
Strategie pas cu pas
- 2022 este anul relansării este anul de relansare a majorităţii afacerilor horeca. Oferim planuri de marketing personalizate: creare site-uri web, campanii, optimizare sau promovare pe Facebook. Îţi oferim expunere pentru a creşte numărul de rezervări cu cel puţin 33% faţă de ce ai în prezent.
- Aici intervenim noi, SEO Cherry! Vom folosi cunoștințele noastre în marketing și în domeniul hotelier pentru a-ți crește numărul de rezervări cu cel puțin 33% față de ce ai în prezent.
- Cele mai bune campanii de marketing hotelier rareori se rezumă la un singur lucru; sunt de obicei o combinație de lucruri - strategie.
- Atunci când caută cazare, utilizatorii Google includ locația în expresia de căutare. Google va folosi rezultatele Map Pack pentru a oferi cele mai bune hoteluri din zona solicitată. O să ne sigurăm că hotelul apare în înregistrarea Google My Business.
Cum să faci parte din cei 9%? Te-ai întrebat vreodată cum ar fi pe pagina #1 Google?

Tool-uri Premium utilizate în Optimizarea SEO
Pentru a te propulsa în topul Google si folosim tools-uri premium!
Tool Optimizare SEO – Optimizarea SEO de succes a afacerii presupune utilizarea unor cuvinte cheie specifice, atent selecţionate pentru business-ul tău. Astfel, echipa noastra cercetează în permanenţă noile tendinţe, volumul de căutare al topic-urilor, cât şi poziţia pe care se află site-ul tau pe acele cuvinte si fraze cheie.
Creează o experiență și o poveste pentru cazaţi, iar aceștia o vor spune mai departe
Deși marketingul hotelier are multe feţe, este util să înțelegeți principile de bază. Sunteți gata pentru strategia de Marketing Hotelier din 2022? Primul pas către orice tip de succes este stabilirea obiectivelor. Obiectivele și strategiile de marketing ar trebui să se adapteze în funcție de tipurile de călători. De exemplu, dacă vizăm calători de afaceri, familiile sau Generația Z, strategiile de marketing pentru fiecare grup este unică. O componentă cheie a strategiei generale de marketing este marketingul conținutului, care include articole de blog, postări de pe rețelele sociale, videoclipuri de pe Youtube, pini Pinterest și multe altele. Folosirea unor strategii de conținut creativ pot transforma prezența online a unităţii de cazare. Înainte să ne configurăm strategiile, facem o cercetarea a concurenţei. Colaborăm cu alte departamente hoteliere și să învățăm despre evenimentele sau obiectivele turistice locale. Ne îmbunătăţim în mod constant abilitățile de marketing, având în vedere că spațiul de marketing evoluează rapid. Un astfel de exemplu de tendințe de marketing în timp util este (rezervarea) Booking Direct, care ajută vizitatorul să facă rezervări direct la hotel sau pensiune. Încercăm să ii determinam pe potențialii cazaţi să facă cât mai multe click-uri pe site-ul hotelier. Analizăm concurenţii prin analiza SWOT. Cu atât de multe moduri de a face marketing, este imposibil să devii un expert, in timp ce îţi menţii jobul actual! Colaborarea cu o agenția noastră de marketing hotelier poate aduce la masă expertiza de care aveți nevoie.
Mulți clienți potențiali vor găsi site-ul hotelului printr-un motor de căutare precum Google. De aceea este o idee bună să lucrăm continuu la SEO sau la optimizarea motorului de căutare. SEO include nenumărate strategii pentru a se clasa mai bine în rezultatele căutării, pentru a apărea în căutările de cuvinte cheie și pentru a vă asigura că lista de rezultate ale căutării site-ului web este atrăgătoare. O componentă cheie a optimizării SEO implică conținutul și formatarea propriului site web. SEO pe pagină ajută motoarele de căutare să „citească” site-ul dvs. web, astfel încât să știe în ce rezultate de căutare ar trebui să apară. Strategiile SEO pe pagină includ utilizarea de titluri, adăugarea de link-uri și eliminarea erorilor. Unii hotelieri folosesc publicitate cu plată pentru a atrage vizitatorii, dar cu siguranță puteți creșteți traficul site-ului gratuit – dacă apelati la serviciile noastre.
Cum am spus şi mai sus, în calitate de agentie de marketing digital, trebuie să ne asigurăm că hotelul sau pensiunea dumnevoastră apare în înregistrarea Google My Business. Este vital să avem o listă GMB actualizată și verificată, cu informații de contact cu indicaţii de orientare către hotel. De asemenea, ar trebui să încărcăm imagini de înaltă calitate pentru a crește numărul de clicuri și rezervări. Dacă ai o unitate de cazare, ai nevoie de trafic relevant din oraşul sau aria în care îţi desfăşori activitatea, sau chiar şi de vizitatori care caută pensiunea sau hotelul. Agenţia noastră oferă o strategie unică de promovare SEO pe piaţa locală. Pentru poziţionarea în topul rezultatelor locale, sunt obţinute cele mai bune semnale sociale, review-uri şi link-uri relevante afacerii tale pe care Google le ia in considerare. Îţi oferim strategia care îţi oferta o creştere organică unităţii tale de cazare.
Îți vom optimiza viteza website-ului și îl vom face la fel de rapid atât pe Desktop cât și Mobile. Având în vedere că cel puțin 70% dintre clienți caută idei pentru vacanţă şi fac rezervări online, este foarte important să le oferi un website optimizat, un site atracti și ușor de utilizat.
Cu toții vorbim despre experiența oaspeților, dar puțini înțeleg că experiențele oaspeților încep cu mult înainte de check-in. Oaspeții hotelului își pot începe călătoria pe un canal pe care nu îl poți controla. Poate că v-au văzut proprietatea pe Instagramul unui influencer, apoi au căutat pe Google și au aterizat pe un site de rezervari online. Canalele pentru rezervari online cum ar fi Booking.com, Expedia.com. AirBNB.com, HRS.com etc. sunt parte esențială a peisajului de marketing hotelier.
După am creat un site hotelier frumos şi l-am optimizat SEO, ne asigurăm că website-ul convertește vizitatorii in cazaţi, într-un mod eficient. Conversia măsoară rata vizitatorilor site-ului care finalizează procesul de rezervare. Una dintre cele mai bune modalități de a ne îmbunătăți rata de conversie este implementarea un motor de rezervare, ușor de utilizat. Nu este o sarcină ușoară; va trebui să vă gândiți dacă este optimizat pentru dispozitive mobile, compatibil cu PMS și alte sisteme de rezervare în limita bugetului lunar stabilit.
Site-ul hotelului nu este singurul care interacționează cu oaspeții; marketingul prin e-mail poate oferi rezultate fantastice, mai ales printre cei mai fideli oaspeți. Înainte de marketingul prin e-mail, va trebuii să avem un Hotel CRM (gestionarea relațiilor cu clienții) sistem permite stocarea și urmărirea datelor despre oaspeții. Aceste sisteme ne ajută să cunoaștem cine sunt oaspeții și ce contează pentru ei, astfel încât să puteam crea strategii relevante de marketing prin e-mail. Fiecare e-mail pe care îl trimitem conține o actualizare sau o ofertă captivantă și respectăm întotdeauna „Protecţia Datelor". Marketing prin e-mail pentru hoteluri poate suna ca o sarcină descurajantă dacă singurul instrument este Gmail sau Outlook. Pentru mai multe funcții de e-mail, setări și opțiuni de formatare, utilizăm un instrument de marketing prin e-mail precum Mailchimp.
Studiu de Caz - Casa Dives - Varianta Boierescă
Pensiune cu Piscina TransilvaniaDupa aproape un an observăm rezultatele și în continuare oferim mentenanță.
pe an
pe an
grad de ocupare

