Felicitări! Dacă citești aceste rânduri, înseamnă că afacerile sunt în plină expansiune. Toarnă-ți o băutură și întoarce-te la muncă.
Nu, nu este o greșeală de scriere.
În timp ce planificarea unei petreceri poate fi în ordine, acel semn intermitent „nu mai avem locuri libere” nu este o scuză pentru a îngheța eforturile de marketing.
Dacă dorești să maximizezi succesul, iată 8 strategii de marketing pe care hotelurile cu grad mare de ocupare pot începe să le implementeze începând de astăzi:
2024 Strategii de marketing pentru hoteluri
- 7 greșeli întâlnite în marketingul hotelier
- Ghid SEO 2024: Hoteluri si Pensiuni
- Marketing Hotelier şi Creare Site Hotel
- SEO Shopify: Ghid pentru 2024
1. Construiește relații cu oaspeții tăi actuali
Cel mai important client este oaspetele tău actual. Asta pentru că atunci când creezi o experiență pozitivă și de neuitat pentru oaspeții actuali, există șanse ca aceștia să se transforme în clienți fideli.
Totul începe cu e-mailul de după rezervare și continuă mult după ce oaspeții au părăsit hotelul. Utilizând datele din CRM, ar trebui să poți personaliza și mai mult mesajele și experiența generală a hotelului.
Fie că este vorba despre oaspeți mai tineri care îi poți surprinde cu bunătăți, de a oferi băuturi gratuite la check-in sau pur și simplu de a asculta și de a răspunde la întrebări și nevoi, o primă impresie puternică poate duce la o relație client-afacere care să dureze ani de zile.
2. Stimularea veniturilor prin suplimente și achiziții la fața locului
Obține maximum de la oaspeții care se află deja în evidențe prin CRM.
Acest lucru ar putea fi prin surprize, cum ar fi o sticlă de vin sau un pachet romantic în cameră după check-in, sau bilete la preț redus la atracțiile din apropiere disponibile doar prin intermediul hotelului.
Ai putea obține venituri suplimentare din mese și băuturi oferind un voucher pentru restaurantele din incintă. Sau poți o ferii tarife reduse pentru serviciile cu plată ale hotelului, fie că este vorba de cursuri de yoga, închirierea de șezlonguri pe plajă, masaje de relaxare sau excursii.
Dacă reducerile și voucherele nu reprezintă o opțiune, asigură-te cel puțin că menționezi aceste servicii în campaniile de marketing, astfel încât oaspeții să știe că sunt disponibile. Fie că este vorba de un anunț plătit pe Facebook Ads & Google Ads sau un banner pe pagina hotelului, transmiterea informației va genera o conștientizare a acestor canale de venituri suplimentare.
Dacă ai probleme în a rezerva cele mai scumpe camere, ia în considerare posibilitatea de a vinde mai mult oaspeților potriviți și adaugă un cadou suplimentar pentru a face vânzarea mai atractivă.
3. Optimizează strategia de licitație pentru Google Ads
Te-ai concentrat pe obținerea unui număr cât mai mare de rezervări. Dar o rată de ocupare mai mare poate duce la mai puține încasări, la o sumă încasată mai mică pentru fiecare rezervare.
Trecerea campaniilor Google Ads la o strategie de licitație pentru maximizarea valorii de conversie va avea ca scop obținerea unui venit cât mai mare în limitele bugetului.
În plus, dacă observi că cele mai scumpe camere nu sunt rezervate, ar putea fi momentul să treci la o strategie de licitație Maximize Conversion Value. Acum, anunțurile ar putea fi livrate persoanelor care au mai multe șanse să rezerve cele mai scumpe tipuri de camere.
Poți face cu ușurință această schimbare în setările campaniei Google Ads.
4. Anticipează perioadelor cu un grad de ocupare mai mic
Observi camere libere spre sfârșitul verii? Ai camere disponibile în toamnă sau în primăvară? Sau nu ai rezervări în preajma unui eveniment sau festival care urmează să aibă loc?
Acum este momentul să identifici perioadele în care gradul de ocupare ar putea fi mai scăzut și să faci un efort concertat pentru a umple acele date cu campanii de promovare. Influențează audiențele asemănătoare sau vizitatorii site-ului să facă rezervări în aceste perioade prin mesaje publicitare, mesaje pe site-ul web, imagini, articole pe blog și oferte hoteliere axate pe anotimpuri sau sărbători.
