Servicii Optimizare SEO
Marketing
Creare Site
Consultanţă Gratuită
WhatsApp 0751882384
L-D 10:00-15:00

Ghid SEO 2021: Hoteluri si Pensiuni

Seo Pentru Hoteluri

├Än aceast─â epoc─â digital─â, a avea un site web este o necesitate pentru orice afacere, ├«n special pentru hoteluri. Turi┼čtii pot face rezerv─âri de pe site-ul t─âu web? Dac─â dore┼čti s─â ai rezerv─âri, f─âr─â comisioane de sute de milioane pe anÔÇŽ ai nevoie de vizitatori din motoarele de c─âutare.

Ghid SEO 2021

Acum întrebarea este: Cum aduci vizitatorii din motoarele de căutare pe site-ul tău?

Raspuns: Prin clasarea cât mai sus în rezultatele motoarelor de căutare

Pentru a face acest lucru, trebuie să optimizezi site-ul hotelului în motoarelor de căutare (SEO).

Ce este SEO pentru hoteluri?

Optimizarea ├«n motoarele de c─âutare a hotelului (SEO) este procesul de optimizare a site-ului web al unui hotel pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi clasamentul s─âu ├«n motoare de c─âutare (cum ar fi Google, Yahoo ╚Öi Bing) sau pe pagini de rezultate (SERP). Te ajut─â s─â conduci trafic ╚Öi vizitatorii pe site-ul hotelului.

├Än plus, consolideaz─â prezen╚Ťa online a site-ului ╚Öi ├«┼úi ofer─â mai multe rezerv─âri f─âr─â niciun comision pe site-ul hotelului. Prin urmare, SEO a devenit o parte inseparabil─â a marketingului digital hotelier.

├Än industria hotelier─â, concuren╚Ťa este mare, SEO este una dintre modalit─â╚Ťile sigure de a face un pas ├«n fa┼úa concuren╚Ťilor. 

Din experien╚Ťa ╚Öi cuno╚Ötin╚Ťele noastre dea lungul timpului, am scris 13 pa╚Öi simpli pentru a ├«ncepe SEO pentru hoteluri.

1. Defini╚Ťi-v─â publicul ╚Ťint─â

Acesta este pasul zero pentru realizarea SEO hotelier. Trebuie mai ├«nt├ói s─â defini╚Ťi publicul ╚Ťint─â, cine sunt, ce le place ╚Öi tipurile lor de rezerv─âri.

Permite-mi să îţi explic prin câteva exemple:

Tip de cazare Cel mai probabil publicul ╚Ťint─â
HotelC─âl─âtori de aventur─â
ResortC─âl─âtori de agrement
PensiuneC─âl─âtori de relaxare
ApartamentC─âl─âtori de afaceri
HostelC─âl─âtori de buget

Aten┼úie: Acest exemplu se bazeaz─â pe observa╚Ťia ╚Öi presupunerea noastr─â. 
Cu toate acestea, publicul ╚Ťint─â poate s─â fie diferit, ├«n func╚Ťie de tipul de cazare.

Dup─â ce ai identificat audien╚Ťa, trebuie s─â te g├ónde┼čti la ce op┼úiuni de cazare se gande┼čte turistul ideal.

De exemplu:
Dac─â hotelul se afl─â intr-o sta╚Ťiune, turistul ideal ar putea c─âuta termenii precum

  • Pensiune Poiana Bra┼čov / Hoteluri Mamaia
  • Cel mai bun hotel din Vatra Dornei / Top resort din Delta Dun─ârii etcÔÇŽ

Acestea se numesc cuvinte cheie. 

2. ├Äncepe╚Ťi cercetarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie sunt una dintre componentele cruciale ale SEO. Sunt cuvintele ╚Öi expresiile pe care turi┼čtii le folosesc de fapt pentru a g─âsi hoteluri, resorturi sau pensiuni.

