Potrivit unui sondaj BrightLocal , 99% dintre consumatori au folosit internetul pentru a căuta informații despre o afacere locală în ultimul an, iar 78% dintre consumatori fac acest lucru mai mult de o dată pe săptămână – în creștere cu 9% față de anul precedent. Dacă aveți o afacere locală, puteți rula o reclamă pentru a te adresa persoanelor aflate pe o anumită rază în jurul afacerii dumneavoastră. Așadar, nu a existat niciodată un moment mai potrivit pentru a vă asigura că vă aflați pe cele mai bune poziții de căutare Google.
Dacă doriți să profitați de aceste tendințe în 2024, iată cinci modalități simple de a vă crește traficul local.
Crește Traficul În 2024
- 11 Sfaturi Local SEO Pentru 2024
- 5 instrumente SEO gratuite pentru Google Chrome
- Cum să înveţi SEO de la zero
- Cum să-ți crești afacerea în 2024
1. Optimizați-vă site-ul web pentru Local SEO
Când doriți să vă creșteți vizibilitatea pentru căutarea locală, practicile generale SEO nu sunt suficiente. De asemenea, va trebui să optimizați conținutul site-ului pentru a se clasa în căutările cu intenție locală. Cuvintele cheie optimizate pe locație sunt puncte de plecare eficiente, dar asta nu e totutul. Iată câteva strategii aplicabile de la The Paperless Agent pentru a vă optimiza site-ul pentru Local SEO:
- Încorporați cuvinte cheie în conținut: introduceți cuvinte cheie locale precum „servicii [afacerea dvs.] în [oraș]” în titlurile site-ului, metadescrieri, etichete de titlu și text.
- Includeți informațiile de contact: enumerați numele companiei, adresa și numărul de telefon pe pagina de contact, precum și în antet și/sau subsol. Acesta ar trebui să fie actualizat și să se potrivească cu informațiile de pe platformele locale, cum ar fi Olx.ro, LaJumate.ro, Publi24.ro sau Google.
- Optimizați pentru căutări pe dispozitive mobile: Jumătate din traficul organic pe internet provine de la dispozitivele mobile, algoritmul Google ia în calcul acum cât de bine sunt formatate site-urile web pentru căutările mobile. Optimizați aspectul vizual, viteza de încărcare, navigarea și alte elemente ale experienței utilizatorului.
2. Obțineți recenzii pozitive de la clienți
După cum arată sondajul BrightLocal menționat mai sus, 98% dintre consumatori citesc recenzii online pentru companiile locale. Ca să nu mai vorbim, cercetările de la Trustpilot au descoperit că 64% din deciziile de cumpărare sunt influențate direct de recenziile clienților. De fapt, recenziile clienților sunt atât de esențiale pentru reputația unei mărci, încât Google le folosește pentru a evalua locul în care ar trebui să se claseze site-ul dvs. și Pagina Compania mea pe Google.
Potrivit Google , clasamentele locale se bazează în principal pe relevanță, distanță și proeminență. Numărul de recenzii Google și scorurile recenziilor au o influență asupra stabilirii proeminenței, care este în esență o măsură a cât de cunoscută este o afacere.
Din fericire, 67% dintre consumatori vor scrie o recenzie pentru o experiență pozitivă a mărcii, relatează BrightLocal. Așa că nu ezitați să le cereți clienților dvs. mulțumiți să împărtășească feedback-ul lor pozitiv online.
3. Creșteți-vă backlinkurile
Domain Authority (DA) este un scor de la unu la 100 care indică credibilitatea site-ului și, prin urmare, cât de bine se clasează în rezultatele motoarelor de căutare. Cu cât este mai mare Domain Authority, cu atât este posibil să aveți performanțe mai bune în căutări.
Dacă doriți să oferiți un impuls DA, securizarea backlink-urilor joacă un rol esențial. Potrivit unui studiu de la Ahrefs , doar cinci la sută din site-urile fără backlink primesc trafic organic. Și dacă doriți să vă creșteți clasamentul de căutare pentru rezultate locale, achiziționarea de backlink-uri de la agențiile de presă locală ar trebui să fie o parte importantă a strategiei.