Dacă administrezi un hotel de familie și are o mulțime de locuri libere spre sfârșitul verii, ia în considerare o ofertă specială de sfârșit de vară sau o ofertă de începerea scolii pentru familiile din localitățile limitrofe.
Sau, dacă urmează să aibă loc o conferință de afaceri în apropierea hotelului tău, scalează marketingul pentru a promova facilități pentru călătorii de afaceri, cum ar fi spații de lucru dedicate și WiFi gratuit în cameră, împreună cu un voucher pentru mâncare la cafeneaua sau restaurantul din incintă.
5. Obține rezervări pentru viitor
Anunță timpuriu gradul mare de ocupare. Ideea este de a crește gradul de conștientizare generală și cererea pentru rezervare, prezentând hotelul unui public nou.
Folosește cunoștințele despre oaspeții hotelului, cum ar fi locul de unde călătoresc și grupele de vârstă comune, poți să ajungi la aceste grupuri prin Google Ads & Facebook Ads.
Deoarece nu vei căuta neapărat să construiești în mod direct lista de oaspeți cu această strategie, SEO Cherry îți recomandă să analizezi parametrii specifici, cum ar fi datele Google Trends și performanța căutării, care vor indica dacă aceste campanii au avut succes.
SEO 2024: 10 greșeli majore (cum să le evitați).
6. Targetează turiștii care s-au cazat în zona, dar nu au stat la hotelul administrat de tine
Mulțumită Facebook Ads, putem combina necunoașterea unei campanii de conștientizare cu familiaritatea unei campanii de remarketing. În acest caz, este posibil ca oamenii să nu fie familiarizați cu hotelul, dar să cunoască locația acestuia. Iar Facebook Ads face ca această strategie să fie incredibil de ușor de implementat.
Marketing pentru hoteluri
În setările setului de reclame, setați targetarea locației la zona dvs. și ajustați setările de geo-targetare la „Persoane care s-au aflat recent în locația respectivă” și excludeți fanii paginii și foștii oaspeți. Acum îți poți prezenta proprietatea unor fețe proaspete care sunt deja familiarizate cu zona.
De acolo, pe baza creativității pe care o alegi, ai putea retargeta oamenii în funcție de timpul în care au vizionat videoclipul sau dacă au interacționat direct cu anunțurile.
7. Minimizarea disponibilității pentru Booking.com, Travelminit.ro sau Expedia.com
Nu este nevoie să cheltuiești mai mult acolo unde nu este necesar. Reducerea eforturilor pe care le depui acum pe site-urile OTA vă poate ajuta probabil să economisești bani pe viitor.
În schimb, acordă prioritate pentru rezervările directe folosind optimizarea conversiilor de pe site-ul web și participarea la Google Hotel Ads.
Dacă hotelul oferă o garanție a celui mai bun tarif, asigură-te că site-ul web reflectă acest lucru prin anunțuri (…) cele mai mici prețuri, oferte și avantaje exclusive de rezervare doar pe site-ul hotelului.
8. Comercializarea către cei mai profitabili clienți
Indiferent care sunt oaspeții cei mai profitabili, scalează strategia de marketing pentru a concentra eforturile asupra clienților care sunt susceptibili să cheltuiască cel mai mult.
2024 Strategii de marketing pentru hoteluri
Utilizând datele anterioare despre clienți, ar trebui să poți identifica grupul de persoane care cheltuiesc de obicei mai mult. Folosește aceste cunoștințe pentru a construi campanii pe mai multe canale care vizează aceste categorii.
De exemplu, dacă oaspeții cu cea mai mare valoare sunt familiile, ai putea efectua o cercetare de cuvinte cheie în jurul „hoteluri pentru familii” sau „hoteluri pentru copiii”, împreună cu locația. Dacă există un volum de căutări pentru acești termeni, construiește o campanie de căutare plătită în Google Ads pentru a difuza anunțuri pentru cei care caută acești termeni în mod specific.
Afacerile sunt în plină expansiune. De ce SEO Cherry? Contactează-ne astăzi pentru a te asigura că strategiile de marketing pentru hoteluri sunt pregătite pentru a avea succes acum și în viitor.