Multe hoteluri și unități de cazare presupun automat că prețul este cel mai important factor atunci când vine vorba de alegerea unei vacanțe. Într-un studiu privind comportamentul vizitatorilor unui client din 2024, am avut peste 1000 de rezervari care au fost clasate după șase factori, de la cel mai important, la cel mai puțin important atunci când vine vorba de alegerea și rezervarea unui cazări.
Prețul la Cazare contează cu adevărat?
- Campanii Inteligente și Data Analytics pentru hoteluri
- Ce poți face atunci când nu ai rezervări la hotel?
- Remarketing și Retargeting pentru Hotel
Dar cât de important este de fapt prețul?
După cum se dovedește, prețul este cel mai important factor atunci când alegi un hotel. Acest rezultat a fost validat în continuare atunci când i-am întrebat pe turiști, „când accesați site-ul web al unui hotel, pe care dintre următoarele pagini o vizitați mai întâi?”. Respondenții au indicat că paginile asociate cu tarifele și disponibilitatea au fost primele pagini vizitate, urmate de paginile asociate cu facilități și informații despre cameră.
Cei mai influenți factori pentru alegerea unui hotel au fost următorii:
- Preț
- Locație
- Dimensiunea și aspectul camerei
- Oferte
- Facilități
- Recenzii
Ce înseamnă asta pentru hotel?
Ei bine, desigur, prețul este un factor important de luare a deciziilor și gestionarea adecvată a ratelor este esențială pentru succes. Cu toate acestea, există câțiva alți factori importanți pe care oaspeții îi iau în considerare atunci când aleg un hotel. Factori importanți pentru dezvoltarea marketingului hotelier.
Concentrează-te pe experiență – Prețul fiind un factor de decizie de top, este important ca hotelurierii să se diferențieze în funcție de experiența oaspeților.
Aminteșteți ce înseamnă cu adevărat prețul – Prețul corect pe care trebuie să il practici însemna de fapt două lucruri: un preț mai mare decât concurența sau să rămâi la bugetul hotelierilor din zonă.
Aceasta este doar o mică parte din cercetarea efectuată de SEO Cherry. Am analizat peste 1000 de călători și cum reusesc să devină din vizitatori ai site-ului, oaspeți de hotel.