Cu 2025 care se apropie rapid, tendințele de marketing prin e-mail sunt tot mai mari. Ca parte esențială a marketingului digital pentru hoteluri, marketingul prin e-mail are puterea de a lega relațiile cu clienții sau de genera noi rezervari.
Pentru a concura pe acest canal competitiv în continuă schimbare, va trebui nu numai să stpânești elementele de bază, ci și să păstrezi legătura cu tendințele din industrie, cu noile tehnologii și, ei bine, cu toți ceilalți.
Vezi ce tendințe de marketing din 2025 sunt la orizont, care te vor ajuta la îmbunătățirea performanței și a numărului de rezervări.
Tendințe de marketing prin e-mail
- Remarketing și Retargeting pentru Hotel
- 2025 Strategii de marketing pentru hoteluri
- 7 greșeli întâlnite în marketingul hotelier
1. Concentrează mai mult conținutul pe Email-uri și mesaje
Având în vedere că aproape 90% dintre companii comunică cu clienții prin e-mail, cele mai importante tendințe de marketing hotelier în 2025 se referă la livrarea de conținut care iese în evidență în rândul clienților.
Funcționalitatea software îmbunătățită permite agenților de marketing hotelier să încorporeze o varietate de elemente pentru a crea experiențe de conținut mai convingătoare. Experimentează diferite tactici și folosește teste A/B pentru a găsi conținutul care rezonează cel mai mult cu publicul țintă.
Povestea
Povestea este o tendință de marketing pentru 2025. Această abordare nouă le prezintă clienților o persoană (un erou sau un personaj), o problemă și o soluție spusă printr-o narațiune de impact. Indiferent dacă este vorba de un e-mail unic, de lungă durată, sau de o serie de campanii, rezultatul acestei tactici este un public mai implicat.
Conținut generat de utilizatori
Când trebuie să umplii o lipsă de conținut sau cauți ceva nou pentru a reîmprospăta marketingul prin e-mail, apelează la conținutul generat de utilizatori.
Cu această abordare poți reutiliza fotografiile clienților, recomandările sau recenziile (recenzii de pe Google/Facebook, sau TripAdvisor), doar cu permisiunea acestora. Mesajele rezonează adesea cu oaspeții datorită autenticității și vocii pe care le oferă.
Conținut interactiv de e-mail
O tendință pentru 2025 este încorporarea conținutului interactiv în mesaje, unde abonații sunt încurajați să se implice cu elemente de text sau imagine direct în e-mail.
Exemplele de conținut interactiv pentru un hotel ar putea include un carusel de imagini care arată o destinație de stațiune, un videoclip despre un nou serviciu, sau un formular prin care oaspeții își evaluează cazare.
2. Personalizează e-mail-urile cu segmente de public
Personalizarea e-mailurilor nu este nouă, dar se așteaptă că această tendință de marketing va fi o strategie dominantă în 2025. Trecerea către trimiterea de e-mailuri personalizate este rezultatul instrumentelor îmbunătățite și al rezultatelor pozitive din satisfacție a turiștilor.
Softurile de e-mail ajută acum agenții de marketing hotelier să îmbine datele cu o listă de abonați pentru a primi mesaje cheie în fața publicului potrivit la momentul potrivit. Iată câteva modalități de a implica abonații având în vedere marketingul 1 la 1:
- Segmente: crează grupuri flexibile de public și vizează conținut relevant pe baza interacțiunii cu site-ul web sau a datelor demografice.
- E-mailuri automate: acestea folosesc un flux de lucru automat pentru a trimite mesaje clienților pe parcursul călătoriei lor, de la sosire până la post-ședere.
- Optimizarea timpului de trimitere: deși poți folosi datele pentru a programa distribuția de e-mail atunci când abonații sunt cei mai receptivi, multe CRM-uri utilizează acum optimizarea bazată pe inteligență artificială pentru elemente precum timpul de trimitere.
3. Optimizează mail-uri pentru mobile
Optimizarea pentru dispozitivele mobile este o tendință asupra căreia toți specialiștii în marketing ar trebui să se concentreze în 2025. Majoritatea, 75% dintre utilizatorii de smartphone-uri – își verifică corespondența de pe dispozitivele mobile. Utilizarea șabloanelor receptive vă asigură că mesajele sunt randate corect și se ajustează pentru a se potrivi oricărei dimensiuni sau orientare a ecranului. Urmărește sfaturile de mai jos pentru a te asigura că elementele de e-mail sunt gata pentru orice dispozitiv:
- Păstrează subiectul în maximum 30 de caractere, astfel încât să fie afișat în întregime pe un ecran mic.
- Profită de textul dinaintea antetului pentru a atrage abonații să deschidă e-mailul.
- Include spațiu între link-uri și butoane pentru clicuri mai ușor de gestionat.
- Utilizează butoanele pentru toate link-urile.
4. Monitorizează performanța
O tendință continuă pentru marketingul hotelier este luarea deciziilor Data Analytics, dar o schimbare care va avea loc în 2025 va schimba modul în care companiile urmăresc statisticile individuale. Cele mai recente setări de confidențialitate ale Apple vor crește aparent nesiguranța datelor, făcând această măsurătoare neconformă cu realitatea.
Ce înseamnă asta pentru monitorizarea performanței e-mail-urilor? Trebuie să punem accent pe alte valori.
Pentru a combate orice problemă de Data Analytics, utilizați un instrument cuprinzător pentru a raporta cu exactitate campaniile individuale și performanța generală. Aceasta include măsurarea prin clicuri și rate de clic, monitorizarea listei cu abonații și ratele de respingere.
Întrebări frecvente Tendințe de marketing prin e-mail
Mai este eficient marketingul prin e-mail?
Da, e-mailul este încă un canal de marketing de top pentru hotelieri. Este o modalitate eficientă din punct de vedere al costurilor folosind mesaje pentru a crește gradul de cunoaștere și pentru a genera venituri. Se așteaptă ca utilizatorii de e-mail să depășească 4 miliarde în 2025, așa că marketingul către acest public în creștere va rămâne o tactică esențială.
Care sunt cele mai bune instrumente de email marketing?
Instrumentele de e-mail care creează audiențe și trimit campanii automate se află în fruntea listei de elemente obligatorii pentru marketeting hotelier în 2025. Hotelurile ar trebui să înceapă cu un CRM de încredere care poate gestiona interacțiunile cu clienții și poate îmbunătăți eficacitatea campaniilor prin mesaje personalizate și lead-uri în timp util.
Ești gata să vezi rezultate pozitive din e-mail marketing pentru hotel? Contactează-ne pentru o evaluare gratuită.