Facebook Conversion API (CAPI) sunt trimise direct pe serverele Facebook, ocolind browserul. Ele pot depăși setările de blocare sau de confidențialitate ale browserului. Evenimentele Facebook Conversion API nu ar trebui să înlocuiască pe deplin evenimentele browserului, ci funcționează în schimb ca o soluție de rezervă (cel puțin pentru o perioadă).
Facebook Conversion API
- Practici recomandate pentru configurarea pixelului Facebook
- Facebook Remarketing Pentru Mai Multe Conversii
- 7 paşi pentru a creşte audienţa pe Facebook
- Creare Site Pensiune
Când Facebook Pixel nu se declanșează pe browserul unui vizitator, Facebook Conversion API va intra și va încerca să salveze date.
Deduplicating Events
Dacă îţi faci griji cu privire la contorizarea dublă a evenimentelor, poţi sta liniştit, aceasta nu va fi o problemă. Facebook este bine echipat pentru a deduplica evenimentele, dacă Pixel-ul este configurat corect.
Deduplicarea funcționează pe baza a două lucruri:
A. Numele evenimentului
b. ID-ul evenimentului
Atunci când un eveniment are același nume și ID, Facebook îl va deduplica.
Matching – o problemă potențială
Există unele limitări, iar Facebook Conversion API nu va funcționa perfect.
Modul în care evenimentele API sunt diferite de evenimentele din browser:
Cea mai mare diferență este legată de Matching. Facebook trebuie să găsească un vizitator al site-ului care declanșează evenimentul cu un cont Facebook existent. În mod tradițional, acest lucru se face folosind cookie-uri. Această tehnologie este specifică browserului, deci nu este disponibilă pentru evenimentele API de conversie.
User Data Keys
Mai jos ai un set de informații pe care serverul ar trebui să le trimită:
- Telefon
- Numele
- Prenume
- Oraș
- Stat
- ID browser
- Click ID
- Adresa IP
- Agent utilizator
Cele mai utile User Data Keys nu sunt întotdeauna disponibile. Este imposibil să identifici numele, adresa de e-mail, telefonul sau adresa de locuinţă din buletin, a unui simplu vizitator. Acest tip de informații sunt disponibile pentru utilizatorii sau clienţii WooCommerce.
Pentru majoritatea traficului va trebui să ne bazăm pe „date” cum ar fi ID-ul browserului, adresa IP, User-Agent.
Serverul poate trimite User Data Keys nevalizi
Este posibil să vezi acest tip de mesaj:
Your server is sending an invalid ip_address, user_agent parameters value for your PageView event. This may be because there was an error in the parameter value. This may cause issues with the attribution and delivery optimization of ad campaigns that are using this event.
Această eroare poate fi declanșată de un număr foarte mic de evenimente atunci când Facebook Pixel nu poate identifica corect User Data Keys. Deoarece aceste erori apar în cazuri foarte limitate, nu există motive să îţi faci griji.
Event Match Quality
Facebook defineşte:
Calitatea evenimentelor indică cât de eficiente pot fi informațiile despre clienți, trimise de pe server la evenimentelor, direct la un cont Facebook. Potrivirea optimizarea evenimentelor poate îmbunătăți performanța anunțurilor.
Pentru evenimente crecvente cum ar fi PageView sau ViewContent, o să avem un scor mai scăzut. Acestea sunt evenimente declanșate de orice vizitator al site-ului. Pentru aceste evenimente este foarte greu să trimiteți informații utile despre clienți.
Evenimentele care sunt de obicei declanșate de utilizatorii conectați vor avea un scor mai bun. Pentru WooCommerce evenimentele Purchase și CompleteRegistration au cele mai bune rezultate. Asta pentru că în acel moment avem acces la câteva date reale despre persoana care declanșează evenimentul.
Facebook Pixel API
Facebook Al
Ar trebui să ne facem griji dacă trimitem mai multe evenimente cu un scor mai scăzut?
Nu, Facebook Al este o „maşinărie” care se hrăneşte cu date despre utilizatori. Chiar și datele de calitate foarte scăzută sunt bune.
Facebook Al în timp, va deveni mai inteligent, cu o capacitate îmbunătățită de a utiliza Facebook Conversion API.
Întrebări frecvente
Întrebări frecvente
De ce este util Facebook Conversion API?
Facebook Conversion API trimite informații direct pe serverul Facebook, ocolind restricţiile browserelor, cum ar fi setările de confidențialitate.
Datele vor fi duplicate când folosesc Facebook Conversion API?
Nu, deoarece Facebook poate detecta cu succes evenimentele.
Cum se face Marching pentru evenimentele API?
Matching pentru evenimentele API utilizează: User Data Keys, cum ar fi e-mail, telefon, prenume, prenume, oraș, stat, ID browser, ID clic, adresă IP, agent utilizator.
Ce este Event Match Quality?
Calitatea optimizării enimentelor indică cât de eficiente pot fi informațiile trimise de pe serverul tău la un cont Facebook.