Dup─â cum am spus, enumera╚Ťi to╚Ťi termenii de c─âutare posibili pe care turistul le va introduce ├«n bara de c─âutare. Unele dintre ele pot fi:

  • Hoteluri ├«n Mamaia, Constan┼úa
  • Hoteluri ieftine ├«n Bra┼čov
  • Cele mai bune hoteluri din Maramure┼č
  • Pensiun pe Transalpina
  • Cazare ├«n Transilvania

Exist─â multe instrumente de cercetare a cuvintelor cheie disponibile precum Google Keyword Planner ╚Öi Ubersuggest . Aceste instrumente sunt u╚Öor de rulat. Tot ce trebuie s─â faci este s─â c─âuta╚Ťi tast├ónd un cuv├ónt cheie (sau o list─â de cuvinte cheie). 

Ia în considerare volumul de căutare

Volumul c─âut─ârii este cantitatea de c─âut─âri pentru un anumit cuv├ónt cheie. Cuvinte cheie care au mai mult volum de c─âutare ╚Öi o valoare CPC mai mare. Acestea sunt cuvintele cheie ideale pentru hotelul t─âu.

Cum po╚Ťi g─âsi cuvinte cheie pe Google?

Un alt mod de a g─âsi cuvinte cheie ├«nrudite pentru publicul vizat este din motorul de c─âutare ├«n sine. C├ónd ├«ncepe╚Ťi s─â tasta╚Ťi, Google ├«┼úi va sugera c├ó╚Ťiva termeni ├«n bara de c─âutare.

Ghid Seo 2021

De asemenea, po┼úi enumera cuvinte cheie utilizate de concuren╚Ťi.

Prin afisarea sursei paginii, de exemplu cu Google Chrome Ctrl+U, poţi să vizualizezi codul sursă al paginii si implicit titlu (caută eticheta ), cuvintele cheie (caută eticheta

Ghid Seo 2021

3. Modifică titlul paginii (meta-titlu), meta descriere și URL

Titlul paginii web, meta-descrierea ╚Öi adresa URL joac─â un rol important ├«n SEO-ul site-ului web al hotelului. Mai mult, ├«n paginile cu rezultatele motorului de c─âutare, aceste 3 elemente ale site-ului vor fi afi╚Öate.

Deci, pentru a face site-ul SEO prietenos, trebuie s─â le optimizezi.

4. Optimizeaz─â con╚Ťinutul site-ului

S─â ├«ncepem cu con╚Ťinutul paginii de pornire. ├Än primul r├ónd, vreau s─â ad─âuga╚Ťi cuv├óntul cheie vizat ├«n eticheta h1.

Apoi, ad─âug─â acela╚Öi cuv├ónt cheie vizat ├«n primul paragraf al paginii dvs. ├«n primele 100 de cuvinte. De asemenea, ┼úi-a╚Ö sugera s─â scri cel pu╚Ťin 800 p├ón─â la 1000 de cuvinte pe pagina ta de pornire care s─â includ─â cuvintele cheie ╚Öi sinonimele acestora.

C├ónd ai mai mult con╚Ťinut, exist─â ╚Öanse mari de clasare mai bun─â pe motoarele de c─âutare. Deoarece, cu un astfel de con╚Ťinut, c─âut─âtorii vor primi toate informa╚Ťiile necesare.

Po╚Ťi dezvolta con╚Ťinut sub form─â de bloguri, articole ╚Öi buletine informative care atrage publicul ┼úint─â.

Pute╚Ťi viza un num─âr semnificativ de cuvinte cheie cu con╚Ťinutul. De exemplu, dac─â dore┼čti s─â ob╚Ťi un nivel ├«nalt pentru un cuv├ónt cheie precum ÔÇô cel mai bun hotel boutique din Bra┼čovPo╚Ťi scrie o postare pe blog ÔÇô 10 lucruri de f─âcut ├«n Bra┼čov sau 10 caz─âri unice ├«n Bra┼čov ╚Öi po╚Ťi include aceast─â fraz─â.

Site-ului hotel este incomplet f─âr─â con╚Ťinut unic. Ar trebui s─â depune╚Ťi eforturi pentru a produce con╚Ťinut pe care publicul dore╚Öte s─â ├«l exploreze ├«nainte de a-┼úi rezerva camera.

