Remarketing și Retargeting pentru Hotel. Este probabil ca fiecare proprietar de hotel să fi auzit de termenii remarketing și retargeting. Dacă știu sau nu ce înseamnă, este o altă poveste. În acest articol vom acoperi ce înseamnă remarketing și retargeting pentru hotel, cum funcționează și de ce hotelurile și pensiunile ar trebui să folosească aceste tactici în campaniile PPC pentru a crește gradul de ocupare.
Remarketing și Retargeting pentru Hotel
- Promovare Hotel înainte de deschidere
- 7 greșeli întâlnite în marketingul hotelier
- Marketing Hotelier şi Creare Site Hotel
Remarketing vs. Retargeting
Aici, la SEO Cherry, tindem să folosim acești termeni în mod interschimbabil, dar alții consideră că există o diferență între cele două campanii. Cei care consideră că există o diferență tind să spună că retargetingul se concentrează pe plasarea de cookie-uri pentru vizitatorii site-ului care urmăresc acei utilizatori pe alte site-uri de pe web. Remarketingul se concentrează pe e-mailurile abandonate, e-mailurile de vânzare etc. Aceste două lucruri împărtășesc în esență aceeași idee de urmărire a unui client care nu a finalizat acțiunea dorită, așa că ne simțim bine să le folosim în mod interschimbabil. În scopul acestui articol, ne vom referi la ele ca remarketing.
Există trei moduri în care poți ajunge la oameni prin remarketing. Cel mai comun mod este de a plasa un cookie pentru vizitatorii site-ului web. O altă modalitate este de a viza utilizatorii care nu au vizitat site-ul, dar care au asemănări cu persoanele care au vizitat site-ul. Ultima modalitate este utilizarea informațiilor despre clienți pentru a crea liste de corespondență pentru remarketing. În primul rând, vom aborda remarketingul hotelier bazat pe vizitarea site-ului web.
Remarketing bazat pe vizitarea site-ului web
Publicul țintă și segmentarea pieței
Google Ads oferă un cod de remarketing pe care îl poți adăuga pe fiecare pagină a site-ului. Pe măsură ce utilizatorii vizitează paginile care conțin acel cod de remarketing, aceștia vor fi identificați prin cookie-uri și adăugați la lista de remarketing. Odată ce un utilizator este adăugat la lista de remarketing, acesta poate fi servit cu anunțuri pe alte site-uri sau aplicații web.
Ceea ce este grozav la remarketingul bazat pe vizite este că pot fi create mai multe liste de remarketing.
Strategie pentru succes: Adugă un cod de remarketing la o anumită pagină de pe site-ul web. Dacă un utilizator vizitează acea pagină, acesta va fi targetat. Poți apoi să difuzezi anunțuri pe Google Display Network care se concentrează în principal pe acel tip de pagină, utilizatorilor care tocmai au vizualizat pagina.
Strategie de succes: Fă remarketing către utilizatorii care au vizitat o pagină de pe site-ul hotelului despre un eveniment care are loc în apropiere. Ai putea crea o listă de utilizatori care au vizitat acea pagină și ai putea construi o campanie în jurul unor cuvinte-cheie legate de acel eveniment și să utilizezi un text publicitar precum „Camere încă disponibile pentru (x eveniment)” pentru a-i convinge pe utilizatori să facă rezervări. Acești utilizatori stabilesc o notorietate a mărcii și este mai probabil să revină pe site și să rezerve direct.
Sfatul unui expert: De asemenea, poți seta reguli pentru a limita impresiile nedorite. Să spunem că un utilizator a vizitat site-ul web și apoi a finalizat o rezervare. Nu ai dori să difuzezi reclame către acea persoană, nu-i așa? Poți crea reguli care să grupeze utilizatorii care au vizitat pagina de confirmare a rezervării. În acest caz, ai folosi această listă de remarketing pentru a exclude acești utilizatori din campaniile PPC.
Cu toate acestea, odată cu anunțul Google conform căruia suportul pentru cookie-urile va fi eliminat treptat până la sfârșitul anului 2023, comercianții din domeniul hotelier vor trebui în cele din urmă să se concentreze pe strategii unice de remarketing pentru a găsi succesul, cum ar fi următoarea noastră strategie de remarketing pentru hoteluri.
Remarketing bazat pe interese
Remarketingul bazat pe interese vizează utilizatorii care au asemănări cu vizitatorii tipici ai site-ului. Acest tip de remarketing ar putea deveni o piesă crucială într-o lume fără cookie-uri, și ne-ar putea face să reevaluăm ceea ce este considerat „remarketing”. Google a anunțat chiar și noul Topics API ca o modalitate de a înlocui cookie-urile.