Rezultate Marketing Hotelier




- Am creat și am optimizat site-ul, iar la finalul procesului de optimizare realizat de agenţia SEO Cherry, site-ul se află pe prima pagină Google.
- Casa Dives a avut 1 milion de afişări anul trecut, anul asta sperăm să trecem de 1,4 milioane.
- Grupul de cuvinte “Casa Dives” are 2.2k accesări şi aproape 9k de căutări Google SEARP pe an (în condiţii de pandemie).
- Am optimizat Content Score, cu toate că nu ne apropiem la un rezultat de peste 90 de procente, am obţinut vizitatori importanţi.
- Site-ul Casa Dives a avut, anul trecut in 2020 o medie de 58k vizitatori, din care 72,1 % provin din optimizarea Google.
- A avut recomandări de pe un numar de 61 de site-uri şi este în continuă creştere.
- Cele mai multe accesări le-am primit de pe pagina “Obiective Turistice Sibiu", peste 200K de afişări şi 15K accesări, numai în 2020.
- Poziţia medie în rezultatele căutării peste 11.5.
- Mulţi proprietari de Hoteluri sau Penisiuni nu pun preţ pe optimizarea SEO Locală, mai sus aveţi un exemplu, în ultimul trimestru am avut aproape 30K de căutări, doar din Google My Business.