5. Ad─âug─â text alt la imagini

Image alt text este un text alternativ care apare, dac─â nu poate fi afi╚Öat─â o imagine. Iat─â de ce este important s─â scri un alt text relevant pentru fiecare imagine:

  • Motoarele de c─âutare nu ├«n╚Ťeleg imagini. Ad─âugarea unui text alt la imagini va oferi un context motoarelor de c─âutare, astfel ├«nc├ót acestea s─â ├«┼úi pot─â indexa imaginile ├«n consecin╚Ť─â.
  • Alt text ajut─â instrumentele de citire a ecranului pentru a descrie imagini pentru cititorii cu deficien╚Ťe de vedere.
  • Exist─â motorul de c─âutare de imagini, care are cea mai mare importan╚Ť─â ├«n SEO hotel. 

Cum s─â scrii alt text prietenos SEO?

  • Descrie╚Ťi imaginea sau un subiect specific.
  • Include╚Ťi cuvintele cheie.
  • Lungimea textului alt trebuie s─â fie mai mic─â de 125 de caractere.
  • Nu ├«ncepe textul alternativ cu ÔÇ×imagine dinÔÇŽÔÇŁ sau ÔÇ×Imagine dinÔÇŽÔÇŁ.

6. Aranjeaz─â rubrici ╚Öi subpozi╚Ťii

Titlurile ajut─â utilizatorii ╚Öi motoarele de c─âutare s─â citeasc─â ╚Öi s─â ├«n╚Ťeleag─â con╚Ťinutul text al site-ului dvs. web. Ei definesc ce p─âr╚Ťi ale con╚Ťinutului dvs. sunt importante ╚Öi arat─â modul ├«n care acestea sunt interconectate.

Con╚Ťinutul structurat este u╚Öor de citit de c─âtre utilizatori, ceea ce este mai bun pentru SEO-ul hotelului t─âu. ├Än plus, rubricile v─â ofer─â o mare ╚Öans─â de a utiliza cuv├óntul cheie focus.

Cum de a g─âsi etichete de titlu?

Etichetele H sunt utilizate pentru a defini titlurile ╚Öi subpozi╚Ťiile. Diferitele etichete sunt H1, H2, H3, H4, H5 ╚Öi H6.

Pasul 1: Ap─âs─â tasta F12 sau Ctrl + U pentru a deschide codul surs─â al site-ului web sau f─â clic dreapta pe pagina web ╚Öi selecteaz─â ÔÇ×View SourceÔÇŁ sau ÔÇ×Inspect ElementÔÇŁ.

Pasul 2 : Caut─â H1, H2, etc. Acestea trebuie s─â fie con╚Ťinute ├«n paranteze de acest fel.

Pensiune în Moldova

Pasul 3 : Include cuv├óntul cheie ├«n eticheta H1 .

Pasul 4 : Men╚Ťine ierarhia corect─â.

Exemplu:

  • Bine a╚Ťi venit la Casa Dives ÔÇô Transylvania, Transalpina (H1)
  • Serviciile noastre (H2),
  • Camere (H2)

7. Optimizează viteza de încărcare a site-ului web

Un alt factor care are o mare importan╚Ť─â este viteza de ├«nc─ârcare a site-ului web. 

╚śtiu c─â este un pic tehnic, dar acest lucru va fi de folos pentru a ├«n╚Ťelege ce ar trebui s─â ├«ntreba╚Ťi dezvoltatorul site-ului.

Iat─â cum po╚Ťi verifica viteza site-ului.

  1. Accesa╚Ťi Google Speed ÔÇőÔÇőSpeed ÔÇőÔÇőInsight .
  2. Introduce╚Ťi adresa URL a site-ului ╚Öi atinge╚Ťi analiza.
Ghid Seo 2021

├Ä┼úi va ar─âta scorul site-ului pentru mobil ╚Öi desktop. ├Än plus, va eviden╚Ťia zonele cu probleme ale site-ului web. Mai mult dec├ót at├ót, te va ghida asupra modului ├«n care po┼úi rezolva problemele.

Ce po╚Ťi face pentru a reduce timpul de ├«nc─ârcare a site-ului web?