Deocamdată, există setări în cadrul Google Ads care permit să difuzezi anunțuri de afișare către utilizatorii care au efectuat anumite interogări de căutare, au interese similare sau au vizitat un site care are o audiență similară. Deși este posibil ca acești utilizatori să nu fi văzut site-ul anterior, motoarele de căutare au stabilit că interesele și acțiunile lor se suprapun cu cele ale vizitatorilor site-ului.
Strategie pentru succes: În Google Ads, poți crea cu ușurință propriul segment personalizat de utilizatori care au căutat hoteluri în zona. Cu o campanie de afișare, Google va utiliza aceste informații pentru a viza în mod specific acele persoane și pentru a le difuza anunțuri pe site-urile și aplicațiile participante.
Remarketing bazat pe liste de clienți
Împreună cu remarketingul bazat pe interese, dacă colectăm informațiile de contact ale oaspeților (ceea ce ar trebui să faci!), poți utiliza aceste informații pentru a crea liste a clienților în Google Ads. Google va potrivi adresele de e-mail și le va difuza anunțuri în campania PPC.
Strategie pentru succes: Încarcă o listă de oaspeți și livrează anunțuri. Textul anunțului poate fi folosit pentru a-i convinge să se cazeze din nou, amintindu-le de timpul petrecut la hotel.
Liste de remarketing pentru anunțuri de căutare
În timp ce remarketing-ul la care ne-am referit mai sus s-a concentrat pe publicitatea de afișare, există o altă formă de remarketing care se concentrează pe publicitatea de căutare: Listele de remarketing pentru anunțuri de căutare (RLSA). Ideea este aceeași: o persoană vizitează site-ul web, primește un cookie și devine parte din lista de remarketing.
Strategie pentru succes: În faza inițială de cercetare, un utilizator vizitează site-ul și se familiarizează cu hotelul, dar nu face imediat o rezervare. Atunci când se întoarce la Google și face o altă căutare amplă, dorești ca acesta să vadă anunțul, să viziteze din nou site-ul și, în cele din urmă, să facă o rezervare. În cazul campaniilor RLSA, ar trebui să cheltui bani pentru cuvinte cheie precum „cazare hotel (x stațiune)” pentru utilizatorii care sunt deja familiarizați cu hotelul.
Importanța plafonării frecvenței
Plafonarea frecvenței ajută la menținerea acelui echilibru critic între a rămâne în top of mind și a vă enerva potențialul client. Dacă nu stabilim un plafon, riscăm să speriem clienții sau să îi enervăm suficient de tare încât să nu ne placă.
Alte forme de remarketing pentru hoteluri
Facebook Ads oferă, de asemenea, o funcționalitate de remarketing similară cu cea a Google Ads. Cu toate acestea, Facebook Ads se laudă cu destul de multe opțiuni suplimentare pentru remarketing datorită suitei de produse și a diferitelor segmentări pentru colectarea de date first-party.
Strategii pentru succes: Crează segmente de remarketing care să grupeze cei mai implicați urmăritori ai paginii de Facebook sau să grupeze utilizatorii care au vizionat un videoclip pe pagina de Facebook pentru o perioadă de timp dorită. De la actualizarea Facebook iOS 14.5, aceste audiențe first-party sunt esențiale pentru hoteluri sau pensiuni.
De ce să folosim Remarketing pentru hoteluri?
Principalul motiv pentru remarketing, în special pentru remarketingul anunțurilor de afișare, este conștientizarea mărcii. Remarketingul permite să rămânem în top-of-mind, reamintindu-le vizitatorilor anteriori ai site-ului despre hotelul în timp ce aceștia navighează pe alte site-uri de pe internet. Acest lucru poate fi deosebit de util atunci când vizitatorii anteriori se întorc la motoarele de căutare pentru a face rezervări.
Sfatul experților: Măsoară succesul campaniilor de remarketing.
Reține că, pe măsură ce se apropie eliminarea treptată a cookie-urilor de la Google, este posibil ca agențiile de marketing hotelier să fie nevoite să regândească modul în care definesc remarketingul și să identifice noi modalități de a ajunge la turiști.
Dacă ai nevoie de ajutor în implementarea următoarei campanii de remarketing pentru hotel, contactează experții în marketing hotelier de la SEO Cherry pentru a începe.