Promovare Hotel înainte de deschidere! Felicitări pentru noua ta aventură! Deși inevitabil puțin stresantă, deschiderea unui hotel sau pensiune, este, fără îndoială, o sarcină interesantă.
Bineînțeles, ai construit unitatea de cazare în speranța că oamenii vor sta peste noapte în zonă. Va trebui să dispui de un plan de marketing pentru a promova eficient hotelul înainte de deschidere, pentru a genera interes și cerere. Brandul este probabil nou. Așadar, de ce ar trebui să le pese oamenilor de încă un hotel sau o pensiune? Este de datoria ta să îi convingi.
Promovare Hotel înainte de deschidere
- 2025 Strategii de marketing pentru hoteluri
- 7 greșeli întâlnite în marketingul hotelier
- Ghid SEO 2025: Hoteluri si Pensiuni
Înainte de a începe orice tip de campanie de promovare sau de generare de clienți potențiali, asigurați-vă că ați dezvoltat elementele esențiale. Aceasta va include totul, de la logo-ul și schema de culori pentru materialele de marketing până la conceptul de brand și punctele de vânzare. Fără aceasta, nu poți comunica eficient – nu vei avea un mesaj sau o audiență de targetat!
Odată ce ai finalizat brandingul și audiența pentru targetare, poți continua cu promovarea proprietății!
Etapa 1: Promovare Hotel înainte de deschidere
1. Site web pentru hotel
La ce ar fi bun să promovezi noua ta proprietate dacă nu ai unde să trimiți traficul? Dacă nu ai nicio modalitate de a colecta informații despre noua ta audiență?
Crearea unui site web bine gândit este primul pas în promovarea proprietăți. Este posibil să nu ai fiecare detaliu rezolvat cu amenajările camerelor sau cu facilitățile, nu ar fi o problemă, dar de îndată ce ai suficiente informații legate de conceptul hotelului, trebuie neapărat să îți cumperi un domeniu și să configurezi un site web pentru hotel.
Brandul tău hotelier poate evolua, dar consecvența este esențială atunci când utilizezi mai multe canale pentru a genera conștientizare și pentru a genera interes.
Informații cheie de care va avea nevoie site-ul:
- Imagini de calitate înaltă – prezintă locația, conceptul, fotografiile cu stilul de viață și imaginile cu obiectivele turistice din zonă
- Informații generale legate de concept, data deschiderii etc.
- Pagina de contact și informații (cu numărul de telefon, e-mail și adresă)
- Funcționalitate de rezervare directă
Dacă proprietatea are o dată stabilită pentru deschidere, asigură-te că ai o soluție pentru sistemul de rezervări. De asemenea, este benefic să ai o adresă de e-mail, un formular de contact și un număr de telefon ușor disponibile și vizibile pe site, pentru a te asigura că vizitatorii site-ului au mai multe mijloace de a contacta unitatea de cazare.
Conținutul este calea prin care ajungi la utilizatorii tăi, este felul în care te adresezi utiliatorilor și le oferi sprijinul. Atunci când conținutul existent nu este aliniat cu noua strategie, sunt necesare un inventar și o evaluare a acestuia. Noi la SEO Cherry Folosim tool-uri Premium utilizate în Audit SEO Conţinut și oferim Consultanță gratuită daca folosești fomularul de Contact.
Altomi Gabriel – Marketing Hotelier
2. Revendică înregistrări locale pentru noul hotel
Listările locale pot face sau distruge prezența în motorul de căutare! Înregistrările locale nu numai că ocupă o parte semnificativă de spațiu în rezultatele căutării organice pentru căutările legate de marcă, dar, de asemenea, permit hotelului să apară în pachetul de căutare locală pentru interogări relevante de căutare. Singurele informații de care ai nevoie pentru a vă configura înregistrările locale este o adresă fizică, așa că fă acest lucru cât mai curând posibil.
Pentru a începe, revendică înregistrările locale pe Google și Bing:
Revendică Pagina Google Local Business
Revendică pagina Bing Local Business
Procesul este foarte simplu și necesită trimiterea unei cărți poștale la adresa fizică. Vei avea posibilitatea de a specifica facilitățile, de a încărca imagini de la proprietate și de a personaliza alte informații relevante pentru hotelul sau pensiunea ta.
Pe Google, poți activa și mesageria. Călătorii (și potențialii clienți) pot acum să pună cu ușurință întrebări despre noul hotel de pe o platformă tip mesagerie. Este gratuit de utilizat și poate fi util dacă liniile telefonice ale hotelului nu sunt încă instalate pe site.
Revendică înregistrarea de hotel pe Google:
La începutul lunii martie 2021, Google a anunțat adăugarea gratuită de hoteluri la căutarea Google Hotel. Până acum, Google solicita hotelurilor să liciteze pentru pozițiile din pachetul local de listări care sunt afișate în SERP-urile.