  • Utilizeaz─â plugin-uri de memorie cache (doar WordPress).
  • Prefer─â construirea site-ului web cu imagini u╚Öoare.
  • Po╚Ťi utiliza unele dintre plugin-urile disponibile pentru a reduce timpul de ├«nc─ârcare.
  • Minimizeaz─â combina╚Ťia fi╚Öierelor.
  • Reduce num─ârul de redirec╚Ťion─âri.

8. F─â site-ul mobil-prietenos

Conform cercet─ârilor , 58% din c─âut─ârile Google sunt de pe telefon. Acestea fiind spuse, este important s─â face╚Ťi ca site-ul dvs. hotelier s─â r─âspund─â ca parte a SEO pentru hoteluri.

Cum s─â verifica╚Ťi dac─â site-ul dvs. web este mobil prietenos?

  1. Mergi pe site-ul web ÔÇ×Mobile Friendly TestÔÇŁ
  2. Introdu adresa URL a site-ului ╚Öi ap─âs─â tasta Enter sau butonul ÔÇ×Test URLÔÇŁ.
Ghid Seo 2021

Lua╚Ťi ├«n considerare urm─âtoarele lucruri pentru ca site-ul dvs. Web s─â r─âspund─â:

  • Asigur─â viteza de ├«nc─ârcare a site-ului web ╚Öi pe alte dispozitive.
  • Include╚Ťi ÔÇ×Etichet─â metaportajÔÇŁ.
  • F─â dimensiunile butoanelor suficient de mari pentru a func╚Ťiona pe mobil.
  • Folose┼čte dimensiuni mari de font.
  • Comprim─â imaginile ╚Öi CSS.
  • Efectueaz─â testarea mobil─â.

9. Construie┼čte ╚Öi trimite harta site-ului

Dup─â cum sugereaz─â ╚Öi numele, un sitemap este o hart─â pentru site-ul web. Acesta arat─â care sunt toate paginile de pe site-ul web.

Un sitemap este un fi╚Öier ├«n care po╚Ťi enumera paginile web ale site-ului pentru a informa motoarele de c─âutare despre organizarea con╚Ťinutului site-ului. Motoarele de c─âutare citesc acest fi╚Öier pentru a accesa site-ul. Acesta este motivul pentru care este important s─â cre─âm un sitemap ca parte a SEO pentru hoteluri.

10. Structureaz─â con╚Ťinutul

Schema sau date structurate este un cod care ajut─â motoarele de c─âutare s─â ├«n╚Ťeleag─â anumite buc─â╚Ťi de date de pe site-ul web. Schema este una dintre cele mai bune metode de a optimiza un site web al hotelului ╚Öi o parte important─â a strategiilor SEO. Ofer─â c─âl─âtorilor informa╚Ťii mai relevante ├«ntr-o manier─â organizat─â.

Exist─â o mul╚Ťime de lucruri pe care le po╚Ťi ad─âuga la marcarea schemelor site-ului dvs. web. 

  • Adresa str─âzii
  • Numar de telefon
  • Descriere
  • Evaluarea stelei
  • Temperatura de afar─â
  • O fotografie a hotelului
  • ├Äntreb─âri frecvente (├«ntreb─âri frecvente)
  • Tarife tipice
  • Orele de deschidere la recep╚Ťie / orele de check-in
  • Adresa URL a h─âr╚Ťii
  • Caracteristici ╚Öi servicii, cum ar fi o sal─â de gimnastic─â sau piscin─â
  • Limbi vorbite de echipa ta

11. Construie┼čte leg─âturi

Crearea de link-uri este procesul de achizi╚Ťie de hyperlink-uri de pe alte site-uri. Un hyperlink (de obicei doar numit link) este o modalitate prin care utilizatorii pot naviga ├«ntre paginile de pe internet.

De ce este important în SEO pentru hoteluri?

Link-urile sunt elementul de baz─â al SEO pentru hotelului. Exist─â dou─â tipuri de leg─âturi: 1. Linkuri interne ╚Öi 2. Linkuri externe. Motoarele de c─âutare folosesc leg─âturi c─âtre:

  • Descoperi╚Ťi noi pagini web.
  • Stabili╚Ťi c├ót de bine ar trebui s─â se plaseze o pagin─â ├«n rezultatele sale.

