult, în paginile cu rezultatele motorului de căutare, aceste 3 elemente ale site-ului vor fi afișate.

Deci, pentru a face site-ul SEO prietenos, trebuie să le optimizezi.

4. Optimizează conținutul site-ului

Să începem cu conținutul paginii de pornire. În primul rând, vreau să adăugați cuvântul cheie vizat în eticheta h1.

Apoi, adăugă același cuvânt cheie vizat în primul paragraf al paginii dvs. în primele 100 de cuvinte. De asemenea, ţi-aș sugera să scri cel puțin 800 până la 1000 de cuvinte pe pagina ta de pornire care să includă cuvintele cheie și sinonimele acestora.

Când ai mai mult conținut, există șanse mari de clasare mai bună pe motoarele de căutare. Deoarece, cu un astfel de conținut, căutătorii vor primi toate informațiile necesare.

Poți dezvolta conținut sub formă de bloguri, articole și buletine informative care atrage publicul ţintă.

Puteți viza un număr semnificativ de cuvinte cheie cu conținutul. De exemplu, dacă doreşti să obți un nivel înalt pentru un cuvânt cheie precum – cel mai bun hotel boutique din BraşovPoți scrie o postare pe blog – 10 lucruri de făcut în Braşov sau 10 cazări unice în Braşov și poți include această frază.

Site-ului hotel este incomplet fără conținut unic. Ar trebui să depuneți eforturi pentru a produce conținut pe care publicul dorește să îl exploreze înainte de a-ţi rezerva camera.

5. Adăugă text alt la imagini

Image alt text este un text alternativ care apare, dacă nu poate fi afișată o imagine. Iată de ce este important să scri un alt text relevant pentru fiecare imagine:

  • Motoarele de căutare nu înțeleg imagini. Adăugarea unui text alt la imagini va oferi un context motoarelor de căutare, astfel încât acestea să îţi potă indexa imaginile în consecință.
  • Alt text ajută instrumentele de citire a ecranului pentru a descrie imagini pentru cititorii cu deficiențe de vedere.
  • Există motorul de căutare de imagini, care are cea mai mare importanță în SEO hotel. 

Cum să scrii alt text prietenos SEO?

  • Descrieți imaginea sau un subiect specific.
  • Includeți cuvintele cheie.
  • Lungimea textului alt trebuie să fie mai mică de 125 de caractere.
  • Nu începe textul alternativ cu „imagine din…” sau „Imagine din…”.

6. Aranjează rubrici și subpoziții

Titlurile ajută utilizatorii și motoarele de căutare să citească și să înțeleagă conținutul text al site-ului dvs. web. Ei definesc ce părți ale conținutului dvs. sunt importante și arată modul în care acestea sunt interconectate.

Conținutul structurat este ușor de citit de către utilizatori, ceea ce este mai bun pentru SEO-ul hotelului tău. În plus, rubricile vă oferă o mare șansă de a utiliza cuvântul cheie focus.

Cum de a găsi etichete de titlu?

Etichetele H sunt utilizate pentru a defini titlurile și subpozițiile. Diferitele etichete sunt H1, H2, H3, H4, H5 și H6.

Pasul 1: Apăsă tasta F12 sau Ctrl + U pentru a deschide codul sursă al site-ului web sau fă clic dreapta pe pagina web și selectează „View Source” sau „Inspect Element”.

Pasul 2 : Caută H1, H2, etc. Acestea trebuie să fie conținute în paranteze de acest fel.

Pensiune în Moldova

Pasul 3 : Include cuvântul cheie în eticheta H1 .

Pasul 4 : Menține ierarhia corectă.

Exemplu:

  • Bine ați venit la Casa Dives – Transylvania, Transalpina (H1)
  • Serviciile noastre (H2),
  • Camere (H2)

7. Optimizează viteza de încărcare a site-ului web

Un alt factor care are o mare importanță este viteza de încărcare a site-ului web. 

Știu că este un pic tehnic, dar acest lucru va fi de folos pentru a înțelege ce ar trebui să întrebați dezvoltatorul site-ului.

Iată cum poți verifica viteza site-ului.

  1. Accesați Google Speed ​​Speed ​​Insight .
  2. Introduceți adresa URL a site-ului și atingeți analiza.
Optimizare Viteza Website

Îţi va arăta scorul site-ului pentru mobil și desktop. În plus, va evidenția zonele cu probleme ale site-ului web. Mai mult decât atât, te va ghida asupra modului în care poţi rezolva problemele.

Ce poți face pentru a reduce timpul de încărcare a site-ului web?

  • Utilizează plugin-uri de memorie cache (doar WordPress).
  • Preferă construirea site-ului web cu imagini ușoare.
  • Poți utiliza unele dintre plugin-urile disponibile pentru a reduce timpul de încărcare.
  • Minimizează combinația fișierelor.
  • Reduce numărul de redirecționări.

8. Fă site-ul mobil-prietenos

Conform cercetărilor , 58% din căutările Google sunt de pe telefon. Acestea fiind spuse, este important să faceți ca site-ul dvs. hotelier să răspundă ca parte a SEO pentru hoteluri.

Cum să verificați dacă site-ul dvs. web este mobil prietenos?