În cadrul listelor gratuite de hoteluri pe care Google le oferă acum, hotelurile vor avea un set specific de standarde după care Google va clasifica aceste noi listări organice. Cel mai important factor este acuratețea prețului în feedul de tarife. Dacă nu ai configurat încă acest lucru pentru hotelul, Google are o serie de parteneri care te pot ajuta.
După acuratețea prețului, Google are un set de factori de clasare care vor determina unde va apărea hotelul în aceste listări organice. Ca și în cazul multor algoritmi Google, nu avem o perspectivă clară asupra modului în care acești factori sunt ponderați, așa că recomandăm să-i tratăm cu aceeași importanță:
- Tarif – Este tariful același sau mai mic decât ale site-uri de rezervări?
- Perioada – Cât timp pot rezerva oaspeții? Platforma acceptă în prezent până la 30 de zile pentru durata șederii.
- Experiența – Contul este configurat pentru a trimite utilizatorii către pagina de rezervare? Pagina de destinație trebuie să arate aceeași rată pe care a selectat-o. În primul rând, pagina trebuie să se încarce într-un timp rezonabil.
- Rata de clic – Cât de des fac clic utilizatorii?
Cauți un ghid pas cu pas? Optimizare Google My Business.
3. Social Media pentru noul tău hotel
Canalele de social media sunt un alt domeniu în care proprietatea va trebui, să revendice nume de utilizator relevant pentru brand. Îți recomandăm să configurezi profiluri și să îți revendici numele de utilizator pentru Facebook, Tik Tok și Instagram.
Asiguraă-te că urmezi cele mai bune practici pentru configurarea fiecărui canal de social media, care include:
- Utilizarea unor imagini de înaltă calitate pentru fotografia de profil și fotografia de antet
- Revendicarea unui URL personalizat care este relevant pentru brand și păstrează numele de utilizator pe toate canalele (dacă este posibil)
- Verificarea conturilor pe toate platformele
- Completarea tuturor informațiilor de profil
- Strategia de social media pe termen lung ar trebui să includă un plan bine gândit pentru fiecare canal
Ai nevoie de puțină inspirație? Apelează la Echipa SEO Cherry pentru postările pe Social Media.
În continuare! După ce ai parcurs primii pași din prima etapă în promovarea hotelului înainte de deschidere. În cele ce urmează o să descoperim modalități de a face publicitate noul hotel.
Etapa 2: Promovare Hotel înainte de deschidere
4. Promovează noul hotel prin e-mail marketing
După cum am discutat mai devreme, site-ul web și alte eforturi de marketing ar trebui să fie mașini generatoare de lead-uri. E-mailul este adesea cel mai profitabil canal de marketing pentru hoteluri și pensiuni, dacă este făcut corect.
Câteva lucruri de care trebuie să țineți cont în timp ce vă construiți campaniile de e-mail:
- Asigură-te că obțineți în mod legal toate adresele de e-mail și alte informații despre potențiali clienți
- Folosește un furnizor de e-mail de încredere
- Segmentați listele în mod corespunzător și trimiteți mesaje țintite pentru cea mai bună performanță
- Configurează campanii automate pentru cea mai bună eficiență
Cea mai elementară listă de bază pe care vei dori să o configurați este o listă generală de tip „newsletter” care cuprinde toate contactele. Un buletin informativ prin e-mail este o modalitate excelentă de a păstra legătura cu oaspeții, de a împărtăși actualizări interesante ale proprietății și de a promova promoții.
Vorbind de promoții, poți viza listele specifice în funcție de locul în care ai obținut lead-ul. De exemplu, ai putea derula o campanie de generare de lead-uri pe Facebook legată de o ofertă de sărbători. Apoi, poți crea un e-mail doar pentru lead-urile de pe Facebook, cu o promoție specifică exclusivă pentru acestea.
5. Promovează noul hotel în presa locală
Fie că ești o pensiune cu 10 camere într-un sat din Transilvania sau un hotel cu peste 100 de camere în Mamaia sau pe Valea Prahovei, hotelul trebuie să fie promovat în presa locală.
Primul pas în crearea unei campanii locale pentru hotelul sau pensiune este să identifici ceea ce este unic la proprietate. Desigur, anunțul inițial despre brandul este un punct de plecare semnificativ, dar elaborează cu atenție detaliile despre ofertele unice și crează povești semnificative care să rezoneze cu publicul țintă. Cu ce te diferențiezi față de alte hoteluri? De ce ar trebui ca oamenii să călătorească spre destinația ta?