Care sunt leg─âturile interne?

Linkurile interne v─â permit s─â afi╚Öa╚Ťi structura site-ului web c─âtre motoarele de c─âutare.

Prin conectarea de la o pagin─â la alta pe site-ul web, motoarele de c─âutare ob╚Ťin o mai bun─â ├«n╚Ťelegere a paginilor importante ╚Öi a interconect─ârii dintre ele.

Este procesul de a ob╚Ťine leg─âturi de pe alte site-uri web. Ave╚Ťi nevoie de link-uri de calitate de pe site-uri web credibile.

Backlink-urile sau link-urile externe ofer─â cititorului un sentiment de ├«ncredere ╚Öi sunt de o importan╚Ť─â deosebit─â ├«n SEO pentru site-urile web ale hotelului.

Pentru a ob╚Ťine link-uri sau link-uri externe, trebuie s─â construi╚Ťi rela╚Ťii online ╚Öi offline cu companii care furnizeaz─â servicii complementare, cum ar fi organizatorii de evenimente din apropiere ╚Öi atrac╚Ťiile turistice. 

Exemplu: evita╚Ťi leg─âturile de calitate sc─âzut─â precum comentariile, forumurile, web 2.0. Aceste leg─âturi vor d─âuna SEO-ului dvs. hotelier. 

12. Începe cu SEO local pentru hotelul sau pensiunea ta

SEO local pentru hoteluri este un mod eficient de promovare a hotelului la nivel regional.

Ca parte a SEO local, pp╚Ťi utiliza pur ╚Öi simplu unele dintre cuvintele cheie de mai jos pe site.

( NAP ÔÇô nume, adres─â ╚Öi num─âr de telefon )

Cuvântul cheie de focalizare + numele orașului din

  • eticheta titlului
  • meta descriere
  • url
  • eticheta antent─â

Prin urmare, acest lucru va fi util atunci c├ónd c─âut─âtorii vor c─âuta astfel: Cele mai bune hoteluri din Sibiu, hoteluri din Cluj Napoca.

├Än al doilea r├ónd, ├«ncepe cu citarea. O referin╚Ť─â online a numelui, adresei ╚Öi num─ârului de telefon (NAP). Motoarele de c─âutare le utilizeaz─â ├«n timp ce evalueaz─â autoritatea online a hotelului. Este o strategie dovedit─â ├«n SEO pentru hoteluri.

13. Profita╚Ťi la maximum de Compania mea Google

Cu op╚Ťiunea avansat─â de c─âutare a hotelului, Google deschide u╚Öi largi pentru a aduce trafic pe site-ul hotelului. Este foarte important ╚Öi un pas puternic ├«n SEO-ul hotelier. Trebuie s─â profi┼úi din plin de aceast─â oportunitate prin ├«nscrierea la lista Companiei mele Google (GMB).

  • ├Än primul r├ónd, verific─â dac─â ai acces sau nu. Dac─â nu, reclam─â ├«nregistrarea. Dup─â ce ai acces, optimizeaz─â-l inteligent.
  • Enumer─â numele, adresa ╚Öi num─ârul de telefon al hotelului (aka CASA DIVES).
  • Asigur─â-te c─â marcatorul Google Maps este pe loca╚Ťia corect─â, astfel c─âut─âtorii pot g─âsi hotelul dvs.
  • Ofer─â detalii suplimentare care sunt relevante pentru c─âl─âtorii care v─â caut─â. Cum ar fi Wi-Fi, oiscin─â exterioar─â, SPA, acces pentru persoane cu handicap, zona de fumat ╚Öi a╚Öa mai departe.
  • Dac─â repreyin┼úi un lan╚Ť hotelier atunci ar trebuii s─â ai o list─â verificat─â pentru Compania mea Google pentru fiecare ÔÇô un singur cont.

Cu aceste 13 strategii, po┼úi fi preg─âtit s─â ├«ncepi SEO pentru hotel.