  1. Mergi pe site-ul web „Mobile Friendly Test
  2. Introdu adresa URL a site-ului și apăsă tasta Enter sau butonul „Test URL”.
Site Mobil Prietenos Hotel

Luați în considerare următoarele lucruri pentru ca site-ul dvs. Web să răspundă:

  • Asigură viteza de încărcare a site-ului web și pe alte dispozitive.
  • Includeți „Etichetă metaportaj”.
  • Fă dimensiunile butoanelor suficient de mari pentru a funcționa pe mobil.
  • Foloseşte dimensiuni mari de font.
  • Comprimă imaginile și CSS.
  • Efectuează testarea mobilă.

9. Construieşte și trimite harta site-ului

După cum sugerează și numele, un sitemap este o hartă pentru site-ul web. Acesta arată care sunt toate paginile de pe site-ul web.

Un sitemap este un fișier în care poți enumera paginile web ale site-ului pentru a informa motoarele de căutare despre organizarea conținutului site-ului. Motoarele de căutare citesc acest fișier pentru a accesa site-ul. Acesta este motivul pentru care este important să creăm un sitemap ca parte a SEO pentru hoteluri.

10. Structurează conținutul

Schema sau date structurate este un cod care ajută motoarele de căutare să înțeleagă anumite bucăți de date de pe site-ul web. Schema este una dintre cele mai bune metode de a optimiza un site web al hotelului și o parte importantă a strategiilor SEO. Oferă călătorilor informații mai relevante într-o manieră organizată.

Există o mulțime de lucruri pe care le poți adăuga la marcarea schemelor site-ului dvs. web. 

  • Adresa străzii
  • Numar de telefon
  • Descriere
  • Evaluarea stelei
  • Temperatura de afară
  • O fotografie a hotelului
  • Întrebări frecvente (întrebări frecvente)
  • Tarife tipice
  • Orele de deschidere la recepție / orele de check-in
  • Adresa URL a hărții
  • Caracteristici și servicii, cum ar fi o sală de gimnastică sau piscină
  • Limbi vorbite de echipa ta

11. Construieşte legături

Crearea de link-uri este procesul de achiziție de hyperlink-uri de pe alte site-uri. Un hyperlink (de obicei doar numit link) este o modalitate prin care utilizatorii pot naviga între paginile de pe internet.

De ce este important în SEO pentru hoteluri?

Link-urile sunt elementul de bază al SEO pentru hotelului. Există două tipuri de legături: 1. Linkuri interne și 2. Linkuri externe. Motoarele de căutare folosesc legături către:

  • Descoperiți noi pagini web.
  • Stabiliți cât de bine ar trebui să se plaseze o pagină în rezultatele sale.

Care sunt legăturile interne?

Linkurile interne vă permit să afișați structura site-ului web către motoarele de căutare.

Prin conectarea de la o pagină la alta pe site-ul web, motoarele de căutare obțin o mai bună înțelegere a paginilor importante și a interconectării dintre ele.

Este procesul de a obține legături de pe alte site-uri web. Aveți nevoie de link-uri de calitate de pe site-uri web credibile.

Backlink-urile sau link-urile externe oferă cititorului un sentiment de încredere și sunt de o importanță deosebită în SEO pentru site-urile web ale hotelului.

Pentru a obține link-uri sau link-uri externe, trebuie să construiți relații online și offline cu companii care furnizează servicii complementare, cum ar fi organizatorii de evenimente din apropiere și atracțiile turistice. 

Exemplu: evitați legăturile de calitate scăzută precum comentariile, forumurile, web 2.0. Aceste legături vor dăuna SEO-ului dvs. hotelier. 

12. Începe cu SEO local pentru hotelul sau pensiunea ta

SEO local pentru hoteluri este un mod eficient de promovare a hotelului la nivel regional.

Ca parte a SEO local, ppți utiliza pur și simplu unele dintre cuvintele cheie de mai jos pe site.

( NAP – nume, adresă și număr de telefon )

Cuvântul cheie de focalizare + numele orașului din

  • eticheta titlului
  • meta descriere
  • url
  • eticheta antentă

Prin urmare, acest lucru va fi util atunci când căutătorii vor căuta astfel: Cele mai bune hoteluri din Sibiu, hoteluri din Cluj Napoca.

În al doilea rând, începe cu citarea. O referință online a numelui, adresei și numărului de telefon (NAP). Motoarele de căutare le utilizează în timp ce evaluează autoritatea online a hotelului. Este o strategie dovedită în SEO pentru hoteluri.

13. Profitați la maximum de Compania mea Google

Cu opțiunea avansată de căutare a hotelului, Google deschide uși largi pentru a aduce trafic pe site-ul hotelului. Este foarte important și un pas puternic în SEO-ul hotelier. Trebuie să profiţi din plin de această oportunitate prin înscrierea la lista Companiei mele Google (GMB).

  • În primul rând, verifică dacă ai acces sau nu. Dacă nu, reclamă înregistrarea. După ce ai acces, optimizează-l inteligent.
  • Enumeră numele, adresa și numărul de telefon al hotelului (aka CASA DIVES).
  • Asigură-te că marcatorul Google Maps este pe locația corectă, astfel căutătorii pot găsi hotelul dvs.
  • Oferă detalii suplimentare care sunt relevante pentru călătorii care vă caută. Cum ar fi Wi-Fi, oiscină exterioară, SPA, acces pentru persoane cu handicap, zona de fumat și așa mai departe.
  • Dacă repreyinţi un lanț hotelier atunci ar trebuii să ai o listă verificată pentru Compania mea Google pentru fiecare – un singur cont.

Cu aceste 13 strategii, poţi fi pregătit să începi SEO pentru hotel.