Servicii Optimizare SEO
Marketing
Creare Site
Consultanţă Gratuită
WhatsApp 0751882384
L-D 10:00-15:00

Marketing Hotelier şi Creare Site Hotel

Marketing Hotelier

Strategie pas cu pas

SEO Cherry lucrează cu unitati de cazare, utilizând tehnici de marketing încercate și testate pentru a creşte numarul de rezervări și reputaţia online.
  • 2021 este anul relansării este anul de relansare a majorităţii afacerilor horeca. Oferim planuri de marketing personalizate: creare site-uri web, campanii, optimizare sau promovare pe Facebook. Îţi oferim expunere pentru a creşte numărul de rezervări cu cel puţin 33% faţă de ce ai în prezent.
  • Aici intervenim noi, SEO Cherry! Vom folosi cunoștințele noastre în marketing și în domeniul hotelier pentru a-ți crește numărul de rezervări cu cel puțin 33% față de ce ai în prezent.
  • Cele mai bune campanii de marketing hotelier rareori se rezumă la un singur lucru; sunt de obicei o combinație de lucruri - strategie.
  • Atunci când caută cazare, utilizatorii Google includ locația în expresia de căutare. Google va folosi rezultatele Map Pack pentru a oferi cele mai bune hoteluri din zona solicitată. O să ne sigurăm că hotelul apare în înregistrarea Google My Business.
  • Proiectăm, dezvoltăm și executăm strategii de marketing pe mai multe canale. Folosind o combinație de conținut media online și offline, stabilim cele mai bune și mai rentabile modalități de a vă transforma vizitatorii în rezervări.
  • Până la începutul anului 2020, majoritatea hotelurilor și a pensiunilor se bazau foarte mult pe un pilon de rezervări popular și păstrau “o rețetă” liniară pentru a avea oaspeți în locațiile lor.
  • Mediul turismului este flexibil și împreună cu apariția situației nedorite apărute anul trecut, au dus la un impact negativ asupra acestei ramuri. Rezervările au devenit aproape inexistente și comportamentul oamenilor s-a schimbat. 

Cum să faci parte din cei 9%? Te-ai întrebat vreodată cum ar fi pe pagina #1 Google?

Știai că procentajul mediu de trafic generat de site-urile listate pe prima pagină a rezultatelor căutării Google este de 91,5%? Astfel, obiectivul nostru este de a ajunge cu afacerea ta printre cei 9%.
Tool-Uri Premium

Tool-uri Premium utilizate în Optimizarea SEO

Pentru a te propulsa în topul Google si folosim tools-uri premium!

Tool Optimizare SEO – Optimizarea SEO de succes a afacerii presupune utilizarea unor cuvinte cheie specifice, atent selecţionate pentru business-ul tău. Astfel, echipa noastra cercetează în permanenţă noile tendinţe, volumul de căutare al topic-urilor, cât şi poziţia pe care se află site-ul tau pe acele cuvinte si fraze cheie.

Creează o experiență și o poveste pentru cazaţi, iar aceștia o vor spune mai departe

Cum ne vom asigura că 2021 va fi profitabil pentru hotel, penisune, spa, resport sau unitatea ta de cazare?

Studiu de Caz - Casa Dives - Varianta Boierescă

Pensiune cu Piscina Transilvania

Dupa aproape un an observăm rezultatele și în continuare oferim mentenanță.

50000
vizitatori
pe an
1000000
afişări
pe an
88
%
grad de ocupare
Marketing Hotelier

Rezultate Marketing Hotelier

  • Am creat și am optimizat site-ul, iar la finalul procesului de optimizare realizat de agenţia SEO Cherry, site-ul se află pe prima pagină Google.
  • Casa Dives a avut 1 milion de afişări anul trecut, anul asta sperăm să trecem de 1,4 milioane.
  • Grupul de cuvinte Casa Dives are 2.2k accesări şi aproape 9k de căutări Google SEARP pe an (în condiţii de pandemie).
  • Am optimizat Content Score, cu toate că nu ne apropiem la un rezultat de peste 90 de procente, am obţinut vizitatori importanţi.
  • Site-ul Casa Dives a avut, anul trecut in 2020 o medie de 58k vizitatori, din care 72,1 % provin din optimizarea Google.
  • A avut recomandări de pe un numar de 61 de site-uri şi este în continuă creştere.
  • Cele mai multe accesări le-am primit de pe pagina “Obiective Turistice Sibiu", peste 200K de afişări şi 15K accesări, numai în 2020.
  • Poziţia medie în rezultatele căutării peste 11.5.
  • Mulţi proprietari de Hoteluri sau Penisiuni nu pun preţ pe optimizarea SEO Locală, mai sus aveţi un exemplu, în ultimul trimestru am avut aproape 30K de căutări, doar din Google My Business.

Verifică Gradul De Optimizare SEO

Ce se întâmplă dacă îţi spunem că dintr-un eșantion de 1 miliard de pagini, 90,88% din pagini nu primesc trafic organic de la Google? Tu ştii cum performează site-ul tău?

Marketing Hotelier

Un site trebuie să facă două lucruri, să atragă vizitatori şi să-i oblige pe aceştia să ia măsuri. Acesti factori sunt masuraţi prin: trafic şi rata de conversie.
Spațiul virtual este unul dintre cele mai flexibile active de pe piață: odata ajuns vizitatorul la dumnevaoastra pe site. Dacă nu vindeți o camera, un sejur, un pachet de cazare in primele minute de la navigare... ceea ce reprezinta foarte putin timp. Oportunitatea este pierdută. Vizitatorul probabil nu se mai intoarce niciodata.
Altomi Gabriel
Owner/CEO SEO Cherry
Altomi Gabriel

Contactează-ne

Care sunt obiectivele tale de marketing?
Ce obţii?
Un e-mail sau un apel
O estimare pentru proiect
O mini-analiză a site-ului
O prezentare online
Mesaj trimis!