Pentru a începe, ia în considerare posibilitatea de a avea o pagină web cu progresul construcției. Actualizează fotografiile în mod regulat și partajează conținutul prin intermediul rețelelor sociale. Vei fi surprins de cât de interesați vor fi oamenii de schimbările și dezvoltarea proprietății. Această tehnică este o modalitate excelentă de a împărtăși povestea și progresul din spatele viziunii.
Pe măsură ce construcția hotelului face progrese și data deschiderii se apropie, folosește comunicatele de presă pentru a alerta presa locală cu privire la progresele pe care le faceți. Faptul că îți faci timp să scri și să trimiți comunicatul de presă la agențiile de știri locale îți oferă o oportunitate GRATUITĂ de a-ți pune afacerea în fața unui public local.
Dacă o agenție de știri publică pur și simplu comunicatul de presă pe site-ul lor, este un câștig!
6. Promovează noul hotel cu conținut relevant pe site-ul web
Crearea și distribuirea de conținut de înaltă calitate care oferă valoare , este o strategie pe termen lung. Poate fi nu numai o modalitate eficientă de a genera conștientizare cu privire la noul hotel sau pensiune, ci și de a genera trafic înapoi către site-ul web. Indiferent dacă dorești să faci cunoscută destinația sau hotelul prin intermediul unui blog, articolul final ar trebui să fie bine gândit și ușor de accesat atât pentru cei care caută, cât și pentru motoarele de căutare.
Câteva sfaturi SEO de reținut:
- Structură URL intuitivă
- Titlul articolului concis
- Etichetă de titlu atrăgătoare
- Link-uri interne relevante pe tot parcursul
- Imagini de înaltă calitate cu text alternativ
- Antete descriptive pentru a diviza conținutul
- Îndemnuri relevante la acțiune pe tot parcursul articolului
7. Promovează noul hotel cu ajutorul unor parteneriate locale
Prin viu-grai este, fără îndoială, cea mai veche și mai eficientă formă de publicitate. Dar cum începi? Parteneriatele comunitare pot fi valoroase nu numai pentru a obține recomandări, ci și în alte eforturi de marketing de nișă, cum ar fi construirea de link-uri (pentru optimizarea motoarelor de căutare).
Integrarea bloggerilor sau a influencerilor în planul de marketing este o modalitate creativă de a stabili parteneriate locale și de a ajunge la un public calificat. Sănătatea și starea de bine este un punct de interes pentru proprietate? Colaborează cu un instructor de yoga local pentru un eveniment la proprietate și lucrează cu un influencer pentru a ajunge la urmăritorii săi fideli.
Iată mai multe modalități prin care poți să vă asociați cu comunitatea locală:
- Înscriete în Catalogul Topul Naţional al Firmelor – CCIR. Participă la evenimente de networking și unde întâlnești alți proprietari de afaceri locale.
- Prezintă lucrări de artă locale. Prezentarea artei locale este un câștig/câștig pentru hoteluri.
- Găzduiește evenimente locale. Proprietatea are zonă de luat masa sau de lounge? Hotelul are un spa sau altă ofertă unică? Găzduiește evenimente distractive pentru localnici.
- Conectează-te cu restaurantele din apropiere. Profită de restaurantele locale din jurul noului tău hotel, creând un parteneriat între companii, încurajând în același timp oaspeții să păstreze banii în comunitate, oferind oferte speciale și reduceri.
- Promovează transportul local. Recomandă-le oaspeților să folosească taxiuri locale pentru o noapte distractivă în oraș. Acest lucru le va spune oaspeților că ești preocupat de siguranța lor atât la proprietat, cât și în afara acesteia.
Felicitări! Sunteți pe cale să deveniți un hotelier de succes! În continuare, vom acoperi opțiunile de publicitate plătită pentru noul hotel. Să începem!
Etapa 4: Promovare Hotel înainte de deschidere
8. Promovare Online pentru Hotel
În ciuda unor preocupări legate de licitarea pentru termenii propriului brand, valoarea PPC a brandului a fost dovedită în repetate rânduri. Nu numai că randamentul PPC al mărcii este fantastic (oferind adesea un ROAS de peste 1.000%), licitarea pentru brand este adesea necesară, deoarece OTA-urile și site-urile de metacăutare sunt agresive în acest spațiu .
Deși cifrele reale variază, clicurile pe site-ul oficial sunt mult mai accesibile decât comisionul pe care ai putea ajunge să-l plătești unei OTA sau unei alte terțe părți dacă un utilizator își găsește primul anunțul.
Îți recomandăm întotdeauna să licitezi pentru marca ta nu numai pentru protecția mărcii, ci și pentru cea mai mare rentabilitate.
