Aplică aceste practici recomandate atât înainte, cât și după configurarea pixelului Facebook, pentru a te asigura că ai configurat cu succes pixelul și evenimentele.
În timpul configurării pixelului
- Codul de bază pixelului trebuie să fie corect. Dacă ai instalat pixelul folosind cod pe site-ul tău web, asigură-te că tot ceea ce este apare între etichetele <script> și </script> corespunde exact codului de bază al pixelului. Dacă ai instalat pixelul folosind un manager de etichete, s-ar putea să nu vezi codul pe pagina web efectivă, astfel că va trebui să rezolvi problema în managerul de etichete.
- Asigură-te că ai adăugat codul pentru eveniment în locul corect. Iată un exemplu pentru a vedea cum va arăta codul site-ului web după instalarea evenimentului Adăugare în coș:
- Codul original al site-ului web.
- Codul de bază al pixelului.
- Codul evenimentului standard.
- Asigură-te că evenimentele standard sunt ortografiate corect în cod. Evenimentele sunt sensibile la literele mari și mici, prin urmare, dacă adaugi din greșeală fbq(‘track’, ‘viewcontent’); pe una dintre paginile tale web în loc de codul corect al evenimentului standard fbq(‘track’, ‘ViewContent’);, se afișează un eveniment denumit viewcontent ca eveniment personalizat în tabelul de evenimente.
Practici recomandate pentru configurarea pixelului Facebook
- Servicii Optimizare SEO Cherry | Solicita oferta gratuit
- 5 sfaturi SEO esențiale pentru site-urile hoteliere
- Prețul SEO în 2020 – Cât de mult va schimba agențiile SEO?
- Servicii Social Media
- Facebook Remarketing Pentru Mai Multe Conversii
După configurarea pixelului
- Folosește instrumentul Testează evenimentele pentru a verifica dacă ai configurat corect evenimentele standard sau personalizate. Dacă observi vreo activitate neobișnuită, poți să folosești instrumentul Testează evenimentele inclusiv pentru a rezolva erorile legate de evenimente.
- Uită-te în fila Diagnosticare din Events Manager pentru a găsi și a rezolva problemele legate de configurarea evenimentelor. Dacă detectăm vreo problemă, aici vei găsi inclusiv recomandări pentru îmbunătățirea configurării de evenimente.
- Dacă nu poți să accesezi contul de publicitate asociat cu pixelul pe care vrei să-l testezi, descarcă Facebook Pixel Helper. O fereastră pop-up va indica pixelii și evenimentele găsite pe pagină și dacă s-au încărcat corect. Dacă evenimentul PageView (care este inclus automat în codul de bază al pixelului) se încarcă pe fiecare pagină web și fiecare eveniment standard se încarcă corect (numai pe paginile în care le-ai adăugat), înseamnă că poți să începi să folosești pixelul.
- Deschide pagina web pe care ai instalat întregul cod de bază al pixelului, inclusiv evenimentul de vizualizare de pagină. Evenimentul de vizualizare de pagină este inclus automat în codul de bază al pixelului. Dacă pixelul funcționează corect, va transmite evenimentul Vizualizare de pagină înapoi la Facebook. Evenimentul Vizualizare de pagină va apărea pe pagina pixelului din Events Manager. De asemenea, starea pixelului va fi setată la Activ.
Dacă ai configurat corect pixelul, poți să-l folosești pentru publicitate.
Notă: Poți folosi un pixel pe întregul site web, inclusiv în mai multe pagini ale site-ului web. Însă este posibil să trebuiască să folosești doi pixeli pentru un site web. De exemplu, dacă două agenții diferite rulează reclame pentru afacerea ta, este posibil ca ambele să trebuiască să configureze câte un pixel separat pe site-ul web.