- Stabiliți relații cu organizațiile locale: stabiliți o prezență puternică în comunitatea dvs., alăturându-vă camerei de comerț și altor grupuri de afaceri din zonă.
- Interacționați cu companiile locale pe rețelele sociale: conectați-vă cu alți proprietari de afaceri locale pe rețelele sociale pentru oportunități de promovare încrucișată.
- Creați conținut la care alte site-uri sau bloguri locale doresc să îl partajeze: produceți conținut convingător despre zona sau serviciile locale, care informează, distrează și se simte relevant pentru localnici.
4. Optimizați-vă campaniile locale
Pe piața post-pandemie, timpul petrecut pe rețelele sociale pe toate platformele este acum mai mare ca niciodată, cu 95 de minute pe zi . Și este clar că specialiștii în marketing digital au luat notă – rețelele sociale reprezintă 33% din toate cheltuielile pentru publicitatea digitală în 2024, iar cheltuielile anuale pentru rețelele sociale au crescut cu 17% față de anul trecut, relatează Hootsuite .
Deci, cum vă faceți campaniile de social media să iasă în evidență în acest peisaj competitiv? Mai jos vă prezint câteva bune practici care au funcționat la SEO Cherry în 2024. Iată care sunt tacticile pe care le recomandăm în acest an:
- Stabiliți cu exactitate raza de acțiune: Potrivit SEO Cherry, cea mai importantă piesă atunci când vine vorba de publicitate locală plătită este să aflați cu exactitate distanța pe care clienții sunt dispuși să o parcurgă până la locația afacerii.
- Consolidați-vă oferta: spre deosebire de publicitatea Google, care este excelentă pentru a ajunge la clienți cu o pâlnie inferioară și cu intenții ridicate, rețelelor sociale se bazează pe comportament, interese și informații demografice. Având intenția mai mică a utilizatorilor, este important să creați o ofertă irezistibilă care să atragă atenția publicului, se recomandă să oferiți un serviciu introductiv care include un cadou ca o modalitate de a încuraja oamenii. De exemplu, un club sau un restaurant poate să ofere cupon de reducere pentru persoanele de sex feminin ca parte a unui campanii de social media.
- Gândiți-vă dincolo de a colecta doar e-mailuri: configurați pagina de destinație pentru a solicita informații mai relevante decât formularul standard. Deși e-mailul este cel mai grozav lucru pe care il poți avea de la clientul tău, de ce să nu colectezi și un număr de telefon, astfel încât să poți comunica mai eficient cu avatarul tău de client?
5. Optimizați-vă Pagina Compania mea pe Google
După cum subliniază Google însuși, consumatorii locali au șanse cu 70% mai mari de a vizita o afacere și cu 50% mai multe șanse să ia în considerare achiziționarea de la o companie cu un profil complet Compania mea pe Google (GMB). Nu numai că, pagina GMB a unei companii poate avea, de asemenea, un impact semnificativ asupra clasamentului căutării locale.
În primul rând, asigurați-vă că ați revendicat pagina companiei prin Google.com/business și asigurați-vă că informațiile de bază – numele companiei, adresa, orele de funcționare, informațiile de contact și ofertele de produse – sunt corecte și în concordanță cu site-ul. Nu uitați să actualizați regulat GMP, după cum este necesar, de exemplu, dacă programul de lucru se modifică sezonier.
Imaginile sunt o modalitate excelentă de a vă face profilul să iasă în evidență în fața utilizatorilor. Adăugați fotografii și videoclipuri curente cu facilitățile, echipă sau produse. Recenziile clienților vor fi vizibile și pe acest profil, ceea ce face cu atât mai important să răspundeți la feedback-ul lor în timp util și util. În cele din urmă, fă-ți timp să selectezi cele mai relevante servicii pentru afacerea ta, pentru a crește impactul campaniilor de publicitate plătită.
Crește Traficul În 2024
Fie că aveți o afacere de familie sau un brand digital care speră să atragă mai mulți clienți din zona locală, nu a existat niciodată o oportunitate mai mare pentru a genera clienți. Cu o strategie clară care implementează cele mai bune practici care au funcționat la SEO Cherry, clienții din zona dumnevoastră vor accesa site-ul afacerii și în 2024 (…) și în anii ce vor urma.