Tintirea cuvintelor cheie care nu sunt legate de brand ar putea fi, de asemenea, o opțiune pentru a fi creativ cu poziționarea ta, deși randamentul investiției nu va fi nici pe departe la fel de profitabil, deoarece obiectivul principal va fi acela de a genera conștientizare și de a genera trafic.
Ești interesat să începi cu pay-per-click? Evident, vei avea nevoie de un site web pentru a genera trafic. În mod ideal, site-ul web va avea o funcționalitate de rezervare directă, deși un formular de înscriere prin e-mail va fi mult mai important.
Asigură-te că implementezi urmărirea conversiilor, astfel încât să poți monitoriza cu exactitate performanța.
Află mai multe despre Google AdWords
Facebook Ads pentru Hotel
Social media poate fi, de asemenea, un loc minunat pentru a crea un buzz pentru hotel sau pensiune și pentru a genera lead-uri. Pentru a începe, asigură-te că site-ul are instalat corect pixelul Facebook. Acest lucru vă va permite să ajungeți la audiențe unice și să le invităm să „aprecieze” pagina sau să viziteze site-ul. În mod similar, putem crea diferite formate de anunțuri pe rețelele de socializare pentru a atinge diferite obiective atunci când ne adresăm diferitelor etape ale pâlniei de vânzare.
Nu ești sigur de unde să începi? Consultă ghidul nostru gratuit, Facebook remarketing pentru mai multe conersii.
Google Hotel Ads
După cum am menționat mai devreme, Google oferă, de asemenea, o opțiune plătită pentru a prezenta hotelul în pachetul local de liste de hoteluri care apar în SERP. Îți vei conecta contul GHA pentru a prezenta tarifele directe în cadrul platformei Google.
Această formă de publicitate PPC poate fi configurată sub formă de comision sau de cost pe clic. Anunțurile Google Hotel Ads oferă hotelului sau pensiunii posibilitatea de a fi plasat în fața potențialilor oaspeți atunci când caută cazare în zonă.
9. Profită de plasamentele sponsorizate și de OTA-uri pentru a promova noul hotel
În întreaga industrie hotelieră, vei auzi informații contradictorii cu privire la utilizarea agențiilor de turism online, sau OTA-uri. La SEO Cherry, noi credem că utilizarea OTA-urilor este necesară, dar numai ca parte a eforturilor dumneavoastră generale de marketing.
Altomi Gabriel – Marketing Hotelier
În perioada de început, utilizarea OTA-urilor poate fi necesară pentru a genera rezervări, deoarece turiștii care ajung în zonă nu ar ști altfel despre hotelul dumneavoastră. Ca regulă generală, dependența dumneavoastră de OTA-uri ar trebui să fie întotdeauna în scădere.
Iată o modalitate de început pentru a profita de OTA-uri.
Plasamente sponsorizate pe TripAdvisor
O altă platformă de publicitate plătită care poate fi utilizată este TripAdvisor’s Sponsored Placements. Plasamentele sponsorizate te ajută să promovezi noul hotel la un public mai larg, conducând în același timp la mai multe rezervări directe. Hotelul va fi plasat în fața călătorilor gata de rezervare care caută cele mai bune locuri de cazare din zonă.
TripAdvisor are o serie de alte oportunități de publicitate plătită, dar îți recomandăm să profiți de Plasamentele sponsorizate la început și să iei în considerare celelalte opțiuni ale acestora după ce hotelul se va deschide.
Cele mai bune practici de reținut pentru hoteluri
- Actualizează în mod regulat caracteristicile și setările hotelului
- Utilizează imagini de înaltă calitate
- Răspunde la recenziile pozitive și negative
- Include detalii despre motivul pentru care hotelul sau pensiunea este unică
10. Urmărește totul atunci când îți promovezi noul hotel
Fiecare campanie de marketing pe care o desfășori ar trebui să fie monitorizată – e-mail, click-uri pe link, afisări, social media etc. Îți recomandăm să începi cu Google Analytics. Este gratuit și relativ ușor de implementat. Nu numai că urmărirea tuturor elementelor de la început va permite să vezi rapid ce funcționează și ce nu, dar va oferi, de asemenea, date istorice pe care să le analizezi în următoarele luni.
Iată câteva resurse pentru a vă ajuta să începeți cu Google Analytics
Iată-l: 10 modalități de a promova hotelul sau pensiune înainte de deschidere
Cum să faci parte din cei 9%? Te-ai întrebat vreodată cum ar fi pe pagina #1 Google? Știai că procentajul mediu de trafic generat de site-urile listate pe prima pagină a rezultatelor căutării Google este de 91,5%? Astfel, obiectivul nostru este de a ajunge cu afacerea ta printre cei 9%. Consultanţă gratuită
Altomi Gabriel – Marketing Hotelier